XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

:zuip:Mooi Compliment!! En we hebben nog veel meer potentieel favoriete smaken:D De nieuwe Fresh Orange en Sunny Peach zijn bijvoorbeeld ook overheerlijk!

Klopt, de Sweet Apple en Sunny Peach waren ook heerlijk.
Heb de Aardbei tot nu toe alleen met 200ml water + een ijsklontje gemixt, ben benieuwd hoe het met melk zal smaken aangezien hij nu al zo lekker is:D.

Klopt, de Sweet Apple en Sunny Peach waren ook heerlijk.
Heb de Aardbei tot nu toe alleen met 200ml water + een ijsklontje gemixt, ben benieuwd hoe het met melk zal smaken aangezien hij nu al zo lekker is:D.

Ik denk nog lekkerder :) iets meer romig en toch fris :meal:

Pak zelf zo even een shake in Fresh Orange:D

Lijkt me allemaal smakelijk om eens te proeven , voor de prijs moet je het niet laten inderdaad. Jammer dat coconut cream nu niet beschikbaar is...Waarschijnlijk zo lekker dat ie de deur uitvliegt :)

Lijkt me allemaal smakelijk om eens te proeven , voor de prijs moet je het niet laten inderdaad. Jammer dat coconut cream nu niet beschikbaar is...Waarschijnlijk zo lekker dat ie de deur uitvliegt :)

De Coconut Cream was inderdaad wel heel snel uitverkocht:D
Maar geen zorgen, komt als het goed is deze week weer ruim binnen... Zodra deze smaak weer direct leverbaar is dan laat ik dit wel even weten:)

De Coconut Cream was inderdaad wel heel snel uitverkocht:D
Maar geen zorgen, komt als het goed is deze week weer ruim binnen... Zodra deze smaak weer direct leverbaar is dan laat ik dit wel even weten:)
Top! De cream and cookies lijkt me ook best lekker en vooral een smaak die je niet vaak tegenkomt.

Net weer eens iets leuk uitgeprobeerd dat ik hier ergens op het forum had gelezen :D
3-minute brownie
kommetje gepakt (zo eentje waar je s'ochtends je havermout ofzo in doet, niet te klein niet te groot)
schepje whey perfection chocolate in gedaan
1 ei in gedaan en goed geroerd met een vork tot het een echte kleverige massa wordt
en dan 2min op 45watt in de microgolf gestoken
en je hebt een op 3min gemaakte lekkere en gezonde BROWNIE :D
ga het recept nog een beetje aanpassen en denk ik minder lang in de microgolf steken zodat hij nog wat plakkerig blijft, nu was het een beetje droog maar zéker het proberen waard!!!!

Net weer eens iets leuk uitgeprobeerd dat ik hier ergens op het forum had gelezen :D
3-minute brownie
kommetje gepakt (zo eentje waar je s'ochtends je havermout ofzo in doet, niet te klein niet te groot)
schepje whey perfection chocolate in gedaan
1 ei in gedaan en goed geroerd met een vork tot het een echte kleverige massa wordt
en dan 2min op 45watt in de microgolf gestoken
en je hebt een op 3min gemaakte lekkere en gezonde BROWNIE :D
ga het recept nog een beetje aanpassen en denk ik minder lang in de microgolf steken zodat hij nog wat plakkerig blijft, nu was het een beetje droog maar zéker het proberen waard!!!!

Lache man! morgen ochtend gelijk proberen

leuke tip!

Lache man! morgen ochtend gelijk proberen

leuke tip!

de tweede keer was hij wat minder, er is ook een recept waarbij je dan nog een extra volle lepel pindakaas erbij roert en ook nog wat water enzo, maar ik zal wat experimenteren en het lekkerste recept hier, in het topic van de lekkeste whey, posten :eyebrow:

Met water mixen in een shakebeker = lekker.
Met water mixen in een beker met lepel is rare nasmaak.

Laatst bewerkt:
de tweede keer was hij wat minder, er is ook een recept waarbij je dan nog een extra volle lepel pindakaas erbij roert en ook nog wat water enzo, maar ik zal wat experimenteren en het lekkerste recept hier, in het topic van de lekkeste whey, posten :eyebrow:

ja dat recept kende ik al jah

echt smerig volgens mij heete het iets van slick

Morgen doe ik een schepje whey en een ei in een bakje goed roeren en dan 2 mins in de magnetron

heb nu 2 minutren in microwave gedaan alleen ik kan er echt keihard opslaan gebeurt niks

flubber zooi:P
denk dat er een half minuutje af moet ofzo

Haha okok het was echt een onverwoestbare brownie geworden de 1ste keer
is nu gelukt

kan geen betere en lekkere manier bedenken om je whey en eieren binnen te krijgen :D

gebruik al een tijdje whey perfection het is echt lekker en het werkt uitstekend. Mijn wens is echt dat de smaak pistache komt :D

Ik ben nog even aan het wachten op de coconut :)

gebruik al een tijdje whey perfection het is echt lekker en het werkt uitstekend. Mijn wens is echt dat de smaak pistache komt :D

Heb serieus net een berichtje aan de producent gedaan:D nu maar afwachten of het kan.:cool:

Dank je, voor het compliment!!

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Ik ben nog even aan het wachten op de coconut :)

Ja, zou deze week moeten komen maar...
zal het straks nog een navragen:cool:

Terug
Naar boven