XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Bedankt dat je het wilt regelen B&F heb echter de pot al geopend dus word erg lastig om dat om te ruilen lijkt mij
Vriend, bij bodyenfitshop draait het niet om geld en eigen zakkenvullen. Bij hun is de klant zeker De Koning.

Jij moet gewoon doen wat je was gevraagd en het komt goed ;)

Laatst bewerkt:
Bedankt dat je het wilt regelen B&F heb echter de pot al geopend dus word erg lastig om dat om te ruilen lijkt mij

Geef mij het referentienummer maar even en de gewenste smaak;)

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

Vriend, bij bodyenfitshop draait het niet om geld en eigen zakkenvullen. Bij hun is de klant zeker De Koning.

Jij moet gewoon doen wat je was gevraagd en het komt goed ;)

:) dank je!

Ik neem nu een tijdje Whey Perfection, en dit is zeker de beste Whey ooit!
Die voedingswaarden zijn gewoon fantastisch, en de smaken subliem!
Op basis van samples uiteindelijk gekozen voor simpel Vanille. Hij is echt lekker met water (zo drink ik Whey het meest), maar met goed koude melk maak je echt een overheerlijke shake!
Bij deze bestelling kreeg ik weer samples. Peach is superfris, ook echt goed spul. Cookies is heerlijk romig, maar ik vraag me af of dat na 2 kilo niet tegen gaat staan... En kokosnoot met melk gemixt is ook fantastisch.
Echt moeilijk om een keuze te maken! Ach, ik zit toch nog voor 4,5 kilo aan de Vanille vast :P

Ik neem nu een tijdje Whey Perfection, en dit is zeker de beste Whey ooit!
Die voedingswaarden zijn gewoon fantastisch, en de smaken subliem!
Op basis van samples uiteindelijk gekozen voor simpel Vanille. Hij is echt lekker met water (zo drink ik Whey het meest), maar met goed koude melk maak je echt een overheerlijke shake!
Bij deze bestelling kreeg ik weer samples. Peach is superfris, ook echt goed spul. Cookies is heerlijk romig, maar ik vraag me af of dat na 2 kilo niet tegen gaat staan... En kokosnoot met melk gemixt is ook fantastisch.
Echt moeilijk om een keuze te maken! Ach, ik zit toch nog voor 4,5 kilo aan de Vanille vast :P

Het frisse als in Sunny Peach, Fresh Orange en Berry Blast is uniek:cool:
Zeker met dit weer wel zo prettig!:D

Het kiezen wordt alleen steeds moeilijker inderdaad...

whey perfection is zoooo lekker :D

vooral de chocola met melk :D

whey perfection is zoooo lekker :D

vooral de chocola met melk :D

Die vond ik erg smerig smaken..

gelukkig nu de banaan en die is precies naar wens

mijn hele keuken staat vol met B&F Shop supps en dat gaat ook niet veranderen

top winkel

top winkel
:D

Ik voeg zelf 10gr Whey Isolaat toe aan mn Whey Perfection maar het is echt top! Lost super goed op, smaken zijn ook erg goed. Echter ben ik nog altijd niet begonnen aan de chocolate omdat ik chocomel en dergelijke niet te zuipen vind, ben bang dat het er nogal op lijkt heh:o

Smaken waarvan ik echt onder de indruk ben zijn Fresh Orange en Sunny Peach, vooral in deze tijden echt goed te doen. Maar de beste vind ik Creamy Coconut en Cookies en Cream. Vanilla en Banana zijn ook erg goed, maar ik denk dat het net iets te goed is om 2 maanden lang uit een emmer te halen.

Eigenlijk zou ik al die smaken moeten bestellen maar mn huisje is niet zo groot en het staat reeds al vol met emmers:o En als die nieuwe Isolaat uitkomt... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, zeker weten dat ik die ga aanschaffen:D

Sunny Peach is echt geweldig! Cookies & cream was tot nu toe mij favoriet. Maar die peach smaak is echt uniek. Met geen enkele andere whey te vergelijken imo.

top winkel

:thumbs: THANKS!! Een mooi compliment!

