MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Whey perfection betaalbare kwaliteit en geweldige smaken

Ja een klein tipje of sample mag wel ;)

Doe mij maar summer cherry

Nou jongens, gezien peach mango er niet meer was heb ik voor tropical gekozen.
Wilde iets fruitigs om in een klein potje te stoppen voor in me sporttas, om na me training samen met me pepto pro en magnificent te nemen. Doe alles altijd in 1 grote shake.

Smaak van Tropical. LEKKER! Zoet, en smaakt exact naar TAXI drink. Die bekende smaak.

Ook met me magnificent samen smaakt ie ideaal.

Toppertje weer :)

De Aardbei Kiwi is besteld. Nou maar hopen op Stracciatella of Nutella oid als samples ;).

snickers smaak en ik bestel ineens 10 potten

Tipje van de sluier? Chocolate-peanutbutter.? :eek:

Nope:cool: Misschien wel een keer een idee.

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 19:42 ----------

Ja een klein tipje of sample mag wel ;)

Summerfruit Cherry en Chocolate Cookies inderdaad:)

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 19:43 ----------

De Aardbei Kiwi is besteld. Nou maar hopen op Stracciatella of Nutella oid als samples ;).

Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 19:43 ----------

snickers smaak en ik bestel ineens 10 potten

Klinkt wel lekker:D

Whey perfection maakt kwaliteit betaalbaar voor iedereen. Plus een super keuze aan smaken voor iedereen de beste keus

Whey perfection maakt kwaliteit betaalbaar voor iedereen. Plus een super keuze aan smaken voor iedereen de beste keus

De WHEY van de beste producent in Europa:) Op elk front de beste keuze!:)

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 19:35 ----------

WHOOT! Die chocolat cookies ga ik natuurlijk sowieso bestellen!

Zal wel weer hard gaan als we die smaak binnen krijgen:D Weer extra personeel erbij:cool:

Persoonlijk vind ik die Marshmellow iets te dominant om frequent te nemen, wel schuimt deze perfect en is zeer romig ten opzichte van anderen.

Dus ik heb gehad:
- Banaan
- Vanille
- Nutella Hazelnoot
- Marshmellow
- Speculaas
- Appelpie

Welke is aan te bevelen voor de volgende 2 emmers?

Persoonlijk vind ik die Marshmellow iets te dominant om frequent te nemen, wel schuimt deze perfect en is zeer romig ten opzichte van anderen.

Dus ik heb gehad:
- Banaan
- Vanille
- Nutella Hazelnoot
- Marshmellow
- Speculaas
- Appelpie

Welke is aan te bevelen voor de volgende 2 emmers?

Strawberry / Kiwi
Bosvruchten Milkshake

Mmmmm :lick:

De Whey Perfection Chocolate Cookies (nieuwe smaak) komt net al binnen in de 10LB grootverpakking:1e: Een onweerstaanbare smaak, dat kan ik al wel vast melden:zuip:

Terug
Naar boven