MuscleMeat

Sticky Wesley Vissers

Ik snap enigszins waarom hij er klaar mee was, als je constant jezelf moet verdedigen of je wel of niet natty was terwijl je wel degelijk een amateurshow natty gewonnen hebt (notabene van gasten die evenveel of mogelijk meer gebruikten dan de top 10 van classic op dit moment). Maargoed, toen was nog niet bekend dat hij de top zou bereiken en elite genetics bezit.

Je kunt het ook als een compliment opvatten. maar je hebt altijd zeikerds die door blijven drammen dat iets nooit kan, vaak omdat ze zelf al beginnen te kuren voor ze überhaupt een sportschool van binnen hebben gezien. Dat was 20j geleden hier ook al het geval.

Ik vind dit forum wel leuk en vind ook de meesten hier vriendelijk, kan lekker mezelf zijn en ik heb sowieso wel veel respect voor Wesley’s hoor, doet echt alles voor zijn sport.

Amber Riley Tea GIF

Hoe je het wendt of keert, Wesley is wel een heel intelligente kerel. Als je hem hoort praten met dat verschrikkelijke accent van hem ben je geneigd om anders te denken, maar wát ‘ie zegt is meestal wel verstandig en zijn succes (zowel zakelijk als sportief) is ook een bewijs daarvan.

Het probleem met dit forum is deels ook dat bodybuilders heel kleinzerig zijn en bij de minste of geringste kritiek zich aangevallen en niet gerespecteerd voelen. Daardoor blijven ze weg hier en houd je een paar wannabe’s zoals mezelf en een enkele verdwaalde opa over.

Het is onze eigen verantwoordelijkheid om een forum als deze levend te houden dmv toch bodybuilding-gerelateerd te blijven posten en de fanatiekelingen die er wél zijn een beetje te supporten.

Jammer dat hij zijn hamstrings ontzettend kut traint(haalt met legcurls 50% uit zijn onderrug) en geen zware hiphinges kan doen door een heupblessure geloof ik.

Zo worden die glutes en hamstrings nooit wat, en dan kan de rest net zo goed zijn maar ga je geen top 3 potten breken.

Terug
Naar boven