Fitness Seller

Whey of vervanger?

Ik doe ook informatica, een chillere studie is er werkelijk waar niet :roflol:

Eten heb ik overigens ook nooit gedaan in de buurt van de kantine tijdens spitsuur, zit dan echt barstensvol. Ging gewoon langs de lokalen zwerven op zoek naar 'n tafel.

ik was niet zon einzelganger :roflol:

en hoe deed je dat dan met het rooster, neem niet aan dat je altijd dezelfde tijden had?

ik was niet zon einzelganger :roflol:

en hoe deed je dat dan met het rooster, neem niet aan dat je altijd dezelfde tijden had?
Ik ook niet, maar bij deze studie kom ik er niet onderuit :roflol:

Al traint een klasgenoot van me ook, dus ik ben wel saampjes tijdens mijn maaltijden op de uni :heart:

Wel ik volgde alleen alle college's in het eerste semester van het eerste jaar. Ik nam gewoon bakjes met rijst en vlees mee, en ik greep gewoon iedere gelegenheid aan om te eten.

Daarna dus gestopt met college's volgen, sindsdien alleen de verplichte college's (wat neerkwam op 5 verplichte projecten van 'n maand gedurende de bachelor). Bij die projecten wederom gewoon gegeten wanneer het kon, heb die maanden echt heel goed gegeten. Had ook altijd 'n shakebeker mee met 100 gr brinta, 30-40 gr whey en wat olijfolie. Als ik dan ff 'n paar uur niet aan eten toe kwam rushte ik naar de wc en gooide ik dat achterover.

Nu ik constant thuis zit te proggen gaat het wat moeizamer. Als ik programmeer moet ik m'n volledige programmeersel in m'n hoofd hebben en het 'voor me zien', iedere keer zo'n pauze haalt me uit dat 'ritme' en dan moet ik er iedere keer weer inkomen, wat storend is. En als ik er eenmaal 'in' zit, wil ik er niet meer uit. :)

Ik ook niet, maar bij deze studie kom ik er niet onderuit :roflol:

Al traint een klasgenoot van me ook, dus ik ben wel saampjes tijdens mijn maaltijden op de uni :heart:

Wel ik volgde alleen alle college's in het eerste semester van het eerste jaar. Ik nam gewoon bakjes met rijst en vlees mee, en ik greep gewoon iedere gelegenheid aan om te eten.

Daarna dus gestopt met college's volgen, sindsdien alleen de verplichte college's (wat neerkwam op 5 verplichte projecten van 'n maand gedurende de bachelor). Bij die projecten wederom gewoon gegeten wanneer het kon, heb die maanden echt heel goed gegeten. Had ook altijd 'n shakebeker mee met 100 gr brinta, 30-40 gr whey en wat olijfolie. Als ik dan ff 'n paar uur niet aan eten toe kwam rushte ik naar de wc en gooide ik dat achterover.

helaas, in mijn school periode was ik nog niet zo hardcore. ik had helaas ook niemand die mijn sport begreep op school dus was altijd wel lastig eten omdat je dan day in, day out dezelfde flauwe grappen kreeg :sad:
ging na een poosje wel irriteren maar at wel redelijk volgens mijn schema.

maar nu op werk als icter is het eten op me werkplek wanneer ik moet. heerlijk! ook in de laatste weken van me wedstrijd zo min mogelijk die stoel uit komen :roflol:

Gros van m'n studiegenoten zijn autistisch dus die praten geeneens tegen me, laat staan dat ze grappen maken hehe.

Terug
Naar boven