- Waardering
- 11.483
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top 10 mayby, maar het is niet het fysiek wat ze zoeken.

Vind het maar een warrig verhaal wat hij hier zegt. Hij zegt dat je niet geconditioneerd en vol tegelijk kan zijn want je bent of te vol, of te flat. Lijkt mij dat wanneer je echt gestoord peeled bent je gewoon kan laden zonder definitie te verliezen. Ik heb in z'n prep update foto's nog nooit echt een top kaliber conditionering gezien dus lijkt mij dat daar het probleem gewoon ligt.
Vind het maar een warrig verhaal wat hij hier zegt. Hij zegt dat je niet geconditioneerd en vol tegelijk kan zijn want je bent of te vol, of te flat. Lijkt mij dat wanneer je echt gestoord peeled bent je gewoon kan laden zonder definitie te verliezen. Ik heb in z'n prep update foto's nog nooit echt een top kaliber conditionering gezien dus lijkt mij dat daar het probleem gewoon ligt.
Van mij niet, eerst maar eens in shape komen. Al moet ik wel zeggen dat op een enkeling na ik de overige classic competitors echt bijzonder mager vind. Het stelt niet extreem veel voor. Ja het ziet er pleasing uit, maar sommige zouden er als amateur door kunnen. Wat dat betreft mag Wesley best wat hoger plaatsen. Maar geen top 5.
Wat een misplaatste comment trouwens, nogal beledigend naar iedereen die daar op het podium staat. Niveau wordt juist ieder jaar hoger en de line up was stacked. Iedereen die daar staat is IFBB pro en heeft goed gepresteerd in een pro show. Ja een enkeling achteraan in de placings ziet er misschien niet extreem goed uit maar 'bijzonder mager' kan je het niet noemen.
Ben het wel eens hoor met @hoxyz.
Je hebt in Classic een top 5-6 van cbum, ruffdiesel, breon, cambornero en misschien nog dat jonge Duitse gastje en die Braziliaan die eerste call out was (al vond ik hem misplaatst in classic, zag er gewoon uit als een kleine(re) bodybuilder, geen classic guy) die fucking goed is en daarachter is de spoeling redelijk dun.
Je hebt een paar van die n*gers met sicke genetics waarvan iedereen denkt dat ze iedereen ff omver komen blazen, zoals Lord Jones en Timms, maar die gasten komen nooit in 10000% shape, altijd off. Voor de rest is het niet heel veel.
Ik weet ook niet waar het aan ligt. Ik denk dat het heel heel heel moeilijk is om groot genoeg te worden om “ons” te impressen en daarnaast die sicke classic lines en shape te behouden. Daarom heb je vaak van die net-niet gevallen in classic: of wel classic, maar te klein en niet indrukwekkend genoeg, of groot, maar niet classic genoeg, veel te bodybuilder achtig. Its a very fine line.
Veel klassieker dan Schwarzenegger 74 gaat niet.Hebben inderdaad niet hun volledige potentie bereikt, Bryan Jones heeft een goede structuur en massa maar komt niet geconditoneerd genoeg. Timms mist massa op z'n benen, maar komt verder wel in shape. Als ze dat fixen kunnen ze ook gewoon in first call out staan. Weet niet wat mensen nog meer willen zien in classic. Gasten als Regan Grimes en Parick Moore zijn weer te groot voor classic volgens iedereen, maar in open scoren ze slecht ondanks iedereen vind dat ze daar de mooiste lijnen hebben. Wat iemand echt classic vindt is dus redelijk subjectief.
Hebben inderdaad niet hun volledige potentie bereikt, Bryan Jones heeft een goede structuur en massa maar komt niet geconditoneerd genoeg. Timms mist massa op z'n benen, maar komt verder wel in shape. Als ze dat fixen kunnen ze ook gewoon in first call out staan. Weet niet wat mensen nog meer willen zien in classic. Gasten als Regan Grimes en Parick Moore zijn weer te groot voor classic volgens iedereen, maar in open scoren ze slecht ondanks iedereen vind dat ze daar de mooiste lijnen hebben. Wat iemand echt classic vindt is dus redelijk subjectief.
Wellicht de weight cut offs nog meer verhogen zodat gasten zoals Grimes en Moore ook mee kunnen doen. Henry Pierre Ano had je ook nog die in een soortgelijke situatie zat. Keone in principe ook.
Op z'n benen sowieso maar upperbody is hij denk ik wel een van de grotere in die klasses of niet? Ben benieuwd wat er van over blijft als hij een keer echt grainy as f**k wordt.Hij heeft gewoon meer massa nodig en dan op een rip dieet net zo als bumstead en gewoon wat massa inleveren.
Stel je niet aan man.Wat een misplaatste comment trouwens, nogal beledigend naar iedereen die daar op het podium staat. Niveau wordt juist ieder jaar hoger en de line up was stacked. Iedereen die daar staat is IFBB pro en heeft goed gepresteerd in een pro show. Ja een enkeling achteraan in de placings ziet er misschien niet extreem goed uit maar 'bijzonder mager' kan je het niet noemen.
Het is een subjectieve sport die uit meningen wordt beoordeeld. Zo mag ik net zo goed m'n mening hebben ondanks dat ik nog niet eens 1% in de buurt van die shape kom toch? Vind Cbum niet compleet met die mislukte biceps. Hij ziet er ook overall niet zo imponerend uit als Arnold in topvorm. Wesley komt meer in de buurt.Hmm dat is persoonlijk. Ik vind Cbum en Ruff diesel er beter uitzien gezien de fysieken nu meer compleet zijn en ze droger staan.
Classic staat niet voor een fysiek dat per se op Arnold of iemand anders van de golden era lijkt.
Arnold is nog nooit echt shredded geweest, denk dat er nog een hele hoop van die biceps af zou gaan als hij de conditionering zou bereiken die vandaag de dag nodig is. En dan nog niet te spreken over spiergroepen als hamstrings die toen non exisiting waren.Vind Cbum niet compleet met die mislukte biceps. Hij ziet er ook overall niet zo imponerend uit als Arnold in topvorm. Wesley komt meer in de buurt.