AndroidHealthClinic

WesselvR meets 5x5

En ben je geslaagd? Geniet van je vakantie in ieder geval...nog plannen verder?

Ja, vertel! Geslaagd? :D
Vakantie.. Ik ben jaloers!

• Topic Starter Topic Starter
En ben je geslaagd? Geniet van je vakantie in ieder geval...nog plannen verder?

Ja, vertel! Geslaagd? :D
Vakantie.. Ik ben jaloers!

Ik kan jullie daar helaas nog niets over vertellen, want mijn verdediging gaat pas in Juli plaatsvinden en heb nog geen 'uitslag' van mijn scriptie. Ben alleen wel erg tevreden over de afsluiting van de stage zelf, want mijn begeleidster daar had geen opmerkingen die negatief waren. Al met al dus prima afgesloten! Nu nog afstuderen.

Anyway, ben een beetje druk op het moment dus hier even een snelle update!

Vandaag lekker een dagje naar Amsterdam geweest met mijn vriendin, dus voeding niet/nauwelijks kunnen bijhouden.
Net terug van het trainen, dat ging prima!

Squat

8x20kg en 5x5x45kg (ass to the grass! Wanneer het zwaarder wordt zal dat vast wel moeilijker worden..)

OHP

8x20kg en 5x5x25kg (ook geen probleem)

Deadlift

2x8x40 en 1x5x50.. blijf het toch raar vinden dat DL maar 1x5 hoeft in dat schema

Prima training, was in iets meer dan 30 minuten klaar. Morgen maar weer wat cardio meepakken en dan zondag weer stronglifts. Ik twijfel om er misschien een oefening voor biceps en eentje voor triceps bij te doen in deze fase 1x per week, het voelt zo weinig(?):o

Voeding van vandaag had beter gekund, denk dat ik iets over mijn kcal heen zit, maar gisteren zat ik er 300 onder, dus dat valt te verwaarlozen imo.

Sorry guys, zal mijn voeding beter tracken :rolleyes:

Nog een nieuwtje, heb een tijdelijke baan gevonden voor de zomer. Lekker rustig 3 dagen per week, niet veel, maar vindt het zonde om mijn spaargeld meteen er doorheen te rammen.

Laatst bewerkt:
Heel druk weekend gehad, maar wel veel leuke dingen gedaan! Nu terug naar het loggen.

Gister prima training gehad (26-6-2016):

Squat

2x5x30kg en 5x5x47,5kg (ging prima, nog steeds weinig moeite om dit te tillen)

Bench Press

5x5x40kg (easy, rustig omlaag, lange TUT)

Barbell Row

5x5x37,5kg (elke rep vanaf de grond en bovenin vasthouden, goed te doen met dit gewicht)

Voeding afgelopen weekend niet kunnen tracken, want MFP deed het niet bij mij :( Vandaag gelukkig wel weer!

Voedingsplanning voor vandaag:

07:00-12:00 - Havermout met melk, kipfilet 150g - 501kcal
12:00-18:00 - 200gr tartaar, 200gr champignon roerbakmix, gebakken in klein beetje boter en olijfolie - 569kcal
18:00-23:00 - Aspergesoep met verse asperges en hamblokjes, 2x boulogne broodje (afbakbroodje) - 540kcal
Tussendoor: XXL Whey Protein 40gr en 250gr magere franse kwark - 300kcal

Komt neer op 1911kcal, 173gr eiwit, 145gr carbs en 68gr vetten.
Niet veel, dus kan nog wat beleg op de broodjes doen die ik bij de soep eet ofzo..

Straks even wat cardio, 30/45 minuten fietsen. Volgende 5x5 training is morgen.

Begin morgen overigens ook met mijn (nieuwe) baan. Ik heb daar al eens gewerkt, dus handig voor in de zomer!

Training 28-06-2016

Squat

2x8x30kg en 5x5x50kg (begint eindelijk weer richting gewicht te gaan dat ik ook voel, maar nog steeds erg easy:o)

OHP

1x10x20kg en 5x5x27,5kg (prima!)

Deadlift

1x8x40kg en 1x5x55kg (zo.. fucking.. licht..)

en toen ging het zo lekker dat ik nog meer wilde doen:

Lateral raises

3x8x8kg

Tricep apparaat, geen idee hoe die heet:D

1x8x77kg + 1x8x84kg + 1x8x90kg

Vervolgens toch maar gestopt. Best aardige train, maar ik wacht nog steeds op degelijk gewicht.
Het begin van stronglifts 5x5 fuckt behoorlijk met je mindset, maar we gaan door!

