- Waardering
- 2.046
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
This didn't age wellUrs en Ramon gaat hij sowieso niet verslaan en Ruffin en Breon wordt ook lastig. Die moeten echt off komen wil Wesley daarvan kunnen winnen. Al hoop ik wat anders hoor, ben wel een fan van Wesley, maar hij mist echt die massa op zijn glutes/adductors/hams tov de rest.

Ik zou hem hier zelfs laten winnen. Pakt de rest in elke pose.
Wat een prestatie! Ik denk wel de beste prestatie van een Nederlandse bodybuilder ooit. Hij staat nu echt aan de top en maakt serieuze kans de Olympia te winnen komende jaren.
Wat een prestatie! Ik denk wel de beste prestatie van een Nederlandse bodybuilder ooit. Hij staat nu echt aan de top en maakt serieuze kans de Olympia te winnen komende jaren.
Hij was net iets meer gaan gebruiken dan 100mg per weekHij gaat nog wel aantal jaartjes door hij wilt na zijn 35ste stoppen met anabolen gebruik
Hij gebruikt minder dan meeste hier hoorHij was net iets meer gaan gebruiken dan 100mg per week
Die sneer van A´nold dat Wes hem doet denken aan Lou...
Dit maken ze je wijs, maar geloof maar dat die gasten naar zon fysiek hebben lopen blasten als een malle. Eenmaal op die shape zullen ze wel minder gebruiken. Kijk naar wesleys en cbum haarlijn 5 jaar geleden en nu of toevallig 🤷
Was dat geen grap omdat veel mensen vinden dat zij juist op elkaar lijken?Die sneer van A´nold dat Wes hem doet denken aan Lou...
Dit maken ze je wijs, maar geloof maar dat die gasten naar zon fysiek hebben lopen blasten als een malle. Eenmaal op die shape zullen ze wel minder gebruiken. Kijk naar wesleys en cbum haarlijn 5 jaar geleden en nu of toevallig 🤷
Nee man dat denk je maar wesley gebruikt echt minimale dosering. Haarlijn zegt niks kan bij kuurtje van pas maanden al gebeuren. Hij heeft zieke elite genetisch aanleg kijk naar zijn vader en fysiek toen hij al super jong was naturelDit maken ze je wijs, maar geloof maar dat die gasten naar zon fysiek hebben lopen blasten als een malle. Eenmaal op die shape zullen ze wel minder gebruiken. Kijk naar wesleys en cbum haarlijn 5 jaar geleden en nu of toevallig 🤷
Puur uit nieuwsgierigheid, wat zou die volgens jou dan gebruiken in een blast? 500mg test?Nee man dat denk je maar wesley gebruikt echt minimale dosering. Haarlijn zegt niks kan bij kuurtje van pas maanden al gebeuren. Hij heeft zieke elite genetisch aanleg kijk naar zijn vader en fysiek toen hij al super jong was naturel