AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers

Wat denken jullie? Ik denk dat hij 7,6 en 5 ook kan kloppen. Of hoop dat toch alvast lol

Wesley moet een posing coach in de arm nemen. Hij wil teveel de Golden Years evenaren.
Als hij bij Jay Cutler op visite gaat en posinglessen bij hem neemt dan durf ik te wedden dat hij nr 1 wordt.
Misschien niet bij Jay maar bij iemand als Shawn Ray of Kevin Levrone.

Wat denken jullie? Ik denk dat hij 7,6 en 5 ook kan kloppen. Of hoop dat toch alvast lol

7e tot 9e denk ik. Niet helemaal eens met de lijst van Greg. Ik denk niet dat Alex Cambronero 6e wordt zoals hij voorspeld.
Ik verwacht Fabio ook in de top 8. Voor 7e of hoger moet de rest deels off zijn en hij heel scherp erbij staan.
Ligt ook een beetje aan de call outs.

Ik zou hem liever iets droger willen zien, al kost dat dan misschien wat volheid. Met zijn lengte dwarft hij toch de meeste anderen.
Puur op size wint hij het toch niet van een Fabio en Breon is completer.

Beste shape tot nu toe denk ik. Posing vanaf ongeveer 36 min. Hij zegt dat hij in principe voor plek 5-7 gaat maar ook tevreden is met weer plek 8.

Die benen zijn wel echt super ontwikkeld.

Voornamelijk door heavy en diep te beltsquatten, hij doet nagenoeg geen barbell squats meer. Ook geen deadlifts overigens.
Die laatste 2 zijn ook niet zinvol als je tot falen wil trainen. Bij squats faal je eerst op je rug en uithoudingsvermogen dan dat je op je quadriceps faalt. En bij deadlifts is dat eerder bij je lats en gluteus waarop je faalt en dat is dan meer technisch falen wat dus minder progressief overload veroorzaakt.

Die beltsquads daar faal je echt op quadriceps.
Ook zeer zwaar met de legextension. Dit isoleert echt de quadriceps er is geen enkel synergist actief.

Hij trainde überhaupt als een watje benen vroeger. Had ie een 170 kg bench en kwam ie aan met een 100 kg quarter squat enzo.

Overigens is het gebrek aan een zware hinge nog steeds te zien in z'n fysiek van achter imo. Benen zijn van de voorkant echt bizar verbeterd maar van de achterkant kan ie niet mee wat mij betreft.

Die laatste 2 zijn ook niet zinvol als je tot falen wil trainen. Bij squats faal je eerst op je rug en uithoudingsvermogen dan dat je op je quadriceps faalt. En bij deadlifts is dat eerder bij je lats en gluteus waarop je faalt en dat is dan meer technisch falen wat dus minder progressief overload veroorzaakt.

Die beltsquads daar faal je echt op quadriceps.
Ook zeer zwaar met de legextension. Dit isoleert echt de quadriceps er is geen enkel synergist actief.
Dan squat jij verkeerd.

Hoop bro gelul weer.

Faal nog eerder cardiovasculair dan op m'n onderrug met squatten.

Dan squat jij verkeerd.

Hoop bro gelul weer.

Faal nog eerder cardiovasculair dan op m'n onderrug met squatten.
Geen bro gelul maar puur bewegingsapparaat.
Jij kan zeer goed squaten. Maar je weet dat er maar weinige zijn die dat technisch goed uitvoeren.

Ohh en mijn squat is zeer zeker verkeerd. Maar daar ging het even niet over. :p

Schermafdruk van 2023-11-04 17-31-58.png

Dus weer 8e, misschien 7e. Maar hij gezien hij nu op gelijke hoogte staat met Mike Sommerfield die eerder 5e plaatste zeker een sterke wedstrijd.

Wie had dat nou gedacht.

2023 Classic Physique Olympia Results​

• Winner — Chris Bumstead $50,000
  • Second Place — Ramon Rocha Queiroz $20,000
  • Third Place — Urs Kalecinski $12,000
  • Fourth Place — Breon Ansley $7,000
  • Fifth Place — Terrence Ruffin $,6000
  • Sixth Place — Michael Daboul
  • Seventh Place — Wesley Vissers
  • Eighth Place — Mike Sommerfeld
  • Ninth Place — Vahid Badpei
  • Tenth Place — Jae Hun Park
Jammer !

Hij trainde überhaupt als een watje benen vroeger. Had ie een 170 kg bench en kwam ie aan met een 100 kg quarter squat enzo.

Overigens is het gebrek aan een zware hinge nog steeds te zien in z'n fysiek van achter imo. Benen zijn van de voorkant echt bizar verbeterd maar van de achterkant kan ie niet mee wat mij betreft.
Wat is zware hinge?

Terug
Naar boven