AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers

Jammer voor Wesley maar dacht er hier iemand dat hij top 5 zou halen dan?

De Chicago Pro die die won was zeer slecht gejureerd. Die had die nooit mogen winnen.

Ik hoop het beste voor hem maar denk dat hij nooit in de top 5 op een top show beland.

Beetje rare statement.
Kijk naar Ronnie coleman;

'94 - 15e
'95 - 11e
'96 - 6e
'97 - 9e
'98 1e
'99 1e
'00 1e

Van Coleman zeiden ze ook dat 'ie nooit zou winnen.
Al kan je Wesley natuurlijk niet met Ronnie vergelijken. Alsnog.

Van Roelly Winklaar zij iedereen een paar jaar geleden ook dat hij nooit ver zou komen. Zoiets kan je helemaal niet voorspellen.

Beetje rare statement.

'94 - 15e
'95 - 11e
'96 - 6e
'97 - 9e
'98 1e
'99 1e
'00 1e

Coleman is een n*ger en Wesley niet. Dit zeg ik puur en alleen daar n*gers toch over het algemeen wat betere prestaties neer weten te zetten als de gewone mens.

Coleman is een n*ger en Wesley niet. Dit zeg ik puur en alleen daar n*gers toch over het algemeen wat betere prestaties neer weten te zetten als de gewone mens.
Helemaal gelijk, n*gers zijn een soort übermenschen en moeten hun eigen klasse hebben in het bodybuilding hebben. Ze moeten ook hun eigen plek in de bus hebben, liefst achterin. En nu we toch bezig zijn als we transgender toiletten hebben waarom geen negertoiletten. Gek dat niemand daar eerder aan gedacht heeft...

Helemaal gelijk, n*gers zijn een soort übermenschen en moeten hun eigen klasse hebben in het bodybuilding hebben. Ze moeten ook hun eigen plek in de bus hebben, liefst achterin. En nu we toch bezig zijn als we transgender toiletten hebben waarom geen negertoiletten. Gek dat niemand daar eerder aan gedacht heeft...
Ik zelf heb dit al jaren geleden geopperd maar elke keer keek men mij boos aan.. Welnu pas begrijpt iemand mij..

tenor.gif

Ik zou Wesley eigenlijk wel graag in open bb willen zien over een paar jaar. Een soort mix van Cedric en Dennis Wolf... Maar dan moet 'ie inderdaad even naar Koeweit voor een paar jaar
die anabolic chicken is niet ander daar als hier hoor , en voor moster doseringen hoef je niet naar koeweit

Wellicht moet hij stoppen met 40kg barbell rows

die anabolic chicken is niet ander daar als hier hoor , en voor moster doseringen hoef je niet naar koeweit

Klopt maar ik denk dat daar wel erg hard getraind wordt en de focus echt voor 1000% op bodybuilding ligt. Je zou je kunnen afvragen of dat nu bij Wesley ook het geval is.

Op vlak van voeding & training is er idd wel flink wat winst te behalen.

Op vlak van voeding & training is er idd wel flink wat winst te behalen.
Ik neem aan, zo aan zijn video's te zien dat hij er daadwerkelijk alles voor doet toch? Ziet er allemaal toch prima uit?? Vindt hem ook helemaal niet ''zwakjes'' trainen gaat toch behoorlijk zwaar ook??

Ik neem aan, zo aan zijn video's te zien dat hij er daadwerkelijk alles voor doet toch? Ziet er allemaal toch prima uit?? Vindt hem ook helemaal niet ''zwakjes'' trainen gaat toch behoorlijk zwaar ook??

Denk dat men een beetje doelt op het feit dat hij er zijn eigen "golden" trainingsmethoden op na houdt, met in het achterhoofd een beetje het idee dat hij daardoor dan niet "te groot" wordt en niet meer golden is. Dat creëert imo een beetje het sfeertje van vrouwen die niet zwaar willen liften omdat ze er dan uit gaan zien als een uitgemergelde IFFB Pro die al 10 jaar AAS gebruikt.

Denk dat men een beetje doelt op het feit dat hij er zijn eigen "golden" trainingsmethoden op na houdt, met in het achterhoofd een beetje het idee dat hij daardoor dan niet "te groot" wordt en niet meer golden is. Dat creëert imo een beetje het sfeertje van vrouwen die niet zwaar willen liften omdat ze er dan uit gaan zien als een uitgemergelde IFFB Pro die al 10 jaar AAS gebruikt.
Lol maar hij heeft wel gelijk toch?

Kan er nog iemand foto's vinden van Wesley toen hij destijds op het forum actief was (ben zijn naam toen kwijt)?

Ik zat zijn log hier op het forum laatst een beetje door te lezen... Geen woord over AAS of wat dan ook. Wel jammer opzich, was leuk geweest om een beetje een idee te krijgen waar hij destijds mee bezig was, op vrij jonge leeftijd ook al.

Beetje rare statement.

'94 - 15e
'95 - 11e
'96 - 6e
'97 - 9e
'98 1e
'99 1e
'00 1e

Mis als hij nieuwe lats aanhechtingen krijgt een nieuwe waist en nieuwe benen.
Ik ben gewoon realistisch, sorry fanboys.

Terug
Naar boven