AndroidHealthClinic

Wetenschappelijk onderzoek

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Big Cat zei:
Kom jij eens bij mij trainen en we zullen zien hoe lang je het uithoud. Jij kent de eerste snars van trainen waarschijnlijk nog niet, en je assumpties dat omdat ik toevallig een 50-tal IQ punten meer heb dan jij, dat ik niet zou weten hoe ik een gewichtje moet optillen zijn licht debiel op zen braafst gezegd.

Gelieve je minder dan smakelijke, ordinaire commentaren te houden voor de neanderthalers die je geworpen hebben ...


zo is het kereltje op zijn vlaamse worstje getrapt? :D :D :D
ik merk inderdaad dat jou ego groeit met de dag door je posts op doctoraalniveau en dat velen de tekst niet snappen geeft jou een des te groter ego.
je teksten gaan veel te diep in op de stof en je zou een veel grotere bijdrage leveren als je het in normale taal zou schrijven.
velen denken dat je teksten op waarheid berust zijn omdat men het niet snapt en dan geen zin meer heeft om het te lezen.
verder heb ik geen zin om zoals velen de discussie aan te gaan met een vlammse betweter sonde van mijn tijd.

heel veel suckcoïtus met het posten van je diepgaande stukken hier.

Groetjes,

Pipo
 
DBC01 zei:
Ik voel me al járen bedreigd op dit forum, oh zo bedreigd. Ben vorig jaar nog bedreigd met '100 kickboxers voor de deur'. Dat waren leuke tijden :D

Dat is net het omgekeerde, zulke uitlatingen komen net van mensen die zich bedreigd voelen. Dan slaan ze om zich heen met alles wat ze hebben om zich toch maar een klein beetje man te voelen, in plaats van een echte man te zijn en gewoon toe te geven dat ze het voor een keer niets wisten.

Want dat lijkt zowat het idee te zijn, iedereen wil altijd zo macho zijn en denkt dat ie afgeschreven is als ie een keer moet toegeven dat ie fout was. Ik ben voor mezelf maar echt men waarde als wetenschapper gaan bewijzen toen ik kon toegeven dat ook ik wel eens fout was en er uit kon leren.

Maar zou het niet prettig compleet zijn voor iemand om gebruikerservaringen te kunnen combineren met nieuwe theorie? Maar neen, de gebruikers worden afgeschilderd als Neanderthalers terwijl de theoretici in de Ivoren Torentjes blijven dampen.

Niet waar toch ? Ik neem alleen als absoluut waar aan wat als theorie bewezen is en wat men ervaring met een een hondertal athleten bevestigen. Ik neem als voorlopig waar aan wat wetenschappelijk bewezen is, maar niet voldoende klopt in praktijk. Dan mis ik een variabele die ik niet kan verklaren. Dat is nu net het verschil tussen in vitro en in vivo he.

Maar blijft staan dat 1 iemands ervaring weinig tot niets te betekenen heeft, behalve dan voor die persoon zelf. Als het eigen ervaringen zijn, zijn ze al subjectief, dan nog maar eentje, die ook nog eens volledig ingaat tegen de wetenschappelijke gecontroleerde praktijk.

Gemiste kans.[/QUOTE]
 
pipo zei:
zo is het kereltje op zijn vlaamse worstje getrapt? :D :D :D

Op zulke kinderachtigheden ga ik niet in. Maar euh, mods, moet dit echt ? Is dit echt waar we hiermee naartoe willen ?

ik merk inderdaad dat jou ego groeit met de dag door je posts op doctoraalniveau en dat velen de tekst niet snappen geeft jou een des te groter ego.

Mijn ego groeit met het aantal debielen die mij persoonlijk moet beledigen omdat ze het met feiten niet kunnen halen ...

Als mensen teksten niet snappen, dan kunnen ze het vragen, voor de 100ste keer. Voor meesten hier zal dat wel lukken, voor jou net iets minder, een woordenschat van 150 woorden is niet echt voldoende om zulke dingen te snappen.

je teksten gaan veel te diep in op de stof en je zou een veel grotere bijdrage leveren als je het in normale taal zou schrijven.

