Fitness Seller

West Vlaanderen

dynamic gym 80 in knokke

welke coté van w-vl?

kent er iemand het 'maes sportcentrum" in deerlijk schijnt dat daar ook gym is, iemand ervaring mee?

kent er iemand het 'maes sportcentrum" in deerlijk schijnt dat daar ook gym is, iemand ervaring mee?

ik ken het, woon er op 5min van, als je serieus en goed wilt trainen is het de moeite niet dat je je ook maar op 500m in de buurt van dat sportcentrum waagt, je kunt er bowlen, poolen, squashen, zonnebanken en indertijd ook deftig fitnessen..
de laatste jaren hebben ze de gym laten verloederen (toestellen slecht onderhouden of kapot, niet alle halters zijn er nog, geen muziek, vroeger altijd verantwoordelijke aanwezig,nu nooit meer, en de laatste keer dat ik er was, moest ik zelf gaan vragen of ze eventueel de lichten wilden aanschakelen, was dan ook de enigste daar in de ganse zaal)
kortom : heel slecht!

is de eurogym in brugge goed?

In ledegem (niet lendelede) heb je ampes gym :p en is zeker niet te vergelijken met passage, wat in mijn ogen meer een welness is ;)

Ik heb 3 jaar getraind in de passage. Ik moet zeggen voor iemand die graag wat traint (je hebt daar alle basis toestellen) in een propere omgeving met wat sevrices die het trainen vergemakkelijkt is passage we geschikt.

Maar voor de meer gevorderden is het niet meer geschikt, je kunt er niet squaten noch deathliften. En de halters gaan maar tot 32kg. Ook de barbells zijn niet veel soeps.

Een goede Gym in de buurt van Kortrijk is in Gullgem nl Fitforfun (of is het fitness for fun?). Heb daar een aantal maandan gaan trainen, het is klein maar gezellig :)

Nu train ik in Moeskroen Universe zaaltje :), echt hardcore. Prachtig zaaltje als je het mij vraagt. Enige nadeel is dat ze daar praktisch allemaal frans spreken.

ik ga naar days workout in Ieper, ben ik ook wel tevreden van..

weet er niemand iets over Arfeuilles in Vlamertinge, denk dat dat nog wat hardcore is daar, maar ken er eigenlijk niet veel van, nog nooit geweest ( Arfeuille zal je wel kennen, die gast die vanalles vooruit trok met zen tanden tot een trein toe)

Niet ver van het strand in oostende heb je toch ook een gym.
Ik weet de naam niet meer maar daar heb ik ooit mijn spannend pakske voor te powerliften gekocht :D
Of bestaat deze niet meer omdat dit dan ook al 15 jaar geleden is :o
Ik denk dat de eigenaar zelfs wereldkampioen geweest was in powerlifting.

oo echt heb je in oostende een sportschool?? geen idee van lol maar kom ook niet veel buiten HaHa maar zal ik es verandering in proberen te brengen! ik moet en zal gewoon wat spieren bijkweken :P ook al ben ik nog maar 15 XD

[QUOTE

Nog een gym, naam ontglipt me (dudzeelse steenweg, st-jozef (brugge))[/QUOTE]

de eurogym;)

er is nog een gym in kortrijk, daar recht over de decathlon.. naam weet ik wel niet

Terug
Naar boven