XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde mening.Op een wedstrijd ben je ook afhankelijk van de jury(politiek spel)

Laatst bewerkt:
Ik snap die hype rond Urs niet echt. Prima benen en podium presentatie, maar zijn upperbody mist nog wel heel wat massa. Ramon, Breon en Michael vind ik beter dan Urs.

Precies. Hij heeft goede benen en sicke kuiten, maar voor de rest is het weinig spectaculair. Maar het is een “mooie” jongen en erg actief op social media, dus dan weet je het wel.

Met een beetje invloed van Arnie kan het wel top 3 worden
Schermafdruk van 2024-03-01 17-06-44.png

Ik wilde vragen of jullie de finals gingen kijken (latertje voor jullie😴), maar zie net dat je dus nog even op Wesley zal moeten wachten haha:

IMG_7268.png

Zouden we dan eindelijk een Wesley VS CBum krijgen op de olympia, in de eerste call out? Ramon was tweede toch laatste olympia?
Ramon was idd tweede op de Olympia. Wesley ziet er echt heel goed uit, gun hem die eerste plaats echt.

Zouden we dan eindelijk een Wesley VS CBum krijgen op de olympia, in de eerste call out? Ramon was tweede toch laatste olympia?
Als hij er weer zo bijstaat wel, Ramon was 2e ja. Al was zijn fysiek op de Olympia wel beter. Maar Cbum is weer van een ander kaliber. Vooral op glutes/hams zou Wesley het dan verliezen. Goede nieuws is dat hij nog ruimte heeft qua gewicht en als hij op 6’3 ingemeten wordt helemaal.

Wesley is van de 1e generatie maar plaatst consequent beter iedere show. Breon heeft 2x gewonnen maar plaatste op de Olympia en hier waarschijnlijk 4e.

Terug
Naar boven