Helaas is dat niet mogelijk. Om het echt op zen simpelst te zeggen, dan heb ik 10 maal zoveel plaats en 20 maal zoveel tijd nodig om het allemaal uit te leggen. Dan kan ik het evengoed niet doen, want zoveel tijd heb ik nu ook weer niet voor wat niet meer dan een nuttige hobby is.

Het is makkelijker als mensen gewoon aanhalen wat ze niet snappen en dan leg ik het wel even uit. Als ik zo diep inga op dingen, dan is dat omdat ik dat belangrijk vind. Omdat minder diep gewoon niet voldoende zegt over hoe het nu werkelijk zit. Dat snap je toch wel ?

verder heb ik geen zin om zoals velen de discussie aan te gaan met een vlammse betweter sonde van mijn tijd.

Vlammse ? sonde ? Niet alleen zijn je uitspraken beledigend voor een ganse bevolkingsgroep, je kan ze nog niet eens deftig spellen. Je hebt hier eens te meer bewezen dat je beter een avondcursus voor volwassen volgt in plaats van te proberen converseren met mensen die nu eenmaal intelligenter zijn dan jou.
 
Maar euh, mods, moet dit echt ? Is dit echt waar we hiermee naartoe willen ?

Nope, er zijn al zat onnodige posts verwijderd uit dit topic. Deze zou ook weg kunnen maar je hebt er al redelijk netjes op gereageerd en nog eea uitgelegd dus denk ik dat beide posts kunnen blijven staan.


Neemt niet weg dat ik een ieder wil verzoeken om je normaal op te stellen in discussies, een ieder in z'n waarde wilt laten en niet op de man te spelen.

Ik begrijp ook niet waarom dat niet kan. We zijn toch een stel volwassenen hier? Sommigen willen wel eea opdoen aan info in dit soort topics, anderen weer niet. Ieder z'n keuzen, maar stel je wel op als een volwassene en laat je niet kennen. Laat je ook niet de tent uitlokken als sommigen niet de mogelijkheid hebben om normaal te reageren (hoewel dat makkelijker gezegd dan gedaan is) maar maak een mod attent op zo'n troll post dan wordt die verwijderd aangezien deze geen waarde hebben voor de thread en deze hele sectie.


Bvd.
 
MrJ zei:
Nope, er zijn al zat onnodige posts verwijderd uit dit topic. Deze zou ook weg kunnen maar je hebt er al redelijk netjes op gereageerd en nog eea uitgelegd dus denk ik dat beide posts kunnen blijven staan.

Ik vind ook helemaal niet dat posts daarom verwijderd moeten worden, maar tenminste de bezwaarlijke stukken eruit gehaald en de mensen die zulke dingen posten terecht gewezen. Die leveren namelijk geen meerwaarde aan het gesprek of aan dit board.
 
Big Cat zei:
Ik vind ook helemaal niet dat posts daarom verwijderd moeten worden, maar tenminste de bezwaarlijke stukken eruit gehaald en de mensen die zulke dingen posten terecht gewezen. Die leveren namelijk geen meerwaarde aan het gesprek of aan dit board.

Dat is idd een afweging.

Sommige post voegen echt 0,0 nul toen en gaan de trashcan in, andere posts kunnen mbv een edit gecorrigeerd worden.

Allemaal situatie afhankelijk waarbij het persoonlijke inschattingen zijn. Ik kan iets laten staan waar een andere mod liever het delete/edit knopje voor gebruikt.

Maar goed, dat is verder allemaal offtopic. ;)
 
Dat is net het omgekeerde, zulke uitlatingen komen net van mensen die zich bedreigd voelen.

Je zou maar wat graag willen dat het zo was, het zou jouw positie als kenner alleen maar bevestigen. Ik heb slecht nieuws voor je: Ik weet 300,000 keer minder over de theorie dan jij. Ik hoef me dus niet te meten met jou op dit vlak. Ik meet me sowieso niet graag omdat dat m.i. momentopenamen zijn, zeker als je qua kennis erg dicht bij elkaar ligt. Aangezien dit voor jou en mij niet geldt, valt er niks te vrezen voor mij.

