- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Zegt iemand die mij outbuffed terwijl lichter.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zegt iemand die mij outbuffed terwijl lichter.

inb4 wengstertje was de enige die je naakt gezien heeftwas leuk je gesproken te hebben kerel
Ik ga vanaf morgen cutten dus ik val nu niet meer tussen de powerlifters
Vond het wel grappig om te zien dat ik van alle powerlifters moest blijven bulken en dat jij eigenlijk de enige was die et met me eens was om te gaan cutten.

inb4 wengstertje was de enige die je naakt gezien heeft![]()

nicky is jaloers.
Je bent btw van harte welkom om een keer bij mij te trainenis voor jou een kleine 20 minuten naar mijn gym.

Hahah thnxja durfde niet bij al die kracht patsers te staan haha jullie warmen op met mijn max
![]()

Nou ik heb jou met wat dumbels zien gooien was ook niet mis hoor![]()

ja maar daar was ook het rubber van afgesleten dus waren denk ik nog maar 12 kg![]()

ja maar daar was ook het rubber van afgesleten dus waren denk ik nog maar 12 kg![]()

rot he die pull-ups met dumbbels tussen je benen.
Ik moet dan ook altijd nog springen, heel fijn!
nette reps daarmee trouwens
en flinke rows![]()

lekkere pump workout.
wat is er mis met jou straps dan?
Check ff hoe je ze om moet doen op youtube oid. Heel veel mensen rollen ze verkeerd om over de bar/dumbell waardoor ze juist losdraaien.
Dat springen zou ik niet doen. Zou gewoon iets van een verhoging pakken, doe ik ook. Dat springen kost zowieso een paar reps IMO..rot he die pull-ups met dumbbels tussen je benen.
Ik moet dan ook altijd nog springen, heel fijn!
nette reps daarmee trouwens
en flinke rows![]()
gewoon een dipping belt kopen.
straps zijn ook niet mijn favoriet. moet je dat op een speciale manier vast maken dan?
ik draai ze er gewoon omheen![]()