Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Hoe is die bosvruchten eigenlijk?
Gewoon typisch B&F? (lekker dus) :zuip:

Bedankt voor het snelle antwoord!
Dan wacht ik nog eventjes met bestellen :D
Altijd goed!:cool:
Check, gelijk smaken voor de zomer :-)

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 09:00 ----------

Zeker geen samples van? :-)
Nee, op korte termijn helaas niet. Wellicht dat ze komen, dan zal ik vragen of ze ze als cadeau bij de bestelling kunnen zetten.
Hoe is die bosvruchten eigenlijk?
Gewoon typisch B&F? (lekker dus) :zuip:
Haha, inderdaad lekker :1e:. het is een Berry smaak. Bosvruchten is de juiste benaming :)

Ralf

Net Granny's apple pie binnen, ook echt te lekker !:zuip:

Pistache Zou wel lekker zijn :P

Bestaat er trouwens een whey met die smaak?

Heb de Strawberry/Kiwi nu binnen maar nog niet geprobeerd. De sample Strawberry die erbij zat vind ik maar niks. Zo zoet alsof je een hap suiker neemt. Smaakt wel naar echte Aardbei milkshake, dus voor de liefhebber daarvan ist top.

Heb de Strawberry/Kiwi nu binnen maar nog niet geprobeerd. De sample Strawberry die erbij zat vind ik maar niks. Zo zoet alsof je een hap suiker neemt. Smaakt wel naar echte Aardbei milkshake, dus voor de liefhebber daarvan ist top.

Ondertussen ook de Strawberry/Kiwi geprobeerd en het is weer een topper :zuip: Smaakt ook een beetje naar die zure matten (dat snoepgoed). Is wat zuurder en wat frisser dan Strawberry en zeker een aanrader.

Ik heb op 't moment een pot whey met de smaak chocolate milkshake oid, chocola iig, en ik moet zeggen dat de oplosbaarheid de wensen te over laat. Ik moet echt flink schudden wil het ''zuiver'' zijn, en als ik dat filter ding erin gooi helpt het ook niet echt.

Smaak is wel lekker, daar niet van.

Maar ik vind het toch jammer want die brokjes (al zijn ze maar klein) drinkt niet echt lekker. Bij vanille had ik er overigens geen last van, daarvan was de oplosbaarheid (iig destijds) prima van.

Ik heb op 't moment een pot whey met de smaak chocolate milkshake oid, chocola iig, en ik moet zeggen dat de oplosbaarheid de wensen te over laat. Ik moet echt flink schudden wil het ''zuiver'' zijn, en als ik dat filter ding erin gooi helpt het ook niet echt.

Smaak is wel lekker, daar niet van.

Maar ik vind het toch jammer want die brokjes (al zijn ze maar klein) drinkt niet echt lekker. Bij vanille had ik er overigens geen last van, daarvan was de oplosbaarheid (iig destijds) prima van.

Kan wel een een klein verschil in zitten, het is en blijft een natuur product. Over het algemeen is het perfect. Whey Perfection komt bij Volac vandaan, de beste producent in Europa dus wat dat betreft kan het niet beter:)

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 14:57 ----------

Ondertussen ook de Strawberry/Kiwi geprobeerd en het is weer een topper :zuip: Smaakt ook een beetje naar die zure matten (dat snoepgoed). Is wat zuurder en wat frisser dan Strawberry en zeker een aanrader.

Strawberry Kiwi begint inderdaad steeds harder te lopen. Veel mensen kunnen de smaak erg waarderen:zuip:

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 14:57 ----------

Pistache Zou wel lekker zijn :P

Bestaat er trouwens een whey met die smaak?

Hebben we al meermalen sampling van binnen gehad maar eigenlijk nog niet goed genoeg bevonden. Lijkt mij ook wel lekker:)

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 14:58 ----------

Net Granny's apple pie binnen, ook echt te lekker !:zuip:

Granny's is echt zo smaak die je moet proberen. Verrassend lekker

Laatst bewerkt:
Kan wel een een klein verschil in zitten, het is en blijft een natuur product. Over het algemeen is het perfect. Whey Perfection komt bij Volac vandaan, de beste producent in Europa dus wat dat betreft kan het niet beter:)

ik krijg echter van meerdere bronnen te horen dat jullie whey bagger kwaliteit is en 60% eiwit en 40% smaak is omdat het uit een ijsfabriek komt.

Echter denk ik: BULLSHIT. Whey Perfection is gwn goed naar mijn mening. Mocht de kwaliteit toch minder zijn dan wat er op de website vermeld word, zou dit wel jammer zijn.

De smaak is wel te goed om waar te zijn eigenlijk :$

Maar tot de dag dat het tegendeel kan worden bewezen ben ik tevreden met jullie whey :D

Binnen 10 daagjes maar even een 4.5KG Chocolate Cookies bestellen! :D

chocolate cookies is erg geslaagd!

Nog twee weekjes, dan komt deze heerlijke smaak:cool:

Ralf

Ik ben sowieso de eerste die die besteld!!! :D

Nog even een tip voor echte overheerlijke Whey Vla, ook lekker als late night snack! Echt onverstelbaar hoe lekker je dit kan maken)
200ml Almond Milk (staat bij de soya producten in je supermarkt)
1 Thee lepel Chocolade poeder (bijv nesquik)
1,5 Schep whey perfection chocolat (caramel)
Een halve avocado (klinkt raar, maar proeft heerlijk)

Dit in de blender, en krijg je een heerlijke vla, met goeie vetten!

Welk is het verschil tussen de whey, perfect en de premium protein ?

Ik ben sowieso de eerste die die besteld!!! :D

Nog even een tip voor echte overheerlijke Whey Vla, ook lekker als late night snack! Echt onverstelbaar hoe lekker je dit kan maken)
200ml Almond Milk (staat bij de soya producten in je supermarkt)
1 Thee lepel Chocolade poeder (bijv nesquik)
1,5 Schep whey perfection chocolat (caramel)
Een halve avocado (klinkt raar, maar proeft heerlijk)

Dit in de blender, en krijg je een heerlijke vla, met goeie vetten!

Dacht dat jij van de choco caramel was :p heb m besteld na jouw goede ervaring ermee hahahaha

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 09:52 ----------

Welk is het verschil tussen de whey, perfect en de premium protein ?

Premium is een mix van verschillende eiwitten , met toegevoegde mineralen en andere stoffen die bewezen zijn te werken( vooral om vetverbranding te stimuleren). De perfect is een mix van snelle en langzame eiwitten om zo spier synthese na het trainen zo lang mogelijk hoog te houden door eerst een piek te geven van whey en daarna een lange afgifte van aminozuren van caseïne proteïne.

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 09:53 ----------

chocolate cookies is erg geslaagd!

Zou je de smaak kunnen beschrijven ervan? :D

Terug
Naar boven