Waar ik voor ijver is steroidenpraat in begrijpelijke taal. Dáár maak ik me hard voor.
Dat doe ik door mensen te helpen dingen te begrijpen die ze niet snappen en als ik er zelf niet in thuis ben, stuur ik ze lekker door naar iemand die ze beter kan helpen. De wekelijkse pmmetjes van mensen bewijzen de noodzaak. Daar beperk ik mij toe en dat doe ik met alle liefde.

Eeuwige roem valt voor Bigcat te behalen op het moment dat ie z'n epistels al herschrijft in begrijpelijke taal voordat ie ze post. Echt jongen, dan kun je terechte furore maken, ipv je tijd te besteden aan mij plaagstootjes uit te delen. Doe dat maar aan iemand die zich niet bewust is van z'n kennis, mij maak je niet gek, ik berust me in het feit dat ik niet de man van de theorieen ben. ;)
 
Dat ben je wel,bro dus wat maak je je druk?

Jij kan tenminste je theorien met de praktijk staven en dat lijkt me nou nét effe iets belangrijker...

Wat voegt al dat hocuspocus gelul nou daadwerkelijk toe in deze discussie?

Jouw PM's zullen er niet minder om worden en de mijne ook niet,laat je niet gek maken,ouwe.
 
Heel zielig dat je deze post heb ge-edit Mr J in je neverending aanbidding van Grote Poes, klasse!

-edit-

Vooral doorgaan, klasse.

Wat aan nu weer ontopic begrijp je precies niet?
 
Laatst bewerkt:
Neverending aanbidding?

Flikker toch op man, prive vetes mag je via msn/pm/mail uitvechten, maar niet in dat topic. Dan moet je niet doorgaan als daarom verzocht wordt?

Dat je niet verder komt dan een simpele DBC onleliner getuigd weer van je zielige attitude. Gedraag je eens volwassen, stakker die je er bent.
 
MrJ zei:
Neverending aanbidding?

Stakker.

Als jij geen stakker bent laat je het volgende staan:


QUOTE Big Cat: Op zulke kinderachtigheden ga ik niet in. Maar euh, mods, moet dit echt ? Is dit echt waar we hiermee naartoe willen ?

Mijn ego groeit met het aantal debielen die mij persoonlijk moet beledigen omdat ze het met feiten niet kunnen halen ...

Als mensen teksten niet snappen, dan kunnen ze het vragen, voor de 100ste keer. Voor meesten hier zal dat wel lukken, voor jou net iets minder, een woordenschat van 150 woorden is niet echt voldoende om zulke dingen te snappen.

Helaas is dat niet mogelijk. Om het echt op zen simpelst te zeggen, dan heb ik 10 maal zoveel plaats en 20 maal zoveel tijd nodig om het allemaal uit te leggen. Dan kan ik het evengoed niet doen, want zoveel tijd heb ik nu ook weer niet voor wat niet meer dan een nuttige hobby is.

Het is makkelijker als mensen gewoon aanhalen wat ze niet snappen en dan leg ik het wel even uit. Als ik zo diep inga op dingen, dan is dat omdat ik dat belangrijk vind. Omdat minder diep gewoon niet voldoende zegt over hoe het nu werkelijk zit. Dat snap je toch wel ?

Vlammse ? sonde ? Niet alleen zijn je uitspraken beledigend voor een ganse bevolkingsgroep, je kan ze nog niet eens deftig spellen. Je hebt hier eens te meer bewezen dat je beter een avondcursus voor volwassen volgt in plaats van te proberen converseren met mensen die nu eenmaal intelligenter zijn dan jou.

Vindt je jezelf niet een beetje zielig om bij de mods te gaan klagen en te vragen bepaalde posts te verwijderen?
Misschien zou je zelf het goede voorbeeld kunnen geven en je onthouden van kinderachtige zinspelingen en waardeoordelen?