Voeding van vandaag (28-6-2016):

07:00 - 12:00 - Havermout 60g met melk 250g, XXL eiwit reep, impact diet whey myprotein 40g - 698kcal
12:00 - 18:00 - 3 sneeën brood met kipfilet 150g, banaan, appel en wat boter op het brood 10g - 664kcal
18:00 - 19:00 - Krentenbol met pindakaas 20g, rundertartaar 100g, chinese roerbakmix 200g, bertolli bakboter 10g, ketchup 50% minder suiker 20g - 647kcal
Tussendoor: BCAA Powder XXL Nutrition 10g, Magere Franse kwark 250gr + Pindakaas myprotein 30gr - 347 kcal

Prima dagje, niets te klagen.

Ziet er inderdaad prima uit! Waarom verhoog je de stronglifts niet met iets grotere stappen nu? Want het lijkt me ook niet de bedoeling dat je het idee hebt dat je niks doet in de gym ;)

Ziet er inderdaad prima uit! Waarom verhoog je de stronglifts niet met iets grotere stappen nu? Want het lijkt me ook niet de bedoeling dat je het idee hebt dat je niks doet in de gym ;)

Eigenlijk omdat het principe van stronglifts en de uitleg daarbij zegt dat je dat juist niet moet doen, omdat je dan weer te snel tegen je plateaus aan zit.

Heb er wel voor gekozen om wat cardio en kleine isolatie oefeningen erbij te doen, om toch wat energie te verbranden en het gevoel te hebben dat ik wat doe ;) Denk dat ik over een kleine 2 weken al een stuk meer moeite heb met de squats bijvoorbeeld!:)

Geen training vandaag.

Voeding 29-06-2016:

07:00-12:00 - Melk met havermout 60g, XXL Protein bar - 560kcal
12:00-18:00 - 3 boterhammen met zuivelspread en rookvlees, 1 banaan, 1 stukje baklava - 1051kcal (HOLY F*** die baklava is 334 kcal en fucking klein, maarja.. te laat hij zit al in mn mond:o)
18:00-19:00 - Kip 150g, champignon roerbakmix 200g, olijfolie 1 eetl, ketchup 50% minder suiker 15g, magnum almond mini - 506 kcal
Tussendoortjes: 2 merci chocolade, 1 plak ontbijtkoek met kaas (tja:() en wat whey - 534 kcal

Samen 2651kcal, 153 gram eiwit, 260 gram carbs en 111 gram vetten. Kan beter, maar ik klaag niet.

Vandaag fysiek zwaar werk gedaan, dus kon wel wat extra's gebruiken.

Morgen voorlopig even de laatste dag dat ik mn voeding kan tracken, want vrijdag t/m maandag weekendje Wish Outdoor 2016 :D:rolleyes:

Stiekem balen want zonder die baklava was deze dag goed geweest..

Balen van die baklava (snap ik, want: niet te vreten) en ontbijtkoek met kaas (snap ik ook, want: deze combi is niet te vreten), maar ondertussen zonder blikken of blozen die mini-magnum erin duwen (snap ik ook, want: lekker)

Vandaag nog trainen? Have fun @ wish!

Balen van die baklava (snap ik, want: niet te vreten) en ontbijtkoek met kaas (snap ik ook, want: deze combi is niet te vreten), maar ondertussen zonder blikken of blozen die mini-magnum erin duwen (snap ik ook, want: lekker)

Vandaag nog trainen? Have fun @ wish!

Tsja controle is soms nog ver te zoeken :o
Maar als ik zie waar ik vandaan kom, niets te klagen.

Vanavond zeker nog even trainen alvorens we morgen naar Wish gaan! Wat zal ik doen? Stronglifts workout of er even een full body tegenaan gooien? :rolleyes:

SL is full-body :P

Tsja controle is soms nog ver te zoeken :o
Maar als ik zie waar ik vandaan kom, niets te klagen.

Vanavond zeker nog even trainen alvorens we morgen naar Wish gaan! Wat zal ik doen? Stronglifts workout of er even een full body tegenaan gooien? :rolleyes:
Tja...die zelfbeheersing soms!

Ik zou voor een festival nooit volgas benen trainen...dus ik zeg: UB ;) En niet alleen pompen, want dat heeft ook geen zin.

Hou je nou aan het programma niks extra's anders loop je snel vast
Pak dat ritme op dan zit je binnen n jaar op 3 cijfers

alles behalve OHP

Hou je nou aan het programma niks extra's anders loop je snel vast
Pak dat ritme op dan zit je binnen n jaar op 3 cijfers

Ik ga je advies dan maar aannemen, vanaf morgen weer verder en dan enkel het schema.

