MuscleMeat

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

Lekker verrassend wel dat Breon hem weer pakt .. Henri Pierre Ano had hem imo moeten hebben. Wel mooi dat Regan zo laag plaatst.

Nu Flex Lewis nog en Phil Heath en dan hebben alle huidige kampioenen hem weer gepakt, surprise surprise.
Olympia is echt geen wedstrijd meer.

Breon heeft anders wel een enorme vooruitgang geboekt. Alle weak points bijgetrokken en super conditie, met een uitstekende flow.
Zeker niet controversial imo. Wat betreft de 212 heeft Flex Lewis by far het beste fysiek, ook een enorme vooruitgang geboekt t.o.v. vorig jaar.

Phil valt tegen, net als het grootste deel van de competitie. Shawn Rhoden heeft een super fysiek, maar betwijfel of er meer dan 2e plek in zit.
Roelly staat er extreem goed bij, net zo goed of misschien wel beter dan de Arnold Classic. Hoop op 3e plek voor hem. Maar in het algeheel had er meer wedstrijd
in kunnen zitten inderdaad.
 
Had toch zoiezo top 10 verwacht. Deja vu naar Levrone's comeback. Zelfde persoonlijke teleurstelling ...
Classic Physique blijft toch nog altijd vaag betreffende wat de jury nu eigenlijk zoekt...
Op basis van de beelden vd top 15 had ie toch wel hoger mogen eindigen.
 
Breon heeft anders wel een enorme vooruitgang geboekt. Alle weak points bijgetrokken en super conditie, met een uitstekende flow.
Zeker niet controversial imo. Wat betreft de 212 heeft Flex Lewis by far het beste fysiek, ook een enorme vooruitgang geboekt t.o.v. vorig jaar.

Phil valt tegen, net als het grootste deel van de competitie. Shawn Rhoden heeft een super fysiek, maar betwijfel of er meer dan 2e plek in zit.
Roelly staat er extreem goed bij, net zo goed of misschien wel beter dan de Arnold Classic. Hoop op 3e plek voor hem. Maar in het algeheel had er meer wedstrijd
in kunnen zitten inderdaad.
roelly begint meer en meer op jay cutler te lijken qua fysiek iets betere conditionig nog
 
Hij ziet er best goed uit , maar komt zwaar te kort voor de top (voorlopig)
 
Conditioning was zeker niet super maar ook niet bar slecht, hoe dan ook is hij laatste geëindigd dus zijn ze zeer waarschijnlijk niet naar een dergelijk fysiek op zoek inderdaad.
Tot ongenoegen van de gehele fan base en hijzelf.

Ik snap zelf ook nog niet helemaal waar ze naar opzoek zijn. David Hoffman is bijvoorbeeld op plek 11 beland, terwijl ze Arash Rahbar op plek 5 zetten.
Breon en Bumstead liggen 1 punt uit elkaar, maar weer heel wat punten af van de nummer 3.
 
Hoe dan ook heeft Wesley prachtige aanhechtingen die wel heel erg in de buurt komen met die van Arnold.
Hele knappe prestatie. Zijn mindset mag wat mij betreft in elke gym gaan heersen.
Laat bodybuilding weer bodybuilding zijn.
 
Hoe dan ook heeft Wesley prachtige aanhechtingen die wel heel erg in de buurt komen met die van Arnold.
Hele knappe prestatie. Zijn mindset mag wat mij betreft in elke gym gaan heersen.
Laat bodybuilding weer bodybuilding zijn.

Mooi uitgedrukt.
 
Komt massa te kort op zijn rug en benen in vergelijking met de rest. Maar ik vind dat hij er hier verder goed uit ziet en zeker top 10 had moeten eindigen. Een veel mooiere shape dan bijv. een David Hoffman imo.
 
Rare plaatsing. Alsof ze het een nieuwkomer niet gunde.
 

Fatale combi van sandalen en sokken (0.45) hebben hem mogelijk 15 plaatsen gekost.
 
Fatale combi van sandalen en sokken (0.45) hebben hem mogelijk 15 plaatsen gekost.

haha:D

Uiteindelijk een vrij duidelijk verhaal waarom hij niet in 100% was, hij weet nu in ieder geval op welke punten hij kan verbeteren en heeft olympia ervaring opgedaan.
 

Fatale combi van sandalen en sokken (0.45) hebben hem mogelijk 15 plaatsen gekost.
Sokken + sandalen kan inderdaad echt niet, maar er zijn een paar uitzonderingen. Bijvoorbeeld als je hoog bejaard bent (mijn opa had dat ook, i.c.m. een korte broek tot aan de oksels over een overhemd). Op contestday mag het ook :p. Zelf had ik deze pantoffels voor warmtebehoud.
IMG_20180920_135027.jpg
 
haha:D

Uiteindelijk een vrij duidelijk verhaal waarom hij niet in 100% was, hij weet nu in ieder geval op welke punten hij kan verbeteren en heeft olympia ervaring opgedaan.
Exactly. Volgens mij was Ronnie Coleman op z'n eerste Olympia ook laatste; zie wat er kan gebeuren. Wel mooi dat jury ballen toont en niet de verwachtingen van het publiek volgt of conservatief blijft. (Dan doel ik ook op Phil Heat, Big Ramy en Jeremy Buendia.)
 
haha:D

Uiteindelijk een vrij duidelijk verhaal waarom hij niet in 100% was, hij weet nu in ieder geval op welke punten hij kan verbeteren en heeft olympia ervaring opgedaan.

Die gast komt mentaal ijzersterk over. Tegelijkertijd straalt hij ook het gevoel uit dat hij volledig "down to earth is", een geweldige combinatie. Ik blijf fan.
 
Die gast komt mentaal ijzersterk over. Tegelijkertijd straalt hij ook het gevoel uit dat hij volledig "down to earth is", een geweldige combinatie. Ik blijf fan.
Zeker, en ook hoe hij met de laatste plaats om gaat. Ik kan je zeggen dat ook al ben je tevreden met je resultaat (ondanks de uitslag) en weet je waar het aan schort, dat het toch lastig is om de laatste plaats te accepteren, geheel los van de verwachtingen die je had.
 
Weet iemand hoeveel kg Wesley nog mag aankomen? Vraag me af of er genoeg ruimte om die benen te laten groeien.
 
Zonde als hij nu van die monster benen gaat groeien, vind het écht niet classic :rolleyes:
 
Back
Naar boven