- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.Denk eraan : Je bent als een locomotief die elke keer weer meer kracht ontwikkeld, blijf accelereren,dus sla geen workout over en dan komt je momentum,![]()

, workout A in een hele warme gym:
)
Denk eraan : Je bent als een locomotief die elke keer weer meer kracht ontwikkeld, blijf accelereren,dus sla geen workout over en dan komt je momentum,![]()

13-7-2016:

Weeg je overigens alles of zegt de pot dat 1 scoop 22g is?
Skip cardio anders ga je (te) snel vastlopenGisteren sloot de gym op het moment dat ik wilde gaan trainen, airco was kapot en dus niet te harden daar blijkbaar. Naar een andere gym gegaan, 20 minuutjes rijden viel nog mee.
Gelukkig was er een squat rek vrij, dus kon daar mooi al mijn oefeningen doen. De squat zelf op 5x5x65KG viel zwaar, ik hoop dat dat kwam door de hitte of het zware weekend waarin ik amper gezeten heb. We zullen zien hoe het morgen gaat met 67,5KG.
Na de training nog even een rondje gelopen, +/- 30 minuten. Ik hou mijn stappenteller via m'n telefoon een beetje bij en probeer het gemiddelde minimaal te halen elke dag, dus had nog wat meters te maken.
Okee en mijn ei kwam bijna uit dus lekker aan de wandel #pokemongo.
Skip cardio anders ga je (te) snel vastlopen
Het gaat ten kostte van je herstel, lees de website

In. Vraagje: reken je het gewicht van de stang ook bij de gewichten op? Just curious.