- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sicke prestatie man, gefeliciteerd! Waar kan ik de foto's vinden?
Toch nk? Nice
Geniet vandaag nog maar van het vreten dan![]()
suces op het NK kerel.
Ik zie toch nog wat haartjes op je lichaam. 2 dagen van te voren niet helemaal kaal geschoren dus?
damn, respect !!
Net je instagram bekeken. Motiverende shit!
Ktwijfel atm zelfs m'n fleske Duvel & pakje chips zo te laten !
heb jij zo weinig lichaamshaar?
Wat een mazzel man.
Wow, wat een prestatie, helemaal omdat het ook nog eens naturel is. Erg onder de indruk. Gefeliciteerd! Hoeveel kg was je?
Heel goed gedaan man, petje af!
Ja ik kan me wel voorstellen dat het je verbaasd als je die massa monsters zietMaar dat is het fijne aan classic, ze willen een bepaalde verhouding zien en daar voldoe jij dus aan! Veeeeeel succes op het NK haha... f**k yeah!!
Hoorde vandaag dat je de classic BB doet? Dan kom je naast een vriend van mij te staan!
Ach wat je nu hebt bereikt is sowieso al onwijs. Je stond trouwens langs een teammaatje van me. Ik zag net toevallig een foto voorbijkomen op fb. Volgens mij waren ze niet blij met de beslissing, aan de hand van die foto zag hij er ook beter uit dan diegene die langs hem stonden, maar goed..dat is 1 foto, maar 1 pose. Kan ik geen eerlijk beeld bij vormen.
Maar de volgende wedstrijd is dus alweer over 4 weken? Welk erg zwaar zo he..pff.
o okee leuk ben benieuwd hoeveel er op het NK staan vorig jaar stonden ze maar met zijn 4e dacht ik hoop stiekem dit jaar gewoon met 3 heb ik geen stress ook backstage voor we opmoeten en zie wie er naast me staan haha.
Je vriend heeft al meerdere A wedstrijden gedraaid of is dit zijn eerste?