- Waardering
- 27.575
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet circusklant, eerder werknemer van het circus.
Ik vind het enorm overdreven en spuuglelijk.
Wat doe je dan op een bodybuilding forum als ik vragen mag? No hate, gewoon oprecht benieuwd.
Volgens mij ben jij voor de gek gehouden toen je in 2018 lid werd.Wat doe je dan op een bodybuilding forum als ik vragen mag? No hate, gewoon oprecht benieuwd.
Audiëntie voor bijrolletjes in LOTR.Olympia is toch eigenlijk ook gewoon 1 groot circus![]()
Omdat ie niet goed genoeg is tov de rest van de deelnemers.@Bullshark waarom zou Wesley geen top 5 kunnen halen volgens jou?
Dit is wel een erg groot compliment. Maar Wesley komt zeker in de buurt. De lijnen van Cbum vloeien meer, Wesley vind ik wat harder en vierkanter. Deels zijn dat genen denk. Toch kies ik voor Cbum in classic. Hij krijgt het namelijk voor elkaar om in verhouding enorm te zijn. Daarom lijkt ie soms pas groot naast iemand anders. Dat vind ik heel knap.Ik vind hem het ideale classic physique hebben, imo zoveel beter dan Cbum.
Het verschil is m.i. dat Chris duidelijk minder is dan Arnold, en Wesley beter.Jebus Christ die lats. En de rest ook trouwens. Lekker bezig @WesleyVissers!
Dit is wel een erg groot compliment. Maar Wesley komt zeker in de buurt. De lijnen van Cbum vloeien meer, Wesley vind ik wat harder en vierkanter. Deels zijn dat genen denk. Toch kies ik voor Cbum in classic. Hij krijgt het namelijk voor elkaar om in verhouding enorm te zijn. Daarom lijkt ie soms pas groot naast iemand anders. Dat vind ik heel knap.
Hoe kan het eigenlijk dat jij niet in de jury zit bij de Mr. Olympia?Het verschil is m.i. dat Chris duidelijk minder is dan Arnold, en Wesley beter.
Ik denk dat Steve Weinberger jaloers is omdat zijn kennis en inzicht in bodybuilding verbleekt bij die van @SchwarzeneggertjeHoe kan het eigenlijk dat jij niet in de jury zit bij de Mr. Olympia?
Wat is SEO?Gewoon al voor het show gehalte zouden ze Cbum naast Vissers moeten plaatsen. De hele Vissers Vs Cbum hype is nu (helaas) wel al wat gaan liggen.
Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat het verschil tussen de twee kleiner is dan er verteld wordt. Vind Wesley er ook een stuk ‘natuurlijker’ uitzien terwijl ik vermoed dat er bij Cbum wat seo aan te pas is gekomen. Of het valt op z’n minst meer op.
Dat is dan ook de reden dat hij er niet bij zit denk ik, komen ze erachter dat Steve eigenlijk al die jaren al inferieur is aan onze @SchwarzeneggertjeIk denk dat Steve Weinberger jaloers is omdat zijn kennis en inzicht in bodybuilding verbleekt bij die van @Schwarzeneggertje
Gewoon al voor het show gehalte zouden ze Cbum naast Vissers moeten plaatsen. De hele Vissers Vs Cbum hype is nu (helaas) wel al wat gaan liggen.
Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat het verschil tussen de twee kleiner is dan er verteld wordt. Vind Wesley er ook een stuk ‘natuurlijker’ uitzien terwijl ik vermoed dat er bij Cbum wat seo aan te pas is gekomen. Of het valt op z’n minst meer op.