:p zit er na dat weekend Wish wel weer 2 kilo dichter bij, maar dat zal er ook zo weer vanaf zijn.

--

Kleine update. Ben afgelopen 4 dagen naar Wish Outdoor geweest en dat heeft veel energie gekost, maar ook veel mooie momenten opgeleverd. Man wat was dat een dik feest en weekend! Had het voor geen goud willen missen.
Vandaag nog erg moe (kleine 10 uur geslapen in 3 nachten) en lichte (spier)pijn aan mijn liezen.. Dat komt denk ik door het comfort wat ik niet heb gehad afgelopen weekend, veel staan, lopen, springen en het enige waar je op kon zitten was een picknicktafel.

Hoop dat de pijntjes snel verdwijnen, want morgen gaan we weer aan de slag! Een workout A op de planning. Vanavond nog even herstellen, want ben nu weer gewoon aan het werk.

Voeding weer fatsoenlijk opgepakt, gelukkig vanavond moeders Nasi daar knappen we wel van op :o:D

Hm, balen. Vandaag geen mogelijkheid om te trainen door werk en familie verplichtingen. Morgen dus work-out A, misschien ook niet zo verkeerd want heb nog steeds last van mijn liezen:(.

Voeding voor vandaag (6-7-16):

07:00-12:00 - 2 boterhammen met kaas/kip, 1 krentenbol met hagelslag, 1 glas melk en 1 XXL eiwit reep - 888kcal:D
12:00-18:00 - 350gr magere franse kwark, 100gr bevroren smoothiemix AH, impact diet whey myprotein 40gr - 437kcal
18:00-18:30 - 150gr kip, Italiaanse roerbakgroenten 200gr, olijfolie 9gr - 318kcal
Tussendoor - XXL Perfect whey protein 40gr, 1 volkoren knäckebröd, myprotein pindakaas 20gr - 336kcal

Komt in totaal neer op 1979kcal - 182gr eiwitten, 173gr carbs en 61gr vetten.
Er zit dus nog wat ruimte in de planning :rolleyes:

Nou, vandaag een goedmakertje van gisteren. Training A op de planning! :D Vandaag eerst ff werken en dan vanavond aan de bak.

Planning workout A:
Warmup
Squat 5x5 - 52.5kg
Bench 5x5 - 42.5kg
Row 5x5 - 40kg

Zal niet veel moeite hebben met deze training, maar wil @Bosco55555 zijn advies op blijven volgen.

Voeding van vandaag:rolleyes: (07-07-16):
07:30-12:30 - Melk met havermout, whey myprotein 20g, XXL eiwitreep - 639kcal
12:30 - 17:30 - 3 boterhammen, 25g sandwich spread heinz, 3 plakjes kipfilet, tonijnsalade Johma 30gr, 1 appel - 555kcal
17:30-18:30 - biefstuk 130gr, Sugar snaps 200gr, olijfolie 1 eetlepel, chilisaus :heart: 25ml - 367kcal
Tussendoor: XXL whey 40gr, magere franse kwark 250gr, myprotein pindakaas 30g - 474kcal
Supps: BCAA XXL 10g & mypre myprotein 1 scoop - 81kcal

Totaal: 2116kcal - 180gr eiwit, 175gr carbs en 67gr vetten.

Nog een klein beetje ruimte over voor wat carbs en vetten.

Nou, vandaag een goedmakertje van gisteren. Training A op de planning! :D Vandaag eerst ff werken en dan vanavond aan de bak.

Planning workout A:
Warmup
Squat 5x5 - 52.5kg
Bench 5x5 - 42.5kg
Row 5x5 - 40kg

Zal niet veel moeite hebben met deze training, maar wil @Bosco55555 zijn advies op blijven volgen.

Voeding van vandaag:rolleyes: (07-07-16):
07:30-12:30 - Melk met havermout, whey myprotein 20g, XXL eiwitreep - 639kcal
12:30 - 17:30 - 3 boterhammen, 25g sandwich spread heinz, 3 plakjes kipfilet, tonijnsalade Johma 30gr, 1 appel - 555kcal
17:30-18:30 - biefstuk 130gr, Sugar snaps 200gr, olijfolie 1 eetlepel, chilisaus :heart: 25ml - 367kcal
Tussendoor: XXL whey 40gr, magere franse kwark 250gr, myprotein pindakaas 30g - 474kcal
Supps: BCAA XXL 10g & mypre myprotein 1 scoop - 81kcal

Totaal: 2116kcal - 180gr eiwit, 175gr carbs en 67gr vetten.

Nog een klein beetje ruimte over voor wat carbs en vetten.
Succes vandaag!!!:D

Terug
Naar boven