MuscleMeat

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

NK zal wel nice zijn, succes komende 4 weken.

• Topic Starter Topic Starter
Sicke prestatie man, gefeliciteerd! Waar kan ik de foto's vinden?

Heb er nog te weinig om op fb te plaatsen dus wacht er nog ff een paar af

FB_IMG_1459167725291.jpg

Ps voor het NK ga ik wel ff naar de kapper haha dit kan echt niet :'(

Great shape Wes..

Zieke shape man!

Toch nk? Nice

Geniet vandaag nog maar van het vreten dan :D

suces op het NK kerel.

Ik zie toch nog wat haartjes op je lichaam. 2 dagen van te voren niet helemaal kaal geschoren dus?

damn, respect !!

Net je instagram bekeken. Motiverende shit!

Ktwijfel atm zelfs m'n fleske Duvel & pakje chips zo te laten !

NK zal wel nice zijn, succes komende 4 weken.

Toch nk? Nice

Geniet vandaag nog maar van het vreten dan :D

thnx aan u allen en eten is gelukt gister al om half 10 in me nest dikke carb coma en moest op me rug liggen te veel sushi :'( haha

suces op het NK kerel.

Ik zie toch nog wat haartjes op je lichaam. 2 dagen van te voren niet helemaal kaal geschoren dus?

thnx man

enige wat ik scheer zijn m'n benen m'n tepel randen streepje van navel naar schaamstreek en schaamstreek en oksels. who was lichaamshaar? ga geen donsharen scheren...

damn, respect !!

Net je instagram bekeken. Motiverende shit!

Ktwijfel atm zelfs m'n fleske Duvel & pakje chips zo te laten !

thnx man leuk om te horen dat het motiverend overkomt is wel een beetje m e doelstelling van me instagram vandaar me dagelijkse posts

btw link naar foto's die ik tot nu toe heb ontvangen van verschillende mensen die van me pa en een vriend en me coach krijg ik nog.

linkje foto's

Laatst bewerkt:
heb jij zo weinig lichaamshaar?

Wat een mazzel man.

Wow, wat een prestatie, helemaal omdat het ook nog eens naturel is. Erg onder de indruk. Gefeliciteerd! Hoeveel kg was je?

Heel goed gedaan man, petje af!

Ja ik kan me wel voorstellen dat het je verbaasd als je die massa monsters ziet ;) Maar dat is het fijne aan classic, ze willen een bepaalde verhouding zien en daar voldoe jij dus aan! Veeeeeel succes op het NK haha... f**k yeah!!

Heel goed gedaan man, petje af!

Ja ik kan me wel voorstellen dat het je verbaasd als je die massa monsters ziet ;) Maar dat is het fijne aan classic, ze willen een bepaalde verhouding zien en daar voldoe jij dus aan! Veeeeeel succes op het NK haha... f**k yeah!!

ja klopt als je weet dat ik nog 7 kg mag groeien dan denk je echt die heeft niks op het NK te zoeken. Maar het is wat je zegt gewicht is niet belangrijk gaat om het totaal plaatje. ben benieuwd hoe ik deze 4 weken ga beleven en overleven plus de ervaring tussen de beste atleten van Nederland.

Stiekem hoop je toch op een top 3 maar ik wil dit niet als doelstelling hebben want kan dan alleen maar een teleurstelling worden dan. Dus mooi voor nu is gewoon om de eindstreep te halen.

Hoorde vandaag dat je de classic BB doet? Dan kom je naast een vriend van mij te staan!

Hoorde vandaag dat je de classic BB doet? Dan kom je naast een vriend van mij te staan!

o okee leuk ben benieuwd hoeveel er op het NK staan vorig jaar stonden ze maar met zijn 4e dacht ik hoop stiekem dit jaar gewoon met 3 heb ik geen stress ook backstage voor we opmoeten en zie wie er naast me staan haha.

Je vriend heeft al meerdere A wedstrijden gedraaid of is dit zijn eerste?

Ach wat je nu hebt bereikt is sowieso al onwijs. Je stond trouwens langs een teammaatje van me. Ik zag net toevallig een foto voorbijkomen op fb. Volgens mij waren ze niet blij met de beslissing, aan de hand van die foto zag hij er ook beter uit dan diegene die langs hem stonden, maar goed..dat is 1 foto, maar 1 pose. Kan ik geen eerlijk beeld bij vormen.

Maar de volgende wedstrijd is dus alweer over 4 weken? Welk erg zwaar zo he..pff.

Ach wat je nu hebt bereikt is sowieso al onwijs. Je stond trouwens langs een teammaatje van me. Ik zag net toevallig een foto voorbijkomen op fb. Volgens mij waren ze niet blij met de beslissing, aan de hand van die foto zag hij er ook beter uit dan diegene die langs hem stonden, maar goed..dat is 1 foto, maar 1 pose. Kan ik geen eerlijk beeld bij vormen.

Maar de volgende wedstrijd is dus alweer over 4 weken? Welk erg zwaar zo he..pff.

ja zou kunnen tot nu toe heb ik wel met me plaatsingen kunnen leven zelfs mijn 11e plek op de Flex vorig jaar was ik het eens. ik weet dat er zeker 5 met het NK gaan mee doen 3 van vorig jaar me team genootje en ik dan, vriend van rffnk geen idee of die bij die van vorig jaar zat en de nummer 3 van de OR weet het ook nog niet zeker of die mee gaat doen, wat uitkomt op een totaal van 5-7 al minimaal.

ja wel redelijk zwaar maar deze week gelukkig wat hoger in kcals maar wel me 5x35 min cardio

o okee leuk ben benieuwd hoeveel er op het NK staan vorig jaar stonden ze maar met zijn 4e dacht ik hoop stiekem dit jaar gewoon met 3 heb ik geen stress ook backstage voor we opmoeten en zie wie er naast me staan haha.

Je vriend heeft al meerdere A wedstrijden gedraaid of is dit zijn eerste?

Dit is niet zijn eerste, heeft er al een aantal gedaan. Nu wel de eerste in de classic, zat eerst in de -70.

Terug
Naar boven