AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Smaakt naar, euhm, chocolade en euhm, naar koekjes! :D

Haha het heeft een overheerlijke geur.
Een normale cookies and cream poeder met een klein beetje chocoladesmaak waardoor het poeder iets bruiner ziet met kleine stukken chocolade zoals bij de Straciatella smaak die ik persoonlijk OOOOOVERHEERLIJK vind.

Chocolade caramel integendeels vond ik niet mijn ding.

Mijn TOP 7 en ik heb ze allemaal getest hoor :)

1: CHOCOLATE COOKIES OMNOMNOMNOMNMO
2: COOKIES AND CREAM
3: STRACIATELLA
4: CHOCOLATE COCONUT BOUNTY
5: CHOCOLATE MILKSHAKE
6: STRAWBERRY
7: NUTELLA (IETS TE VEEL HAZELNOOTSMAAK,MAAR TOCH HEERLIJK)

Dacht dat jij van de choco caramel was :p heb m besteld na jouw goede ervaring ermee hahahaha

Ben ik ook van, daarom schrijf ik ook Chocolat (caramel). Ik maak hem met de caramel vorm.

Maar had ik gelogen over chocolat caramel? Hij lekker of niet! :)

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 11:06 ----------

Een normale cookies and cream poeder met een klein beetje chocoladesmaak waardoor het poeder iets bruiner ziet met kleine stukken chocolade zoals bij de Straciatella smaak die ik persoonlijk OOOOOVERHEERLIJK vind.

Hoe heb jij die kunnen proeven? Mis ik hier wat? Ik wil die ook proberen :(

Ben ik ook van, daarom schrijf ik ook Chocolat (caramel). Ik maak hem met de caramel vorm.

Ik heb nog een heeeeel klein beetje van m'n oude whey, eerst die opmaken voor k aan de nieuwe pot begin. Hij ruikt wel echt Nice, m'n vriendi vind m beetje naar mocca/ koffie ruiken. Vind ik ook wel een klei beetje. Maar ik moet wel zeggen. Hij ruikt baaaaaaas!

Hoeveel calcium bevat een Whey Proteine Perfection Stevia shake eigenlijk?

Hoeveel calcium bevat een Whey Proteine Perfection Stevia shake eigenlijk?
MInder dan <1% en daarom ook niet gedeclareerd op het etiket. Deze waarde is zo klein dat we deze daarom zelfs niet op het etiket staat. Verwaarloos baar dus ;)

Ralf

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 00:44 ----------

Bedankt voor je review. Ik zie dat chocolade zeker jouw ding is. Whey Perfection blijft genieten. Deze staat ook altijd vast rondom het training voor mij. :1e:

We hebben nu enkele weken de 4,540kg verpakking. We hopen dat de 2,2kg aankomende week weer komt. Gezien de hoeveelheid 4,450 die ik vaak op de inpaktafels zie staan, weet ik dat 2,2 ook zeker een succes gaat worden :zuip:

Ralf

Sniezel, hij ruikt niet alleen super, hij smaakt zelfs beter dan dat hij ruikt !!! zelfs m vriendin vind hem lekker smaken en die vind de meeste smaken niet te pruimen omdat die smaken niet echt met de ''echte'' smaak overeenkomen. Nog een tip voor mn volgende pot? kben iemand die van uitproberen houdt

Sniezel, hij ruikt niet alleen super, hij smaakt zelfs beter dan dat hij ruikt !!! zelfs m vriendin vind hem lekker smaken en die vind de meeste smaken niet te pruimen omdat die smaken niet echt met de ''echte'' smaak overeenkomen. Nog een tip voor mn volgende pot? kben iemand die van uitproberen houdt

Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit meer anders. De beste Whey kwaliteit in Europa gekoppeld aan de beste smaken. Dat verschil merk je echt. Zit zelf nu aan de Whey Perfection Tropical. Dat is 1 van onze nieuwe smaken. Echt een topper:zuip:

Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit meer anders. De beste Whey kwaliteit in Europa gekoppeld aan de beste smaken. Dat verschil merk je echt. Zit zelf nu aan de Whey Perfection Tropical. Dat is 1 van onze nieuwe smaken. Echt een topper:zuip:

Tropical, hmm, krijgen jullie die ook voor de caseïne? Moet binnenkort ff bestelling maken van caseïne. Wil namelijk een lekkere fruit smaak voor de zomer:D

Euuu ja ik heb ze allemaal wel een keer gehad.
Zit nu al 3 maanden aan Chocolat caramel. Die blijft gewoon super lekker.
Gaat echt nooit vervelen, en is voor mij (tot nu toe) de beste smaak.
Op nummer 2 staat bij mij speculaas. Deze in de blender tot room laten blenden. Pffff niet normaal. (wel met melk, met water wordt ie iets minder)

Ik heb altijd op de sportschool een klein potje waar ik whey in gooi, om post workout te nemen (samen met pepto en magnificent) en daar heb ik meestal een fruitige smaak voor. Heb nu tropical, ook erg lekker.

Maar in mijn optiek gaan niet-fruit smaken, iets beter samen met melk (en whey). Daarom blijf ik t liefst bij chocolade varianten, en wil ik ook die chocolat cookies proberen! :D

Euuu ja ik heb ze allemaal wel een keer gehad.
Zit nu al 3 maanden aan Chocolat caramel. Die blijft gewoon super lekker.
Gaat echt nooit vervelen, en is voor mij (tot nu toe) de beste smaak.
Op nummer 2 staat bij mij speculaas. Deze in de blender tot room laten blenden. Pffff niet normaal. (wel met melk, met water wordt ie iets minder)

Ik heb altijd op de sportschool een klein potje waar ik whey in gooi, om post workout te nemen (samen met pepto en magnificent) en daar heb ik meestal een fruitige smaak voor. Heb nu tropical, ook erg lekker.

Maar in mijn optiek gaan niet-fruit smaken, iets beter samen met melk (en whey). Daarom blijf ik t liefst bij chocolade varianten, en wil ik ook die chocolat cookies proberen! :D

Ik ga dan na deze pot met de cookies aan de slag. Vond de cookies en cream wat minder van de isolaat, maar de whey was wel te doen, smaakt naar sprits met een goede room smaak. Nu dus de choco cookie een kans geven :P

Hoop dat ze de Tropical in de caseine smaak nemen. Vnd fruit smaken lekker vooor ik naar bed ga om weg te lepelen.

Ik ga dan na deze pot met de cookies aan de slag. Vond de cookies en cream wat minder van de isolaat, maar de whey was wel te doen, smaakt naar sprits met een goede room smaak. Nu dus de choco cookie een kans geven :P

Hoop dat ze de Tropical in de caseine smaak nemen. Vnd fruit smaken lekker vooor ik naar bed ga om weg te lepelen.

Wel een goed idee! Ik zal eens kijken of we daar wat meer smaken kunnen toevoegen:) Whey Perfection Choco Cookies is lekkerrrrrrr:zuip:

De naam zegt het allemaal…..
Whey Perfection, op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1!

Wel een goed idee! Ik zal eens kijken of we daar wat meer smaken kunnen toevoegen:) Whey Perfection Choco Cookies is lekkerrrrrrr:zuip:

De naam zegt het allemaal…..
Whey Perfection, op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1!

:D ik vind dat de smake die grotendeels in de whey aanwezig zijn, ook wel in de caseïne aanwezig mogen zijn. Maak anders een Poll met alle smaken die mensen evt nog in de caseïne zoude willen. Met de 5 meeste die dan in de caseïne komen. Just an idea of mine ;P

:D ik vind dat de smake die grotendeels in de whey aanwezig zijn, ook wel in de caseïne aanwezig mogen zijn. Maak anders een Poll met alle smaken die mensen evt nog in de caseïne zoude willen. Met de 5 meeste die dan in de caseïne komen. Just an idea of mine ;P

Goed idee, ik overleg even. Kom erop terug:)

We zitten nu met de nieuwe Cherry Summerfruit en Chocolate Cookies precies aan de 30 smaken:D

Whey Perfection - kwaliteit tot in perfectie!

Als de bulk begint ga ik ook weer aan de whey perfection, heerlijke smaak! Vraag me alleen af of het na de training nog nut heeft, aangezien mijn PWO bulk shake de volgende ingrediënten bevat: 30gr WMS, 10gr peptopro, 5gr crea mono en 5gr glutamine. Is een toevoeging van een schep whey perfection overkill?

Terug
Naar boven