MuscleMeat

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

prachtig resultaat wes! kan me nog herinneren tijdens de foxmeet, toen was je nog een dikkertje :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
prachtig resultaat wes! kan me nog herinneren tijdens de foxmeet, toen was je nog een dikkertje :roflol:

haha ja is alweer een half jaar terug denk ik pff ben straks alweer 22 weken in wedstrijd voorbereiding, dieet zeg ik niet want dat ben ik al anderhalf jaar op 3 weken vakantie na dan.

Zojuist me eerste training gedaan in aanloop van het NK ga vanaf nu geen oush pull legs meer hanteren maar borst rug - armen schouders en benen

Komende 2 weken zwaar en laatste 2 weken word weer reps op reps op reps

Training van vandaag

Incline bench superset met bent over row (isolated)
4x12x90 4x12x65

Bench press superset latpull down
4x12x90 4x12x70

Landmine press zijkant smith superset cable row
4x12x35 4x12x70

Pecdeck superset rear delt deck focus op lats samentrekken en niet rear delts (zelfde machine maar dan andersom xD)
4x12 en 4x12

Pull overs
4x12x20kg

Toen cardio
Na 20 min wilde ik staken door het vocht in me kuiten deed teveel pijn de pomp en vocht combinatie (incline lopen) toen dacht ik f**k it NK en heb toen nog 20 min flink door getrapt op de fiets kreeg toen dikke pomp in me quads haha maar was wel te doen 500 kcal verbrand in totaal

Hopelijk is morgen het vocht minder.

f**k wie er in je line up staan.

Iedereen eruit trainen.
Iedereen eruit diëten.

Yeah buddy!

Update

Gister ff een check up gehad ik houd nog een beetje vocht vast van afgelopen maandag ook niet gek met wat ik die dag had gevreten. Voeding blijft ook deze week op 2800 kcal

Nou ben ik sinds gister een beetje grieperig dus hoop dat het niet door gaat zetten. Zometeen lekker een morning workout zodat ik vannacht zo min mogelijk last heb van me pre workout want ik slaap best wel weer kut snachts...

Maar we gaan er weer lekker tegen aan over een uurtje richting gym biceps triceps supersetten en dan schouders 4 oefeningen achter elkaar en dat 3 series enige wat ik gebruik 6kg dumbell en halterstang (de kleine 25 kg totaal) verzuring en dikke pomp als een malle

Hop hop hop 3 weeks out gas erop

Laatst bewerkt:
Klonk goed die giant set voor schouders! Die holds on top maken het vreselijk!

Klonk goed die giant set voor schouders! Die holds on top maken het vreselijk!

ja echt een aanrader om een keertje te proberen doe het nu als afsluiter na me armen kan daarna echt niks meer namelijk dus binnen 10/15 min totale schouder workout (wel dat ik de dag ervoor borst en rug heb gepakt dus ook lichtelijk schouders mee train natuurlijk)

2800 kcal nog beetje te doen?

Hoe zijn die verhoudingen van die 2800 kcal? Ben erg benieuwd wat je dan eet op een dag.
In ieder geval alvast veel succes gewenst. Als je meedoet heb je de status van A atleet toch? Of heb je die nu al?

2800 kcal nog beetje te doen?

jawel voel me nu beter (kwa energie en op me verkoudheid na) dan voor de JBC en OR heb wel meer moeite om chocolade enzo niet te eten want heb nu wel dikke cheat dag gehad maandag na de OR en na de JBC zat ik meteen weer clean. Dus ga me ook na het NK proberen gelijk clean te blijven en niet full r*tard te gaan.

sta dan ook nog shredded en niet als een vochtballon op Supersized dus hopen op goed weer haha :P

Hoe zijn die verhoudingen van die 2800 kcal? Ben erg benieuwd wat je dan eet op een dag.
In ieder geval alvast veel succes gewenst. Als je meedoet heb je de status van A atleet toch? Of heb je die nu al?
nee ben pas A status als je een A wedstrijd heb gedaan.

verhouding in macro's zijn e249 k310 v62

of wil je dat ik heel me voeding uitschrijf? :P

Vandaag geen meeting kunnen doen dus check up via foto

Ben wat leeg dus mocht refeeden en me maaltijden gaan met 10 gram rijst per maaltijd omhoog.

Foto van vanochtend

20160409_080954.jpg

Sta wel wat droger dan voor me 2 andere wedstrijden dat is positief maar sta ook wat leger.

Dus mocht vandaag 400 gram aardappelen en 200 gram biefstuk. En donderdag mag ik dit weer :D

Nog 2 weekjes vind het nu wel wat lang duren hopelijk gaan deze weken wat sneller voor me gevoel.

Nog eventjes man. Je bent trouwens echt gort droog

Nog eventjes man. Je bent trouwens echt gort droog

Thnx boys, is wel te doen nu ik wat meer mag eten vandaag me wekelijkse rustdag. (Vind ik altijd zonde helemaal in een Prep dan denk ik als ik die rustdag niet had genomen had ik miss net wat beter of scherper kunnen staan maar rust heb je nou eenmaal nodig en dinsdag kan ik gewoon niet sporten)

Vrijdag is me laatste legday vanaf morgen weer reps op reps op reps dus de boel lekker leeg trekken. Nu ik juist net weer wat voller komt te staan.

Maarja coach zegt het atleet doet het. Nog iets meer dan een week trainen en het zit er op me prep half jaar. Ben ik wel echt aan toe want dat wakker liggen omdat je aan eten denkt is zo kut...

Ziet er goed uit man.

Dan lig je maar wakker.
Kleine opoffering voor het resultaat dat je neerzet!

Wanneer komen pics van je shoot dan? :eyebrow:

Ziet er goed uit man.

Dan lig je maar wakker.
Kleine opoffering voor het resultaat dat je neerzet!

Wanneer komen pics van je shoot dan? :eyebrow:

zodra ik ze heb van de fotograaf (vriendje van vroeger van de atletiek) maar was gratis shoot en ff tussendoor hij wilde wat nieuwe dingen uitproberen, dus betaalde opdrachten hebben voorang had nog 23 shoots liggen die die moest bewerken enzo dus denk dat ik ze pas na t NK heb en knal er dan zo nu en dan 1 op me insta en/of FB. moet van vorige shoot ook nog ff paar op me telefoon zetten maar geen tijd voor en geen erg in haha. zitten ook nog echt zieke foto's tussen. plus heb nog veel wedstrijd foto's :O foto's zat in iedergeval om zo in me bulk aan me shape te kunnen denken :P

Terug
Naar boven