XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Op z'n benen sowieso maar upperbody is hij denk ik wel een van de grotere in die klasses of niet? Ben benieuwd wat er van over blijft als hij een keer echt grainy as f**k wordt.

Stel je niet aan man. :roflol: Het is een subjectieve sport die uit meningen wordt beoordeeld. Zo mag ik net zo goed m'n mening hebben ondanks dat ik nog niet eens 1% in de buurt van die shape kom toch?
tuurlijk mag je je mening hebben, maar ik geef gewoon mijn oordeel daar over

De reden dat MAP en classic zo populair is omdat al die bodybuilders simpelweg gewoon te weinig massa hebben om met de echte open klasses mee te draaien. Dan is de switch naar zo'n klasse snel gemaakt omdat je heel wat minder jaren nodig hebt om te bouwen. Kijk eens naar de classic devisie hier in Nederland. Er zitten vrijwel geen jongens bij die daadwerkelijk een classic fysiek hebben. Ze categoriseren zich gewoon zo omdat ze massa missen en het makkelijker punten scoren is.
Niet helemaal waar, de divisies zijn ook heel populair bij de fans. Dus niet gek dat veel atleten die kant op gaan. Wel waar dat sommige er niet thuis horen, maar dit worden uiteindelijk afgestraft bij pro shows of met een lagere placing bij de Olympia/Arnold

Mensen net als ik die dag in dag uit met de sport bezig zijn als fan zijnde hebben misschien een iets te kritische blik en zijn niet zo snel meer impressed. Maar ik vind het kaliber wat op het classic stage staat echt totaal niet impressive, op wat uitzonderingen na. En dan heb ik het puur over shape/massa, niet hun posing wat dat intersseert me geen f**k.
Als het puur gaat om groot zijn en stage presence dan vind je dat meer bij de open ja. Maar bij classic gaat het juist ook om presentatie/posing, niet om iedereen weg te blazen qua massa.

Het is impressive wat ze op hebben gebouwd, maar echt groot ogen ze niet, IRL misschien. Als je ze naast een beetje goede 212 competitor lijken ze ineens mager, laat staan naast een open competitors. Als je bijvoorbeeld de vlogs van Bumstead of Ian vallier bekijkt en je ziet diet wee naast elkaar in een shirt ziet Ian er huge as f**k uit en lijkt het niet eens alsof Chris lift met een shirt aan, terwijl hij een van de weinig is die wel redelijk groot is in die klasse.
Tja zo werkt dat met vergelijken. Bonac ziet er ook klein uit naast Ramy. IRL zien ze er in ieder geval een stuk groter uit.
Ook met kleren aan, denk dat er niemand op de wereld is die anders zou oordelen als hij voor je staat.
Zo zullen er ook gasten hier van het forum zijn die er klein uit zien t.o.v. een Cbum, maar de het buffste zijn in elk willekeurig café wat ze inlopen.

Arnold is nog nooit echt shredded geweest, denk dat er nog een hele hoop van die biceps af zou gaan als hij de conditionering zou bereiken die vandaag de dag nodig is. En dan nog niet te spreken over spiergroepen als hamstrings die toen non exisiting waren.

Hmm dat is persoonlijk. Ik vind Cbum en Ruff diesel er beter uitzien gezien de fysieken nu meer compleet zijn en ze droger staan.
Classic staat niet voor een fysiek dat per se op Arnold of iemand anders van de golden era lijkt.
In my book is 'classic' het ultieme surfer lichaam, grote pecs en biceps, strakke midsection en slanke glutes en hams.

Is dit Wesleys bedrijf of is hij alleen een gezicht ervan? https://becomegladiator.com/nl/stories/wesley-vissers/

In het eerste geval snap ik niet helemaal hoe je dan in de verkoop van AliExpress-stoelen rolt :roflol:

Volgens mij zat hij in dat bedrijf met z’n voormalige coach maar is hij daar nu al lang uit. Die gladiator whey promoot hij ook niet meer.

Vandaag Arnold Classic UK.

Peter Molnar en Madelman allebei gediskwalificeerd omdat ze boven het gewichtslimiet zaten.
Nu alleen nog Michael Daboul die competitie kan bieden eigenlijk. Doen er nog maar 8 mee.

Betere kans om te winnen gaat hij niet krijgen. Jammer voor hem wel dat Arnold zelf afwezig is bij de show.

Ik begreep dat Wesley dit jaar iets zwaarder zal komen. Op zijn updates ziet ie er gortdroog uit. Hoop dat ie hoog plaatst.

Vandaag Arnold Classic UK.

Peter Molnar en Madelman allebei gediskwalificeerd omdat ze boven het gewichtslimiet zaten.
Nu alleen nog Michael Daboul die competitie kan bieden eigenlijk. Doen er nog maar 8 mee.

Betere kans om te winnen gaat hij niet krijgen. Jammer voor hem wel dat Arnold zelf afwezig is bij de show.
De organisatie veranderd ook de naam van dit festival voor komend jaar(is nu de speculatie)

Ik begreep dat Wesley dit jaar iets zwaarder zal komen. Op zijn updates ziet ie er gortdroog uit. Hoop dat ie hoog plaatst.

Hij heeft sowieso een paar kg gegaind door een jaar lang off season met lange bulk. Vooral in benen die achterliepen.
Ze gaan wel voor een combinatie van fullness en conditioning in plaats van zo droog mogelijk te staan.
Dat doet z'n fysiek niet ten goede, laatste Olympia was hij bijvoorbeeld erg droog maar downsized.

In de laatste video legt zijn coach stefan dat ook uit.

1664105805507.png

(van gisteren)

Mooi fysiek.

Maar vind dat hij best snel verouderd /hij gaat er niet jonger van uitzien, niettemin een pro die leeft voor en van zijn sport.

Pre- Judging net achter de rug naar wat ik begrijp. Spannend. Zou het heel tof vinden als ie top drie pakt

Bijlagen

• B58DEBD0-7957-40E5-BAA6-CBAB1EFBEF63.png
    B58DEBD0-7957-40E5-BAA6-CBAB1EFBEF63.png
    1 MB · Weergaven: 100
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven