- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik snap juist bijna alles.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap juist bijna alles.
Idd. Als ieders persoonlijke mening niet relevant is kan je een forum beter sluiten.De rest van het forum vind zijn mening ook belangrijk.
Je weet toch wel hoe een forum werkt ?
Klopt, maar in principe doe je hetzelfde, want jij geeft hierboven ook je mening. Jij vindt Urs meer flow hebben en @Schwarzeneggertje Wesley. Dan reageren dat de mening van @Schwarzeneggertje niet relevant is, is een beetje flauw.Wat jij hiervan vindt is verder niet relevant, behalve voor jezelf dan.
Dat is niet alleen zijn mening maar ook die van de juryKlopt, maar in principe doe je hetzelfde, want jij geeft hierboven ook je mening. Jij vindt Urs meer flow hebben en @Schwarzeneggertje Wesley. Dan reageren dat de mening van @Schwarzeneggertje niet relevant is, is een beetje flauw.

Das waar maar als er hier dan al eens gepraat wordt over bodybuilding op een bodybuildingforum vind ik ieders mening wel relevant.Dat is niet alleen zijn mening maar ook die van de jury
Jury bepaald.
Vooral als die persoon langer op school heeft gezeten dan alle juryleden en atleten bij elkaar.Das waar maar als er hier dan al eens gepraat wordt over bodybuilding op een bodybuildingforum vind ik ieders mening wel relevant.
De meeste close call decisions door jury's zijn toch altijd het interessantste om het nadien over te hebben?
Zelfs als dat zo was: nee.Vooral als die persoon langer op school heeft gezeten dan alle juryleden en atleten bij elkaar.
Volgens mij heb jij er helemaal niks van begrepenKlopt, maar in principe doe je hetzelfde, want jij geeft hierboven ook je mening. Jij vindt Urs meer flow hebben en @Schwarzeneggertje Wesley. Dan reageren dat de mening van @Schwarzeneggertje niet relevant is, is een beetje flauw.

Dit dus.Dat is niet alleen zijn mening maar ook die van de jury
Jury bepaald.
Toch je resolutie in Rusland maar eens hoger zetten danIk vind Urs persoonlijk ook maar weinig spectaculair en wat klein, maar ik snap wel waarom hij het zo goed doet.
Train maar eens met het samen, dan praat je wel andersIk vind Urs persoonlijk ook maar weinig spectaculair en wat klein, maar ik snap wel waarom hij het zo goed doet.

Volgens mij heb jij er helemaal niks van begrepen
Dit dus.

De jury heeft enkel de een boven de ander geplaatst. Op basis van welke criteria is daarmee nog niets over gezegd.Dat is niet alleen zijn mening maar ook die van de jury
Jury bepaald.
Kijk uit, dadelijk krijg je ook een punt voor flooding. Moest ff googelen.
Ik heb niemand van de jury horen zeggen waarom ze de een boven de ander hebben geplaatst. Wat je doet is een aanname en je mening geven en als een feit presenteren. Ik zie niet in waarom @Schwarzeneggertje niet z'n mening zou mogen geven, net als iedereen hier doet.
Je mag hier alleen een mening hebben indien die oplijnt met de algemene consensus.Kijk uit, dadelijk krijg je ook een punt voor flooding. Moest ff googelen.
Maar het gaat niet om jullie mening. Urs is een betere bodybuilder dan Wesley en dat is gewoon een feit.Je mag hier alleen een mening hebben indien die oplijnt met de algemene consensus.
Wat snap je niet aan een bodybuild wedstrijd?De jury heeft enkel de een boven de ander geplaatst. Op basis van welke criteria is daarmee nog niets over gezegd.
Ik denk dat ik het prima snap. Bodybuilder A kan prima beter scoren op criteria A dan bodybuilder B, maar overall toch lager scoren. Lees anders nog even goed, misschien dat je dan het punt van discussie begrijpt.
Maar het gaat niet om jullie mening. Urs is een betere bodybuilder dan Wesley en dat is gewoon een feit.