XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Er is niet 1 ideaal classic physique imo, verschillende lengtes en structuren zouden moeten kunnen winnen. Terrence zou van Cbum moeten kunnen winnen als hij er beter bij staat.

Wat voorop staat is wel dat het esthetisch mooi moet zijn. Dus goede verhoudingen, mooie lijnen en symmetrie. En goede conditionering.

IMG_5586.jpeg

Ja, maar te moeilijk om dat fysiek kopiëren. Of om in de buurt te komen denk ik.
Classic moet een beetje een natuurlijke flow hebben. Het tegenovergestelde van Yates zeg maar.
Toen ik vroeger zelf nog superslank was vond ik Bill Pearl een vetz*k. Nu zie ik het anders, toch wel classic:
1695631367469.png

Bill Pearl Is alweer een jaar dood (14sept 2022) is toch 91j geworden. Was nooit echt droog massa monster, maar echt goede UB.

Keuze van de jury is mij nog niet helemaal duidelijk, hoop dat hij feedback heeft gevraagd bij hun.

Niet echt mogelijk om shape veel te verbeteren met 5 weken te gaan tot Olympia, wellicht kan hij nog wat droger komen met zelfde volheid. En posing verbeteren. Hij poseert nog steeds erg statisch. Bij Terrence is het veel beter.

Aanstaande Olympia heb je Cbum, Terrence, Ramon, Urs, Breon (dit jaar weer), Fabio, Mike Sommerfield en Fabian Mayr die allemaal hoger hebben geplaatst dan hem tot nu toe. Realistisch is denk ik 7e plek mogelijk dit jaar, misschien 6. Top 5 erg onwaarschijnlijk.

Keuze van de jury is mij nog niet helemaal duidelijk, hoop dat hij feedback heeft gevraagd bij hun.

Niet echt mogelijk om shape veel te verbeteren met 5 weken te gaan tot Olympia, wellicht kan hij nog wat droger komen met zelfde volheid. En posing verbeteren. Hij poseert nog steeds erg statisch. Bij Terrence is het veel beter.

Aanstaande Olympia heb je Cbum, Terrence, Ramon, Urs, Breon (dit jaar weer), Fabio, Mike Sommerfield en Fabian Mayr die allemaal hoger hebben geplaatst dan hem tot nu toe. Realistisch is denk ik 7e plek mogelijk dit jaar, misschien 6. Top 5 erg onwaarschijnlijk.
Zijn poseren zou inderdaad de kwaliteiten van zijn lichaam beter kunnen overbrengen, in de tijd van Arnold en Zane deden ze dat iig beter.

• Like
Waarderingen: 6am

Fabian Mayr doet niet mee dit jaar dacht ik. De andere namen maken het zeker lastig voor Wesley inderdaad.

Terug
Naar boven