Fitness Seller

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

prima fysiek al krl in ieder geval goed gepiekt qua droogheid mag inderdaad nog wel wat massa aan wil je top 3 halen
wat ziezo nagenoeg onmogelijk word als je natty blijft
succes man
fixed

thnx en inderdaad ff lekker massa pakken eerste echte bulk met een schema en elke dag constant dezelfde calorien binnenkrijg.

was zaterdag ook weer met me begeleider geweest. ga weer 200 cal uppen dus naar de 3200 en dan me carbs in me ontbijt en na me training verhogen. 3 keer per week cardio moet er helaas inblijven. stelde nog voor op de 3000 te blijven en de cardio te skippen maar dat mocht niet :(
Ben erg benieuwd naar de gedachte gang achter die cardio. Is dat jou uitgelegd of is het gewoon iets dat 'moet'

Cardio is belangrijk voor conditie van je cardiovasculaire systeem, (hart longen) doordat je meer spiermassa krijgt moet je hart harder werken om bloed rond te pompen enz met cardio training train je je hart hier beter op en verkom je hiermee problemen. daarnaast is cardio weer een andere trainingsprikkel voor je spieren en ga je meer mitochondriën aanmaken enz. word je spier ook dikker van maar dan weer op een andere manier.

• Topic Starter Topic Starter
fixed

Ben erg benieuwd naar de gedachte gang achter die cardio. Is dat jou uitgelegd of is het gewoon iets dat 'moet'

dit :P en we zullen zien of het nagenoeg onmogelijk is haha

Cardio is belangrijk voor conditie van je cardiovasculaire systeem, (hart longen) doordat je meer spiermassa krijgt moet je hart harder werken om bloed rond te pompen enz met cardio training train je je hart hier beter op en verkom je hiermee problemen. daarnaast is cardio weer een andere trainingsprikkel voor je spieren en ga je meer mitochondriën aanmaken enz. word je spier ook dikker van maar dan weer op een andere manier.

thnx voor de uitleg :P hahah

Dank u...

Dan hou ik die vreselijke cardio er met mate wel gewoon in:thumbs:

:loopband::loopband:graag gedaan. het is natuurlijk niet zo kort door de bocht als hoe ik het nu verteld heb maar het is wel degelijk belangrijk om cardio te blijven doen :loopband:

wanneer doe je die cardio ?? Na de training of op rustdagen of sochtends.

Goed bezig met 3200 cals man!
HIIT cardio voor de muscles. Kijk maar eens naar baanwielrenners (pisterijden) ;)

cardio na kracht training schijnt niet bevorderend te zijn voor je hypertrofie.
heb het artikel zo ff niet bij de hand. maar beter om dat op rust dagen te doen.

cardio na kracht training schijnt niet bevorderend te zijn voor je hypertrofie.
heb het artikel zo ff niet bij de hand. maar beter om dat op rust dagen te doen.

ik heb 1 rustdag en dat is ook niet voor niets me rustdag omdat ik dan geen tijd heb om naar de gym te gaan :P maar ik fiets dan ook 2x 25 min en doe dan buik spieren (ik geef training op me rustdag in atletiek is een minuut of 20/25 min fietsen en doe dan altijd de buikspieren trainen/voor)

Hey Wengstertje, mooi Fysiek hoor! Leuk je gisteren gezien te hebben, rustig aan het trainen ;)
Zonde je nauwelijks gesproken te hebben.

was leuk je gesproken te hebben kerel ;)

Ik ga vanaf morgen cutten dus ik val nu niet meer tussen de powerlifters :roflol:

Vond het wel grappig om te zien dat ik van alle powerlifters moest blijven bulken en dat jij eigenlijk de enige was die et met me eens was om te gaan cutten.

was leuk je gesproken te hebben kerel ;)

Ik ga vanaf morgen cutten dus ik val nu niet meer tussen de powerlifters :roflol:

Vond het wel grappig om te zien dat ik van alle powerlifters moest blijven bulken en dat jij eigenlijk de enige was die et met me eens was om te gaan cutten.

insgelijks :D ja joh haha niet te hoog gaan zitten kan ook prima bouwen als je tussen de 10 en 13 zit. :cool:

Idd leuk je gezien te hebben man! Had wel eens in je vorige logje gekeken en gereageerd en dat ga ik nu ook hier weer doen :D

Mijn fysiek naast dat van een aantal op de meet is ook slecht voor mn ego (waaronder die van jou very much). Gewoon overheen zetten :D
Zo veel bescheidenheid is ook nergens voor nodig :p

Terug
Naar boven