- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De koek was op, maar hij had wel een bicky burger royale, veel beter dan koek!Deadlift is niet slecht, cummysniffer. I mean, rustyzipper.
Het is merkwaardig dat je bij freesquat telkens tot 105x3 gaat en dat dan je koek altijd op is.
Deadlift is niet slecht, cummysniffer. I mean, rustyzipper.
Het is merkwaardig dat je bij freesquat telkens tot 105x3 gaat en dat dan je koek altijd op is.
Marnie gras, vergeet niet dat de deal nog aan is he. De eerste aan 200 kg bench wint. Ik raw, jij in 1ply. De winnaar krijgt een 500 gr filet pur getrakteerd, inclusief sigaar en whisky.
?Marnie gras, vergeet niet dat de deal nog aan is he. De eerste aan 200 kg bench wint. Ik raw, jij in 1ply. De winnaar krijgt een 500 gr filet pur getrakteerd, inclusief sigaar en whisky.

wie trakteert mij op 500gr filet puur met sigaar em whisky? julkie waren er beiden bij toen ik 210 benchte![]()

herve: begint gij nu ook al hersendood te worden?
de enige commentaar die ik tegenwoordig lees is: x-ply bashen wantnraw is superieur. en niet wide grip benchen want dan ****t ge uw schouder...
serieus, geef nuttige commentaar of zeg gwn niets.
herve: begint gij nu ook al hersendood te worden?
de enige commentaar die ik tegenwoordig lees is: x-ply bashen wantnraw is superieur. en niet wide grip benchen want dan ****t ge uw schouder...
serieus, geef nuttige commentaar of zeg gwn niets.
.

. Trainen bij willem @planet fitness is het meest rustig.
seriouslyTijdens en net voor de lifts even psych en concentratie. Maar tussen de sets en voor of na training is het altijd een big load of horse crap