AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers

Jammer dat hij zijn hamstrings ontzettend kut traint(haalt met legcurls 50% uit zijn onderrug) en geen zware hiphinges kan doen door een heupblessure geloof ik.

Zo worden die glutes en hamstrings nooit wat, en dan kan de rest net zo goed zijn maar ga je geen top 3 potten breken.

Hamstrings waren laatste show al een stuk beter imo. Hij heeft zijn training al iets aangepast en lijkt wat progressie te hebben gemaakt in glutes. De massa die een Cbum heeft mist hij, maar vraag is of ie dat kan bereiken. Grotendeels genetics. Uiteindelijk is het een kleine spiergroep, vraag is of ze daar niet teveel gewicht aan hangen. Op kuiten/biceps/abs alleen wordt ook niemand afgerekend.

Als je zijn rug/schouders nu ziet kan hij mee in de top 5 en qua wijdte/detail arguably de beste. Sowieso beste shape ooit denk ik, genoeg om een Breon/Michael Daboul te verslaan en top 5 te cracken op de Arnold. We gaan het zien in 2 weken.

Laten we niet teveel zeiken !
Het is al mooi dat hij zo ver komt, en mee kan draaien in de sub top. Toch mooi dat deze jongen, Roelly en William het zo goed doen, dan wel hebben gedaan.

Heeft niks met zeiken te maken, hij wil zelf de O winnen dat gaat niet lukken met zo een lower

Heeft niks met zeiken te maken, hij wil zelf de O winnen dat gaat niet lukken met zo een lower
Dat is normaal dat daar je focus op licht, anders kun je beter niet deelnemen. ook heeft ie zelf al vaker gezegd blij te zijn met top5 klassering, maar doe is om uiteindelijk te winnen.
Dat zal bij Roelly en William niet anders zijn geweest. Mag aannemen dat ie nu 'vecht' voor 1e plek van AC.

Glutes een kleine spiergroep?

Terrence Ruffin doet niet mee, dat scheelt alweer 1 tegenstander volgende week

2024 Arnold Classic Physique Full Competitors List​

• Wesley Vissers
  • Breon Ansley
  • Eric Brown Jr.
  • Michael Daboul
  • Darren Farrell
  • Urs Kalecinski
  • Antoine Loth
  • Courage Opara
  • Damien Patrick
  • Ramon Rocha Queiroz
  • Emanuele Ricotti
  • Terrence Ruffin * NOTE: Terrence Ruffin confirmed with Fitness Volt that he is not competing
  • bron

2024 Arnold Classic Physique Full Competitors List​

• Wesley Vissers
  • Breon Ansley
  • Eric Brown Jr.
  • Michael Daboul
  • Darren Farrell
  • Urs Kalecinski
  • Antoine Loth
  • Courage Opara
  • Damien Patrick
  • Ramon Rocha Queiroz
  • Emanuele Ricotti
  • Terrence Ruffin * NOTE: Terrence Ruffin confirmed with Fitness Volt that he is not competing
  • bron
Voorspelling...

1. Ramon
2. Urs
3. Breon
4. Wesley
5. Michael Daboul

Wesley komt in betere shape dan bij Olympia, maar rest lijkt ook verbeterd. En Breon profiteert van weight cap increase.
Als nr 2 of 3 off komt is top 3 ook niet onrealistisch. Als het aan mij ligt wordt Wesley met Ramon vergeleken, maar we weten intussen hoe de jury denkt.

Voorspelling...

1. Ramon
2. Urs
3. Breon
4. Wesley
5. Michael Daboul

Wesley komt in betere shape dan bij Olympia, maar rest lijkt ook verbeterd. En Breon profiteert van weight cap increase.
Als nr 2 of 3 off komt is top 3 ook niet onrealistisch. Als het aan mij ligt wordt Wesley met Ramon vergeleken, maar we weten intussen hoe de jury denkt.
Kan zomaar ja, het blijft spannend

Urs en Ramon gaat hij sowieso niet verslaan en Ruffin en Breon wordt ook lastig. Die moeten echt off komen wil Wesley daarvan kunnen winnen. Al hoop ik wat anders hoor, ben wel een fan van Wesley, maar hij mist echt die massa op zijn glutes/adductors/hams tov de rest.

Urs en Ramon gaat hij sowieso niet verslaan en Ruffin en Breon wordt ook lastig. Die moeten echt off komen wil Wesley daarvan kunnen winnen. Al hoop ik wat anders hoor, ben wel een fan van Wesley, maar hij mist echt die massa op zijn glutes/adductors/hams tov de rest.

Ruffin doet niet mee. Michael Daboul wel. Urs en Ramon idd lastig maar Breon zou moeten kunnen.
Zie de check in met de coach in zijn laatste video, benen/glutes zijn echt verbeterd en staat ook droger.
Algehele flow ook beter. Ik verwacht niet dat hij wint maar een 3e plek is niet onrealistisch.

Dat laatste maakt hem in mijn ogen zo goed en klassiek, een man moet dat allemaal niet hebben. Hoewel zijn beenbiceps inderdaad wel beter mag.

Ik snap die hype rond Urs niet echt. Prima benen en podium presentatie, maar zijn upperbody mist nog wel heel wat massa. Ramon, Breon en Michael vind ik beter dan Urs.

Terug
Naar boven