XXL Nutrition

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

Heb nog niet gepost hier in het forum, maar heb wel al sinds het begin je hele voorbereiding gevolgd.
Bijzonder veel respect voor je progressie die je hebt gemaakt sinds het openen van het topic.
Zeker als natural bijzonder veel respect!

Nog ffe paar daagjes doorbijten, en dan shinen! Veelal is de 2 de wedstrijd gewoon beter als de 1 ste.

• Topic Starter Topic Starter
Heb nog niet gepost hier in het forum, maar heb wel al sinds het begin je hele voorbereiding gevolgd.
Bijzonder veel respect voor je progressie die je hebt gemaakt sinds het openen van het topic.
Zeker als natural bijzonder veel respect!

Nog ffe paar daagjes doorbijten, en dan shinen! Veelal is de 2 de wedstrijd gewoon beter als de 1 ste.

Thnx man hoop het wel dat ik er beter bij staat ghehe wil weer de top 3 gaan halen dus zal wel nodig moeten zijn op een B wedstrijd

Goed bezig man! Lees je log al een tijdje door en heb je nog gezien in Apeldoorn.
Deze week full body 3 dagen denk ik? Veel succes komend weekend.

Goed bezig man! Lees je log al een tijdje door en heb je nog gezien in Apeldoorn.
Deze week full body 3 dagen denk ik? Veel succes komend weekend.

thnx man
benen sowieso niet meer dinsdags train ik niet alleen 2x25 min fietsen en training geven doe wel wat buik oefeningen mee dan. gister armen en beetje schouders gepakt. dus als de spierpijn mee valt vanmiddag pak ik upperbody met cardio en anders borst en rug. en dan woensdag wel uperbody met cardio.

vanaf morgen dus foto's naar de coach, ben benieuwd wanneer ik begin met laden :P die 3 kut hap maaltijden ben ik zat...

Naar het laden keek ik ook altijd uit, zalig het gevoel eindelijk eens deftige porties binnen te spelen.

Is je wedstrijd dit weekend?

Naar het laden keek ik ook altijd uit, zalig het gevoel eindelijk eens deftige porties binnen te spelen.

Is je wedstrijd dit weekend?

ja komende zondag, ja maar je kan dan wel blijven eten na die 150 gram rijst had ik 2 weken terug vaak nog meer honger dan die hapslik weg maaltijdjes van nu :P

succes met de laatste loodjes (wederom) :P

is natuurlijk wel sick als je zonder gear A status in de wacht weet te slepen

Zojuist foto's naar de coach gestuurd en me sinds de wedstrijd pas weer gewogen. Gewicht is nu 75.4 kg en zie er echt leeg uit op de foto's maar lijk wel wat droger. We gaan het zien wat de baas zegt. Zal een uur of 8/9 zijn.

Ik ga aan me 65 gram bambix nu met banaan whey lekkerste maaltijd van de dag altijd.

hmm kreeg alleen een duimpje omhoog van hem dus wel op de goede weg maar geen aanpassingen :(

hmm kreeg alleen een duimpje omhoog van hem dus wel op de goede weg maar geen aanpassingen :(
Jammer dat hij zo droog reageert! Maar is wel een teken dat je gewoon goed op schema bent en alles er goed voor staat!
Ken het ben ook aan het cutten voor men eerte MAP comp! ;) :)

Jammer dat hij zo droog reageert! Maar is wel een teken dat je gewoon goed op schema bent en alles er goed voor staat!
Ken het ben ook aan het cutten voor men eerte MAP comp! ;) :)

haha ja ik weet hoe die is hij zal wel ramen aan het lapen zijn hij heeft er nog 9 naast mij die zondag wedstrijd gaan doen :P

was meer een teleurstelling dat ik nog niet mag gaan laden en met me cardio mag stoppen haha

dat de bambix het lekkerste is vd dag zegt genoeg :) keep on pushin'

ja maar vind dit sowieso lekker haha door de whey en omdat ik het opwarm (heaven) vanaf morgen haal ik de whey eruit en neem ik bcaa tabs met bambix. dan vind ik het wat minder haha

vanochtend weer gewogen woog precies hetzelfde als gister dus denk dat ik wel leeg leeg ben nu haha zo voel ik me ook weer. nu op me coach z'n duimpje of wijziging aan het wachten. vanmiddag na werk weer lekker upperbody deplete training en 3 kwartier helling lopen jeej.

4 days out whoepwhoep zin in :O

3 kwartier helling lopen:eek!:

Succes nog even!! Bambix met whey is inderdaad prima te doen...alleen bambix daartentegen..

3 kwartier helling lopen:eek!:

Succes nog even!! Bambix met whey is inderdaad prima te doen...alleen bambix daartentegen..

alleen is ook nog wel redelijk te doen maar lekker is anders xD haha

hoppa morgen per maaltijd 30 gram erbij (carbs bronnen dan) wel gewoon nog trainen en cardio.

Was weer zo'n kut nacht vanacht heel de nacht over eten liggen denken en doen haha achjah 3 dagen nog

Vandaag 3e dag in a row dat ik 75.4kg weeg dus denk dat ik echt leger dan leeg ben.

Zojuist me 90 gram bambix naar binnen gewerkt zonder whey gewoon dikke prima. Over 3 uur weer me 70 gram rijst kan niet wachten haha.

Straks weer terugkoppeling van me coach en eind van de middag na werk weer een deplete traininkje en hopelijk laatste keer cardio maarja dat horen we zo van de grote baas.

3 days to go hop hop

• Like
Waarderingen: vntl
vandaag laatste training en cardio vanaf morgen 5 rijstewafels per maaltijd erbij voegen.
kip nog steeds zout en kruiden. en vandaag 4l water en zit al op een liter...

Terug
Naar boven