XXL Nutrition

Werk en AAS

Haha heeeel herkenbaar. Je zou maar met Solidworks op een 64 bits systeem werken grrrmbl

Haha dat bedoel ik, me collega heeft wel eens met ze beeldscherm in z'n handen gestaan en geschreeuwd dat hij ze pc uit het raam ging gooien hahha kwam niet meer bij... Dan denk ik bij me zelf "als je nu mijn aas bloed had, had je het gedaan ook"

Hahaha zeker achter de pc met een k*t software pakket dat niet doet wat jij wil, hoor bij ons ook de engineers vaak vloeken en tieren hahHa

Ja vooral toen ik de android simulator gebruikte ipv een android device om op te testen. Jezus christus wat deed dat ding er lang over om te laden!
En op zo'n punt vindt een collega het natuurlijk leuk om een balletje of dropje in je nek te gooien.

• Topic Starter Topic Starter
Dus jullie hebben geen last van demotivatie, slechte zin op het werk, somberheid enz gedurende de na kuur.
Is het in de regel zo dat je je bij een AAS kuurtje je altijd lekkerder gaat voelen in je vel wanneer je on bent?

Wel als ik ON ben ben ik gewoon gelukkig, aas is eigenlijk echt al een verslaving geworden.
De ON tijd vliegt voorbij en de off tijd gaat bitter traag voorbij.

Dus jullie hebben geen last van demotivatie, slechte zin op het werk, somberheid enz gedurende de na kuur.
Is het in de regel zo dat je je bij een AAS kuurtje je altijd lekkerder gaat voelen in je vel wanneer je on bent?

Hangt er vanaf wat je neemt. Voor mezelf is dat met trenbolone of winstrol. Altijd weer blij als het over is. Haat liefde verhouding.

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk kan je dat hebben. Om te trainen idem. Maar ik heb dit niet echt na winstrol. Is eigenlijk één van die kuren waar ik geen last van heb en geen nakuur doe. Ik denk dat elk persoon anders reageert op elk middel. Sterk aromtiserende middelen zijn eigenlijk de middelen die je een serieuze dip geven.

Snap ff niet dat je van winstrol in een dip raakt, maar goed ieder reageert anders ben zelf dakdekker heb meer moeite in off tijd met t fysieke gedeelte van me werk dan t mentale gedeelte . On tijd gaat alles makkelijker fysiek mentaal heb ik meer last dan ,vooral in de zomertijd al die vrouwen schaars gekleed moeilijk om je koppie erbij te houden dan :D

Snap ff niet dat je van winstrol in een dip raakt, maar goed ieder reageert anders ben zelf dakdekker heb meer moeite in off tijd met t fysieke gedeelte van me werk dan t mentale gedeelte . On tijd gaat alles makkelijker fysiek mentaal heb ik meer last dan ,vooral in de zomertijd al die vrouwen schaars gekleed moeilijk om je koppie erbij te houden dan :D

Kijk maar uit dat je niet vant dak tieft hehehehehe....HEEY SCHATJUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHH SPLAT!!!! hehehehehe

Terug
Naar boven