MuscleMeat

Sticky Wesley Vissers

Niet. Althans niet hoe 't in bodybuilding wordt gezien. Die gast die net de pijp uit is, die populaire jonge dude. Ben z'n naam kwijt. Rete fucking droog. Maar dense? Nope.
Spierdichtheid is de hoeveelheid mager spierweefsel die uw lichaam heeft in vergelijking met de hoeveelheid vetweefsel . Hoe meer spierweefsel, hoe dichter het uiterlijk en de structuur van de spier wordt. Met meer dichtheid betekent dit dat de spiervezels sterker zijn, waardoor je meer kracht kunt produceren dan grotere spieren die misschien niet zo dicht zijn En door het overtollige vet dat tussen de spiervezels zit te verwijderen, zal de spierdichtheid die je uiteindelijk hebt alleen maar toenemen

Ik was vergeten dat ik op DBB zit. 't forum waar er altijd wel een debiel is die letterlijke vertalingen op zoekt die verder geen drol te maken hebben met waar 't gesprek over gaat.

Je hebt gelijk Hell! Eh ik bedoel Bullshitshark.

De "density dag" die door ik weet niet hoeveel buffe dudes wordt ingepland in hun schema is inderdaad gericht op vet verlies. Die ene dag eten ze dan weinig zodat ze droger worden. Dat is uiteraard niet de dag waarop de spieren zoals hams en erectors/traps, rhomboids een extra stimulus krijgen.

Ik was vergeten dat ik op DBB zit. 't forum waar er altijd wel een debiel is die letterlijke vertalingen op zoekt die verder geen drol te maken hebben met waar 't gesprek over gaat.

Je hebt gelijk Hell! Eh ik bedoel Bullshitshark.
Je kunt wel slap lullen, maar daar heb je niets aan. Wat ik schrijft gekoppeld aan fysiek bij klasse van Wesley waar het hier om gaat. ik heb het niet over een garnaal

Al met al maakt Wesley geen schijn van kans op een Top5 in de Mr:O. als we er van uit gaan dat iedereen verder goed in shape is natuurlijk.

Als je 10kg beef verdeelt over het botoppervlak van iemand van 1.60 en iemand van 1.90, dan is die van 1.60 huge en die van 1.90 zie je nog net dat hij een gym membership heeft gekocht
En wie verdeelt die 10kg dan? De masterblaster is alweer een tijdje dood.

Denk nou even na. Een klein en een groot persoon met bv. hetzelfde vetpercentage hebben een verschillend totaal vetgewicht en een overeenkomstig verschillend spiergewicht.

Laatst bewerkt:
Correct me if I'm wrong, maar dan is meer density dus eigenlijk gewoon meer spiermassa.

Tis net als dat eskimo's die heel veel verschillende namen voor verschillende soorten sneeuw hebben.
Eskimo's weten dan over het algemeen wel wat er bedoeld wordt.

Zo hebben bodybuilders heel veel verschillende termen om een fysiek te beschrijven.
Insiders weten dan over het algemeen wel wat er bedoeld wordt.

Armen van Roelly zijn daar een mooi voorbeeld van imo.

1693559277625.png

Die is wel rijp voor het circus.

Bedoelde eigenlijk dat de begrippen density en flow net zo duister zijn als "symmetry". Frank Zane zou zo symmetrisch zijn en won daarom 3 achtereenvolgende mr. O's met armen 45cm.

Winklaar is al met pensioen qua wedstrijden

Wel bekend als je bb volgt lijkt mij

Terug
Naar boven