XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Hij deed vroeger wel zware BB rows en deadlifts, nog voordat hij een wedstrijd gedaan had. Al z’n trainingslogs van vroeger staan nog online.

Denk dus een vrij bewuste keuze dat hij nu “licht” traint. Al vind ik dat nog meevalllen, doet zat vaak zwaar kabelwerk op hoog volume en T-bar rows en regular barbell rows.

Hij legt het accent gewoon erg op TUT/hypertrophy. Als dat zijn trainingsstijl is so be it, als hij zwaar wou trainen had hij dat al lang gedaan.

Romanian deadlift zou ik hem overigens wel aanbevelen.

Als hij nog 2kg onder zijn limiet zat deze keer en hij komt de volgende keer met 3kg minder vet en water on stage heb je dus nog een gat van 5kg... 5kg lean muscle mass is superveel en als je die op de juiste plekken weet aan te zetten EN je bent shredded as phuck... Dan kan 'ie zomaar meedoen om de winst in de grote wedstrijden. Ben ik van overtuigd.

Dus je weet zeker dat hij er 2kg onder zat?

5kg is nog te weinig vooral om benen te veranderen.
Begrijp me niet verkeerd natuurlijk is 5kg veel maar niet genoeg.

Dus je weet zeker dat hij er 2kg onder zat?

5kg is nog te weinig vooral om benen te veranderen.
Begrijp me niet verkeerd natuurlijk is 5kg veel maar niet genoeg.
Gaat ook niets doen aan zijn plaatsing waarschijnlijk. Zijn structuur is gewoon niet wat men zoekt in CP, lullig maar waar. Jongens als Ainsley, Bumstead en Laureus lopen mijlenver voor en ook van een Pearson of Opara zie ik hem in een normale situatie ook niet winnen.

Wesley Vis ipv Vissers kon beter zijn naam zijn.. die gozer eet alleen maar vis..

Klopt, maar niemand zal dan ook zeggen dat zijn chest achter loopt. Als je kijkt naar z'n zwakke punten zijn dat ook de groepen die ie traint als een mietje ( overdreven uiteraard maar je begrijpt me )

Vreemd genoeg krijgt Wesley op diverse YouTube channels wel negatieve kritiek op zijn pecs.

Hij deed vroeger wel zware BB rows en deadlifts, nog voordat hij een wedstrijd gedaan had. Al z’n trainingslogs van vroeger staan nog online.

Denk dus een vrij bewuste keuze dat hij nu “licht” traint. Al vind ik dat nog meevalllen, doet zat vaak zwaar kabelwerk op hoog volume en T-bar rows en regular barbell rows.

Hij legt het accent gewoon erg op TUT/hypertrophy. Als dat zijn trainingsstijl is so be it, als hij zwaar wou trainen had hij dat al lang gedaan.

Romanian deadlift zou ik hem overigens wel aanbevelen.

Heb je zijn huidige filmpjes wel es gezien? Het zal vast werken voor 'm maar zijn rows gaan met de speed of lightning man, daar zit echt geen bewuste tut in. Uiteraard z'n eigen keuze, maar persoonlijk denk ik dat wat zware rows wel eens goed voor z'n thickness zouden kunnen zijn.

Vreemd genoeg krijgt Wesley op diverse YouTube channels wel negatieve kritiek op zijn pecs.

Echt? Ik volg eigenlijk geen van die algemene channels dus dat had ik niet verwacht.

Wesley zou er goed aan doen om eens een weekje naar Marbella te gaan om met Dorian te trainen. Die fixt zijn rug en benen wel denk ik zo...

Gaat zijn toekomstige plaatsing vast goed doen om nu zo tussen neus en lippen door af te geven op de jury. Hij lijkt ook niet te willen beseffen dat hij zelf tekort is gekomen; hij heeft zijn zwakke punten verbeterd en de jury wil dat niet zien. Dan nog dat afgezaagde einde eraan... Ik denk dat hij het door al dat chauvinisme en die fanboys gewoon enorm hoog in zijn bol heeft gekregen.

1e keer dat ik filmpje van em beluister, maar fack wat legt ie de klemtonen irritant :p

Hij is wel tegenstrijdig, lopen bashen dat je 10e bent geworden en dan eindigen dat de mening van je fans het belangrijkste is.
Gelul, je fans pamperen je want daar zijn ze fans voor. Ja-knikkers
Je kan beter naar de nee-schudders luisteren, wat zij ervan vinden en deze kritiek meenemen om te verbeteren. Van je haters je fans maken

Z'n fanbase is ook zijn inkomen, dat is het probleem.
Ik denk wel dat hij kritiek meeneemt, hij was er alleen ten stelligste van overtuigd dat zijn fysiek het beste was.

Z'n fanbase is ook zijn inkomen, dat is het probleem.
Ik denk wel dat hij kritiek meeneemt, hij was er alleen ten stelligste van overtuigd dat zijn fysiek het beste was.

Van YouTube zou hij kunnen leven denk ik. Tenminste ik weet niet hoeveel zijn aas kost per maand.

Screenshot_20190310-123048_Chrome.jpg

Van YouTube zou hij kunnen leven denk ik. Tenminste ik weet niet hoeveel zijn aas kost per maand.

Screenshot_20190310-123048_Chrome.jpg

Daarnaast heeft hij ook nog de sponsorships en z'n vintage genetics kledinglijn.
Die loopt verder best goed, zie zelfs in mijn gym regelmatig mensen met zijn kleding en belts.
Je betaald verder wel belasting over het youtube geld hé.

Daarnaast heeft hij ook nog de sponsorships en z'n vintage genetics kledinglijn.
Die loopt verder best goed, zie zelfs in mijn gym regelmatig mensen met zijn kleding en belts.
Je betaald verder wel belasting over het youtube geld hé.

Hij runt ook nog een gym samen met z'n vriendin.

Hij leeft wel een leven waar je best een beetje jaloers op mag zijn als bodybuilding fanatic :(

Bij deze comparison lijkt hij mij beter dan een 10th, niet?

Hij was ook te goed om op de 10e plek te komen maar ik vermoed dat zijn fysiek gewoon niet is wat ze zoeken.

Ja imo had 'ie ook wel plek 6 ofzo verdiend, maar goed uiteindelijk maakt 6e, 7e of 10e ook niet zo heel veel uit denk ik. Jury kijkt voornamelijk heel nauwkeurig naar de eerste callout en de rest zetten ze gewoon maar een beetje willekeurig neer heb ik soms het idee.

Maar hij moet nu vooral niet gaan b**chen op social media over de judging enzo en niet meegaan met al dat gehuil van zijn 16-jarige fans; "you got robbed bro", "shouldve been first", "its all politics" blablabla.
Gewoon je verlies nemen, werken aan zijn weak spots en a la Dorian uit het niets terugkomen over een jaar met een superfysiek en eindelijk eens peeled.

Terug
Naar boven