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

:D

Ik voeg zelf 10gr Whey Isolaat toe aan mn Whey Perfection maar het is echt top! Lost super goed op, smaken zijn ook erg goed. Echter ben ik nog altijd niet begonnen aan de chocolate omdat ik chocomel en dergelijke niet te zuipen vind, ben bang dat het er nogal op lijkt heh:o

Smaken waarvan ik echt onder de indruk ben zijn Fresh Orange en Sunny Peach, vooral in deze tijden echt goed te doen. Maar de beste vind ik Creamy Coconut en Cookies en Cream. Vanilla en Banana zijn ook erg goed, maar ik denk dat het net iets te goed is om 2 maanden lang uit een emmer te halen.

Eigenlijk zou ik al die smaken moeten bestellen maar mn huisje is niet zo groot en het staat reeds al vol met emmers:o En als die nieuwe Isolaat uitkomt... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, zeker weten dat ik die ga aanschaffen:D

:D Nog een paar weken..

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Ja dus, na 2 shakes was ik er al klaar mee, de rest van de pot met tegenzin opgemaakt.
Nu weer gewoon vanille, die gaat nooit vervelen.

Het voordeel van meerdere lekkere smaken. Je favoriete smaak zit er altijd bij!

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Sunny Peach is echt geweldig! Cookies & cream was tot nu toe mij favoriet. Maar die peach smaak is echt uniek. Met geen enkele andere whey te vergelijken imo.

De Sunny Peach valt inderdaad goed in de smaak:) Nu al bijna uitverkocht:D , een typische frisse zomersmaak. We hebben gelukkig al weer bestelt.:cool:

Ik heb laatst Whey perfection + Micellar casein superior besteld! Smaken zijn zeer goed! Snelle levering en alles goed verpakt etc! Zeer tevreden over het product en de webshop, vraag me alleen af waarom iedereen samples kreeg van het een en ander en ik 0,0 :( krijg je dat pas na meerdere bestellingen? Niet dat ik wakker lig van samples maar vind het toch altijd leuk, weer eens iets anders/onbekends testen! :P

Verder over mn aankoop : Aanrader!!

Zojuist mijn nieuwe pot Whey Perfection weer ontvangen, gister besteld vandaag in huis.
En again een snelle levering, netjes!

Zeker te spreken over de Whey Perfection, prijstechnisch gezien ook erg aantrekkelijk, gezien de verhouding en hiervoor de Chocolate gehad, welke erg smaakvol was en nu de Cookie and Cream genomen. Altijd weer een feest als ik een Whey shake maak en de heerlijke smaak proef!

Keep up the good work.

Zojuist mijn nieuwe pot Whey Perfection weer ontvangen, gister besteld vandaag in huis.
En again een snelle levering, netjes!

Zeker te spreken over de Whey Perfection, prijstechnisch gezien ook erg aantrekkelijk, gezien de verhouding en hiervoor de Chocolate gehad, welke erg smaakvol was en nu de Cookie and Cream genomen. Altijd weer een feest als ik een Whey shake maak en de heerlijke smaak proef!

Keep up the good work.

:) Doen we. Dank je, voor het compliment!

Vandaag begonnen met de smaak aardbei.
Had al een pot cookies en cream en berry blast opgemaakt.
Eerst dacht ik dat het een normale/niet uitblinkende smaak zou hebben.
Maar wow wat is hij lekker:eek:, weer een favoriet erbij:D.

Vandaag begonnen met de smaak aardbei.
Had al een pot cookies en cream en berry blast opgemaakt.
Eerst dacht ik dat het een normale/niet uitblinkende smaak zou hebben.
Maar wow wat is hij lekker:eek:, weer een favoriet erbij:D.

:zuip:Mooi Compliment!! En we hebben nog veel meer potentieel favoriete smaken:D De nieuwe Fresh Orange en Sunny Peach zijn bijvoorbeeld ook overheerlijk!

Ja dus, na 2 shakes was ik er al klaar mee, de rest van de pot met tegenzin opgemaakt.
Nu weer gewoon vanille, die gaat nooit vervelen.
Eeeh, heb er 5 kilo van op en ga hem gewoon nog eens bestellen... Die petit beur koekjes smaak raak je toch niet beu :D , jum !

Terug
Naar boven