XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Ik ben zelf ook meer fan van Classic Physique. Laat de persoon waar het topic over gaat nou net in deze klasse meedoen :D

Competitor list voor Europa pro zondag, denk dat Wesley hier favoriet is. Week erna doet hij Dubai pro show, hier is nog geen deelnemerslijst van volgens mij.

Uit updates kan ik opmaken dat hij droger staat dan vorig jaar, verbeterde benen en kleine verbeteringen aan upper body. Nog wel +- 2kg gewicht over na laden, dus zit nog wel ruimte voor meer massa.

IMG_5423.jpeg

Posing in deze vid is 12 days out

Jebus Christ die lats. En de rest ook trouwens. Lekker bezig @WesleyVissers!
Ik vind hem het ideale classic physique hebben, imo zoveel beter dan Cbum.
Dit is wel een erg groot compliment. Maar Wesley komt zeker in de buurt. De lijnen van Cbum vloeien meer, Wesley vind ik wat harder en vierkanter. Deels zijn dat genen denk. Toch kies ik voor Cbum in classic. Hij krijgt het namelijk voor elkaar om in verhouding enorm te zijn. Daarom lijkt ie soms pas groot naast iemand anders. Dat vind ik heel knap.

Jebus Christ die lats. En de rest ook trouwens. Lekker bezig @WesleyVissers!

Dit is wel een erg groot compliment. Maar Wesley komt zeker in de buurt. De lijnen van Cbum vloeien meer, Wesley vind ik wat harder en vierkanter. Deels zijn dat genen denk. Toch kies ik voor Cbum in classic. Hij krijgt het namelijk voor elkaar om in verhouding enorm te zijn. Daarom lijkt ie soms pas groot naast iemand anders. Dat vind ik heel knap.
Het verschil is m.i. dat Chris duidelijk minder is dan Arnold, en Wesley beter.

Gewoon al voor het show gehalte zouden ze Cbum naast Vissers moeten plaatsen. De hele Vissers Vs Cbum hype is nu (helaas) wel al wat gaan liggen.

Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat het verschil tussen de twee kleiner is dan er verteld wordt. Vind Wesley er ook een stuk ‘natuurlijker’ uitzien terwijl ik vermoed dat er bij Cbum wat seo aan te pas is gekomen. Of het valt op z’n minst meer op.

Gewoon al voor het show gehalte zouden ze Cbum naast Vissers moeten plaatsen. De hele Vissers Vs Cbum hype is nu (helaas) wel al wat gaan liggen.

Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat het verschil tussen de twee kleiner is dan er verteld wordt. Vind Wesley er ook een stuk ‘natuurlijker’ uitzien terwijl ik vermoed dat er bij Cbum wat seo aan te pas is gekomen. Of het valt op z’n minst meer op.
Wat is SEO?

• Like
Waarderingen: BB_

Wat vind je er dan onnatuurlijk uitzien bij Cbum? Zijn delts? Daar kan ik wel inkomen ja.

Verder niet helemaal met je eens. Cbum is imo wel een stuk beter dan Wesley, gewoon overall. Meer compleet van alle kanten en ook een iets betere bouw. Cbum is echt belachelijk goed… pecs, lats, hams, quads… Misschien zijn alleen Wesley zijn biceps beter.

Bumstead en Wesley zijn in zoverre verschillend dat het bijna niet te vergelijken is imo. Als er in de CP divisie vergeleken zou worden met de tijd van Arnold en dergelijke zou Wesley erg hoog scoren lijkt me. Echter is CP een klasse voor open bodybuilders met een weightcap en dan pakt Bumstead 'm idd wel, die man oogt bizar groot.

Maar toch zou het leuk zijn ze een keer naast elkaar te zien.

Terug
Naar boven