Ik denk dat het woord IRONIE niet in je medisch zakwoordenboek staat. En een gevoel voor humor kun je helaas ook op de universiteit niet leren.....
 
Laatst bewerkt:
Wat aan ontopic gaan begrijp je niet?

Ergens moet een grens getrokken worden, dan moet men daar zich aanhouden, of hij/zij nu Big Cat of ene Elmo heet.

M'n plezier hier op DBB wordt met de dag groter.

/edit:
Hoe zielig om toch je post te reposten. :thumbd:

Maar goed, dan blijft het er mee staan. Dat maakt volgens mij dan jou de stakker hier.


Verder mag je PM'en (hoeft liever niet) over moderatie maar in dit topic ga je of ontopic verder, of niet.


/edit2:
Dit geld ook voor DBC die nog lekker door probeerd te gaan.
 
MrJ zei:
Wat aan ontopic gaan begrijp je niet?

Ergens moet een grens getrokken worden, dan moet men daar zich aanhouden, of hij/zij nu Big Cat of ene Elmo heet.

M'n plezier hier op DBB wordt met de dag groter.

/edit:
Hoe zielig om toch je post te reposten. :thumbd:

Maar goed, dan blijft het er mee staan. Dat maakt volgens mij dan jou de stakker hier.


Verder mag je PM'en (hoeft liever niet) over moderatie maar in dit topic ga je of ontopic verder, of niet.


/edit2:
Dit geld ook voor DBC die nog lekker door probeerd te gaan.

Ah er mag geen geen commentaar gegeven worden in negatieve zin aangaande welk onderwerp ook waar auteur BC mee te maken heeft.
Ik neem aan dat vriendelijk verocht wordt e.e.a. per PM door te zetten want voor je het weet loopt ie weer weg?
 
Gezeik op de moderatie mag via PM, je weet best dat ik dat bedoel.

Maar goed, dat geeft weer niets te stangen he.
 
Nou nou liefje je bent wel erg op dreef, ik vind dat een beetje hakketak best mag en wat niet eerlijk is is als hakketak van de ene kant wel mag en van de andere kant niet.

Ik wil jou weleens zien als ze die termen tegen je gebruiken, zoiets zou je meteen deleten want het is -terecht- te kinderachtig om waar te zijn.

Ik zie ook dat je mijn quote maar aan de kant hebt geschoven :D
 
sluiten deze topic, wat dit gaat nergens meer over....

Als zelf moderators al dit soort taalgebruik gaan hanteren is het tijd om met zijn allen naar een ander forum te hollen :mad:
 
OK, Jip en Janneke taal dan (en dan ga ik echt trainen):

1) DBC, Elmo, Big Cat en Pipo zijn lekker aan het ruzien en modder gooien op DBB
2) Op een gg moment is de maat vol
3) Moderator wilt graag dat men ('men' in de zin van iedereen, dus userid 1 t/m 14.706) weer ontopic gaat
4) Iemand doet dat niet
5) Moderator edit post
6) Circus begint dat moderator niet rechtvaardig mod etc. terwijl een ieders posts (een ieders in de zin van iedereen, dus userid 1 t/m 14.706) op dat moment ge edit zou worden.
7) Moderator wordt het gezeik en het rellen om het rellen zat en banned user ID 1 t/m 14.706 tbv z'n nachtrust.

:thumbup:
 
7) Moderator wordt het gezeik en het rellen om het rellen zat en banned user ID 1 t/m 14.706 tbv z'n nachtrust
.

:roflol:
Doe mij nog es een gratis weekje Samos en ik beloof even stil te zijn als 2 weken geleden!
 
Dat hangslot is lang overtijd, het gaat allang niet meer over wetenschappelijk onderzoek en volgens mij is ook alles er al over gezegd. Graag andere threads verschoond houden van zaken die niets te maken hebben met het onderwerp, ontsporen van threads is nog steeds tegen de regels op DBB.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven