Fitness Seller

whey aanschaffen

Anoniem108228

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
75
ik weet dat hier al veel topic over zijn, heb er ook al heel veel over gelezen, maar toch.
ik zit eraan te denken om whey aan te schaffen, want ik met mn huidige voeding kom ik uit op ongeveer 100 gram eiwit per dag (eiwit uit brood meegeteld(iemand zei eens dat je dat kan verwaarlozen)). ik doe 4 keer in de week KT van ongeveer 2 uur. nu is het probleem dat ik bij mn ouders woon, en mijn moeder heeft geen zin om bergen met kipfilet en tonijn te gaan kopen elke week. maar whey zijn ze nou ook weer niet helemaal voor.
dus nou leek het mij verstandig om te gaan proberen mn ouder te overtuigen van whey. en volgens mij scheelt het nog wat in kosten ook? aangezien zo'n pot van 2kg wel even meegaat lijkt me

Laatst bewerkt:
Ik zou je aanraden te kijken naar een smaak die je moeder ook lekker vind en haar dan een beetje mee laten drinken ;)

Voor je het weet zit ze ook aan de whey :D

Whey is niets ergs aan... En als je moeder geen zin heeft in 'bergen' kip te koopen, koop je ze zelf toch?

Koop 'n pot cookies & cream whey delicious en laat het je ouders proeven, bestellen ze het voortaan zelf. :D

Hoi Matthijske? De beste keus is dan een goede whey eiwit. Bekijk de recensies en oordeel zelf....

Laatst bewerkt:
Wat is qua prijs/kwaliteit verhouding de beste whey? ik wil ook graag wat kopen (het liefst 2 tot 3 kg). in de sportschool waar ik train verkopen ze ook whey, maar is die dan ook minder in kwaliteit en smaak?

Kwaliteit gewoon kijken naar de hoeveelheid eiwitten, koolhydraten en vetten per 100 gr. Dus gewoon de getalletjes naast elkaar leggen (aminozuur profielen verschillen nauwelijks tussen de producten).

ik weet dat hier al veel topic over zijn, heb er ook al heel veel over gelezen, maar toch.
ik zit eraan te denken om whey aan te schaffen, want ik met mn huidige voeding kom ik uit op ongeveer 100 gram eiwit per dag (eiwit uit brood meegeteld(iemand zei eens dat je dat kan verwaarlozen)). ik doe 4 keer in de week KT van ongeveer 2 uur. nu is het probleem dat ik bij mn ouders woon, en mijn moeder heeft geen zin om bergen met kipfilet en tonijn te gaan kopen elke week. maar whey zijn ze nou ook weer niet helemaal voor.
dus nou leek het mij verstandig om te gaan proberen mn ouder te overtuigen van whey. en volgens mij scheelt het nog wat in kosten ook? aangezien zo'n pot van 2kg wel even meegaat lijkt me

Laat je ouders de whey sticky lezen.

Hoe lang doe je ong met een 2/2,5 kg Whey Perfection shake? is dat gewoon poeder waarbij je water moet toevoegen?

Het is een "poeder" Water of Melk , beste zou zijn met water (zeggen ze)..

5 lb/2270 gram (80 shakes!) voor 34,90 euro
10lb/4454 gram (160 shakes!) voor 59,90 euro
15 single serving sachets (15 smaken!) voor 9,90 euro
;)

Ray......

Hoe lang doe je ong met een 2/2,5 kg Whey Perfection shake? is dat gewoon poeder waarbij je water moet toevoegen?

Water of melk is geheel afhankelijk van wat je zelf wil;) Er staat inderdaad per gewicht aangegeven hoeveel shakes je uit de pot haalt

Eldert

Ik heb nu ook Whey Perfection, de vanille smaak (altijd veilig).
Maar ik heb vorige week ook een sample gekregen van Whey Delicios van XXL Nutrition. Die vond ik persoonlijk lekkerder. Beide zijn goed, staar je niet te blind op getalletjes, het is een supplement, een toevoeging op je eetschema.

Omdat er geen kip wordt ingekocht kun je dat niet zomaar vervanger met een wheysjeekje hè?

Koop gewoon zelf kip..

En als je er geen geld voor hebt ga werken. 1 uur in de week werken kun je al kilo kip van halen moet je nagaan als je een hele zaterdag werkt.

Ik ben gewisseld van B&F naar XXL delicious. Het is gewoon testen wat je lekkerder vind.

B&F vond ik wat zoeter en schuimde wat meer
XXL vond ik dan wat beter

Maar, zoals ik al zei: smaak is het enige wat hierbij telt. De producten zijn nagenoeg hetzelfde.

Ik ben gewisseld van B&F naar XXL delicious. Het is gewoon testen wat je lekkerder vind.

B&F vond ik wat zoeter en schuimde wat meer
XXL vond ik dan wat beter

Maar, zoals ik al zei: smaak is het enige wat hierbij telt. De producten zijn nagenoeg hetzelfde.

We hebben met Whey Perfection de Instant Whey van Volac, dat deze schuimt is praktisch zelfs 100% onmogelijk;) Dus wat je nu aangeeft kan niet en bestaat dus niet! Een pertinente leugen van iemand die puur voor XXL post. Wel eerlijk blijven!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven