WesselvR
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 279
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 82kg
Hallo allemaal!
Na het volgen van talloze logs hier op het forum, ga ik ook proberen wat te bereiken op deze manier! Nu ik klaar ben met mijn afstudeer stage heb ik mooi de tijd om te loggen en jullie eventuele wensen hierin mee te nemen!
Dit log schrijf ik voornamelijk om voor mijzelf bij te houden wat ik doe en hopelijk zo van jullie kan leren hoe het beter kan of wat er juist goed gaat.
Halverwege 2014 ben ik begonnen met trainen. Ik was toen 89 kilo op een VP van zo'n 24/25%
.
Nu (Juni 2016), 24 jaar, weeg ik 79 kilo op een laatst gemeten VP van 18%
.
Te zien in de naam van dit topic ga ik beginnen met 5x5 stronglifts. Ik ben ontevreden over mijn compound oefeningen en dan met name het gewicht dat ik hierbij til. Door deze manier van trainen te gaan toepassen hoop ik mijn compound oefeningen sterker te maken en ook beter uit te gaan voeren.
Het doel van 5x5 stronglifts valt na te lezen op [Link niet meer beschikbaar], maar ik zal het kort uitleggen.
Het schema gaat er zo uit zien:
A, B, A.. week erna B, A, B en zo steeds afwisselend.
Workout A:
1. Squats 5x5
2. Bench Press 5x5
3. Barbell Row 5x5
Workout B:
1. Squats 5x5
2. OHP 5x5
3. Deadlift 1x5
Vorige week al begonnen met de trainingen, maar in verband met de deadline voor mijn scriptie die trainingen nog niet gelogd. Dat ga ik dus vanaf vandaag doen!
Wat betreft voeding probeer ik zo veel mogelijk mijn eten te tracken via MFP en hanteer ik IIFYM met af en toe wat gemarvin, maar daar zal niemand @Skatermarvin in kunnen evenaren
Ik zit in een kcal deficit en eet zo'n 2450kcal per dag, waarvan 180 gram eiwitten, 80 gram vetten en de rest koolhydraten.
Ik zal proberen foto's te plaatsen zo nu en dan, maar kan nog niet veel bijzonders beloven.
Daarnaast even de volgende kanttekening voor de sfeer in dit topic: leef en laat leven!
Groeten!
Na het volgen van talloze logs hier op het forum, ga ik ook proberen wat te bereiken op deze manier! Nu ik klaar ben met mijn afstudeer stage heb ik mooi de tijd om te loggen en jullie eventuele wensen hierin mee te nemen!
Dit log schrijf ik voornamelijk om voor mijzelf bij te houden wat ik doe en hopelijk zo van jullie kan leren hoe het beter kan of wat er juist goed gaat.
Halverwege 2014 ben ik begonnen met trainen. Ik was toen 89 kilo op een VP van zo'n 24/25%
.Nu (Juni 2016), 24 jaar, weeg ik 79 kilo op een laatst gemeten VP van 18%
.Te zien in de naam van dit topic ga ik beginnen met 5x5 stronglifts. Ik ben ontevreden over mijn compound oefeningen en dan met name het gewicht dat ik hierbij til. Door deze manier van trainen te gaan toepassen hoop ik mijn compound oefeningen sterker te maken en ook beter uit te gaan voeren.
Het doel van 5x5 stronglifts valt na te lezen op [Link niet meer beschikbaar], maar ik zal het kort uitleggen.
Het schema gaat er zo uit zien:
A, B, A.. week erna B, A, B en zo steeds afwisselend.
Workout A:
1. Squats 5x5
2. Bench Press 5x5
3. Barbell Row 5x5
Workout B:
1. Squats 5x5
2. OHP 5x5
3. Deadlift 1x5
Vorige week al begonnen met de trainingen, maar in verband met de deadline voor mijn scriptie die trainingen nog niet gelogd. Dat ga ik dus vanaf vandaag doen!
Wat betreft voeding probeer ik zo veel mogelijk mijn eten te tracken via MFP en hanteer ik IIFYM met af en toe wat gemarvin, maar daar zal niemand @Skatermarvin in kunnen evenaren
Ik zit in een kcal deficit en eet zo'n 2450kcal per dag, waarvan 180 gram eiwitten, 80 gram vetten en de rest koolhydraten.Ik zal proberen foto's te plaatsen zo nu en dan, maar kan nog niet veel bijzonders beloven.
Daarnaast even de volgende kanttekening voor de sfeer in dit topic: leef en laat leven!
Groeten!

van 22-6-2016 (vandaag):