AndroidHealthClinic

West Side, Monolifts, Paleo & Multi ply. Welcome to the darker side of life!

Deadlift is niet slecht, cummysniffer. I mean, rustyzipper.

Het is merkwaardig dat je bij freesquat telkens tot 105x3 gaat en dat dan je koek altijd op is.

Het is merkwaardig dat je bij freesquat telkens tot 105x3 gaat en dat dan je koek altijd op is.
De koek was op, maar hij had wel een bicky burger royale, veel beter dan koek!

• Topic Starter Topic Starter

Mid stance freesq is nog heel fel wennen voor me en sinds de meet is de rek en motivatie op squat er wat uit. Bench gaat dan weer wel beter en Deadlift blijft goed gaan.

Ik heb nog 1 herex en mijn thesis verdediging voor de boeg deze week en de 16de start ik met werken. En ik heb t gevoel dat ik wat aan de mentale en fysieke limiet zit de afgelopen weken. Dus deze week train k niet en de 2 a 3 weken daarna 2 keer per week trainen (1 UB en 1 LB) als deload. Maar wel een dag of 2 wat cardio.

De 16de november doe ik Push pull bij herv de anal-perv op zijn gym meet. Goals bench 120kg en deadlift euh.... 200 zit er nu raw in dus pak 210 fzo raw.

Good to hear. Dan zal ik 160/170 bench en 230/240 dl moeten pullen ? :D

Ga je sumo of conv trekken?

120 bench lijkt mij eerlijk gezegd wat optimistisch hoor :) die 200 dl zie ik wel gebeuren

Marnie gras, vergeet niet dat de deal nog aan is he. De eerste aan 200 kg bench wint. Ik raw, jij in 1ply. De winnaar krijgt een 500 gr filet pur getrakteerd, inclusief sigaar en whisky.

Marnie gras, vergeet niet dat de deal nog aan is he. De eerste aan 200 kg bench wint. Ik raw, jij in 1ply. De winnaar krijgt een 500 gr filet pur getrakteerd, inclusief sigaar en whisky.

Lol dat was k al vergeten. Is in catapult ook goed :p?

@ Gerre, 200 zit er nu al zeker in. 120 bench gaat krap zijn, maar als k een goeie 2 maanden deftig kan focussen in mn training erop kan ik dichtbij komen.

Ik was erbij toen die weddenschap gesloten werd. Kan me wel niet herinneren dat er over single ply gesproken is. :p

wie trakteert mij op 500gr filet puur met sigaar em whisky? julkie waren er beiden bij toen ik 210 benchte :p

wie trakteert mij op 500gr filet puur met sigaar em whisky? julkie waren er beiden bij toen ik 210 benchte :p

Niemand. Jij maakte geen deel uit van de weddenschap en het was in 2 ply. Ik wil met jou wel strijden voor de eerste 200 raw bench? :D

@willem, er was sprake van raw vs. shirt, en aangezien marnix toen (en nu nog steeds) in een single ply shirt bencht...

@ marnix: original slingshot is ook goed.

herve: begint gij nu ook al hersendood te worden?

de enige commentaar die ik tegenwoordig lees is: x-ply bashen wantnraw is superieur. en niet wide grip benchen want dan ****t ge uw schouder...

serieus, geef nuttige commentaar of zeg gwn niets.

Is het op jullie gezamelijke trainingen ook zo gezellug als hier op dbb?

de enige commentaar die ik tegenwoordig lees is: x-ply bashen wantnraw is superieur. en niet wide grip benchen want dan ****t ge uw schouder...

Waar de **** is Hervé ergens x-ply aan het bashen?

Yeah sums up my crappy shit log hier. Elke PR en training wordt begraven onder BS.

@jeroen, nope op trainingen is het serieus met een paar random jokes. Herve traint dan ook al een half jaar in zijn home gym in het huis van zijn vriendin. En sinds september 2012 al niet meer regular bij mij of gerre. Sindsdien zijn de trainingen veel rustiger :p.

misschien een felle reactie van mijn kant, low carbs begint zijn tol te eisen :D
maarbhet is wel zo de laatste tijd da hervie iets te veel en te hard laat doorschijnen dat alles dat niet raw is, eigenlijk niet telt. hij zegt het niet letterlijk maar als je tussen de lijnen leest kan je het wel zien :)

@gerre: Ik bash nergens xply of 1ply. Ik som gewoon de voorwaarde van de overeenkomst op die marnix en ik gesloten hebben. En objectief gezien was jij idd niet aanwezig en was jouw bench idd niet in 1ply. Zeg ik dat je bench niet telt of slecht is? Nee nooit gezegd. Heb altijd gezegd dat het sterk was, al zeker als ik op dat moment zelf aanwezig was.

Ik heb helemaal niks tegen geared liften, heb het zelf ook een tijdje gedaan zoals je wel weet. Als ik bij rusty comments geef dan is het omdat ik persoonlijk vind dat hij net niet genoeg aan zn raw basis werkt en z'n geared/raw lifts soms boven par zijn. Ik kan een mooie geared squat op diepte wel appreciëren.

Sinds ik close grip bench heb ik geen last meer van delts, onlangs nog eens wide geprobeerd en de volgende 3 dagen last gehad. Als iemand last heeft van z'n schouders, kan ik toch een tip geven of mijn persoonlijke ervaring delen? Als dat niet kan, is dbb obsolete.

Now, get yourself some nice carbs sonnie bunny :D

@jeroen: yeah we love eachother :D . Trainen bij willem @planet fitness is het meest rustig.

@marnix: ik heb nog nooit serieuze trainingen meegemaakt @ brickhouse. Tijdens en net voor de lifts even psych en concentratie. Maar tussen de sets en voor of na training is het altijd een big load of horse crap. Als het niet van mij kwam, dan kwam het van u of van gert. Ik heb zelfs bewijs: heb een filmpje terug gevonden waar je hetvolgende op zingt " I fell in in love with a LADYBOYYYYYY...." :D seriously

Laatst bewerkt:
i can agree with most of this :)

doe je zelf aan mee :D

altijd in pure focus zitten is ook niet goed, er moet ook een beetje sfeer zijn imo, het blijft een hovby

Terug
Naar boven