Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Vandaag de cocos en apple geprobeerd. Beiden erg lekker!! Alleen de Fresh Berry blijft favoriet :D morgen peach en orange, ik laat nog weten hoe die hebben gesmaakt!

welke van de nieuwe smaken zijn lekker??? orange , appel of sunny sweet?

welke springt eruit, ik ga nu bestellen maar mijn samples zijn niet binnen dus moet maar 1 kiezen

is orange waT?

welke springt eruit, ik ga nu bestellen maar mijn samples zijn niet binnen dus moet maar 1 kiezen

is orange waT?

Erg lekker en fris, heb 'm toevallig vanmorgen (met water) geprobeerd.
Gisteravond de Creamy coconut met melk... ook heeeerlijk, 't is dus maar net wat je lekker vind ;-)

Laatst bewerkt:
Ben sinds 2 weken overgestapt op deze whey, eerst vanwege het huge prijsverschil met mijn huidige ( was 40 euro per 2.2kg pot ). En ik moet zeggen, SUPER! smaak is gewoon heerlijk zelfs met water en de voedingswaarden waren zelfs een tikkeltje beter :) ik ben dus zeer tevreden en heb nu ook het creatine supplement Result! besteld. Hier zal ik naarmate van tijd ook nog mijn tevredenheid over laten weten in het desbetreffende topic.

goed bezig BnF !

Lekkerste goedkoopste whey idd, met super voedingswaarden.

Laatst bewerkt:
Zeer tevreden over de samples en de studentvriendelijke prijzen, jullie hebben er zeker een vaste klant bij.

Aangezien ik enkel de 4 nieuwe smaken heb geprobeerd zal ik vermoedelijk daarvan bestellen, tenzij iemand van mening is dat de vroegere standaardsmaken er echt bovenop zitten?

Zoals beloofd zou ik nog laten weten hoe de laatste twee hebben gesmaakt. 's Ochtends de peach geprobeerd, was zeer zeker goed te doen! Niet te zoet en goed weg te drinken. 's Middags orange en die vond ik het minste van de vier, drinkt niet echt lekker weg met water. Volgende whey wordt in ieder geval gegarandeerd Whey Perfection :D

Gisteren de 'Apple' binnengekregen. Echt een heerlijke smaak! Ik was er in het begin niet zeker van of de smaak wel zou bevallen, heb immers nog nooit een whey met appelsmaak gezien/geproefd. Maar moet zeggen dat het echt heel lekker en fris is! Top!

Weer een pot cookies & cream besteld, maar ook een pot sweet apple wat ik toch de lekkerste vond van de nieuwe smaken. Nu kan ik lekker afwisselen. Denk dat de sweet apple ook lekker bij m'n micellar casseïne vanille smaakt :)

Ik heb na de 'Fresh Berry' en de 'strawberry' nu ook de nieuwe smaken geprobeerd. Heerlijk... denk dat ik na mijn 'Cookies&cream' de 'Coconut' ga nemen, deze is echt heerlijk (met melk).

Ik denk voor de afwisseling nog een pot Whey Perfection erbij met een lekkere frisse smaak. Zowel de appel als de perzik zijn erg lekker. De Fresh berry en de strawberry eigenlijk ook, nog geen banaan geproefd.. hmmm dat wordt nog moeilijk kiezen... :D :D :zuip:

Na mijn vakantie TMS erbij en knallen, kan haast niet wachten :wl:

Verdomme ook een pot besteld krijg ik chocola binnen

ik denk ze hebben het verkeerd gedaan heb ik gewoon verkeerde aangeklikt:(:(

chocola is vies :(

ik heb ook weer een nieuwe pot nodig en heb samples van die nieuwe smaken aangevraagd, maar heb t nog steeds niet binnen >_<

Ik heb na de 'Fresh Berry' en de 'strawberry' nu ook de nieuwe smaken geprobeerd. Heerlijk... denk dat ik na mijn 'Cookies&cream' de 'Coconut' ga nemen, deze is echt heerlijk (met melk).

Ik denk voor de afwisseling nog een pot Whey Perfection erbij met een lekkere frisse smaak. Zowel de appel als de perzik zijn erg lekker. De Fresh berry en de strawberry eigenlijk ook, nog geen banaan geproefd.. hmmm dat wordt nog moeilijk kiezen... :D :D :zuip:

Na mijn vakantie TMS erbij en knallen, kan haast niet wachten :wl:

:thumbs: Goede keuze!

We hebben ze samen in de voordeel-combi; Muscle Perfection combi

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Verdomme ook een pot besteld krijg ik chocola binnen

ik denk ze hebben het verkeerd gedaan heb ik gewoon verkeerde aangeklikt:(:(

chocola is vies :(

Regel ik wel even voor je:) Stuur mij maar even een PM met het referentienummer en de gewenste smaak;)

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

ik heb ook weer een nieuwe pot nodig en heb samples van die nieuwe smaken aangevraagd, maar heb t nog steeds niet binnen >_<

pm;)

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

PM B&F shop even en samen komen jullie er zeker te weten uit :D

:thumbs:

Bedankt dat je het wilt regelen B&F heb echter de pot al geopend dus word erg lastig om dat om te ruilen lijkt mij

Terug
Naar boven