AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Ah thnx Sniezel! Ik heb nu voor de verandering Sunny Peach besteld (normaal altijd cookie and Cream!) Binnenkort maar een 4.4 emmertje bestellen :-)

Sunny peach gaat ook heel goed samen met Magnificent in een post workout shake.
Gruwlijk lekker!

Zakje (750 gram) peach mango gekocht laatst, toch nog ff iets lekkerder als de oude vertrouwde Sunny Peach :D

Heel fris ja :) Bosvruchten al geprobeerd?

Bosvruchten? Was altijd al een van mijn favorieten toen het nog Berry Blast heette :D Maar na 4,4 kg ervan ben ik de smaak toch een beetje beu, dus varieer nu de diverse 750 gram pouches. De introductie van die zakjes maakt het toch een stuk laagdrempeliger om een en ander uit te proberen, ook al heb ik zo goed als alle smaken allang gehad. Ik heb alleen nog niet de 'naturel' sample pack getest die ik hier al maanden heb liggen, niet zo'n zin in :D Jammer dat nog niet alle smaken verkrijgbaar zijn in 750 gram, ik heb liever 3 smaken van dat soort zakken dan 2.2 kg van één smaak. Appel vond ik ook altijd wel goed te doen, maar die is er niet meer.. :(

Mijn Top 10 op dit moment (met water):
#1 -Strawberry / Kiwi Milkshake (fris/zoet)
#2 -Chocolate Caramel Milkshake (caramel overheersend, geweldig om te mixen met oats of rice)
#3 -Banana Milkshake (fris/romig, altijd goed)
#4 -Peach Mango Milkshake (fris, lekker door kwark, beetje Danone achtig)
#5 -Sunny Peach Milkshake (idem)
#6 -Frambozen Milkshake (beetje als bosvruchten, maar dan de frambozen smaak geïsoleerd)
#7 -Bosvruchten Milkshake (een van de beste smaken, maar ben persoonlijk een beetje op uitgekeken)
#8 -Fresh Orange Milkshake (fris)
#9 -Chocolate Milkshake (cacaopoeder, dus altijd goed van smaak)
#10 -Vanilla Milkshake (standaard smaak, altijd goed)​

Tropical Milkshake en Cherry Summerfruit Milkshake vind ik beide nog een beetje twijfelgevallen. Cherry is een moeilijke smaak om 100% accuraat te krijgen en niet te gemaakt/'chemisch' te laten smaken bij veel merken, ook bij Perfection lijkt het.. Dan neem ik nog liever de moeite om zelf verse kersen te kopen en te mixen met een andere whey smaak of kwark. Jammer dat die smaken er niet in 750 gram versies zijn, 1 sample is te weinig om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.

Sunny peach gaat ook heel goed samen met Magnificent in een post workout shake.
Gruwlijk lekker!

Ik heb het vandaag door de magnificent "fruit Sensation" gegooid! Idd een gruwelijk combi!:cool:

Mijn Top 10 op dit moment (met water):
#1 -Strawberry / Kiwi Milkshake (fris/zoet)
#2 -Chocolate Caramel Milkshake (caramel overheersend, geweldig om te mixen met oats of rice)
#3 -Banana Milkshake (fris/romig, altijd goed)
#4 -Peach Mango Milkshake (fris, lekker door kwark, beetje Danone achtig)
#5 -Sunny Peach Milkshake (idem)
#6 -Frambozen Milkshake (beetje als bosvruchten, maar dan de frambozen smaak geïsoleerd)
#7 -Bosvruchten Milkshake (een van de beste smaken, maar ben persoonlijk een beetje op uitgekeken)
#8 -Fresh Orange Milkshake (fris)
#9 -Chocolate Milkshake (cacaopoeder, dus altijd goed van smaak)
#10 -Vanilla Milkshake (standaard smaak, altijd goed)​
.

Nieuw doel, jou top 10 gaan uitproberen! :D

Ik moet toch echt even zeggen hoe ongelooflijk lekker Tropical Milkshake is. Heb tot nu toe altijd de lekkere banaan en berry blast genomen maar dit is toch echt een stuk lekkerder.
Mijn complimenten B&F!

Wat vinden jullie van de smaak Ice Coffee? Twijfel of ik die ga bestellen..

Net even de Cherry Summerfruit besteld benieuwdd hoe die gaat smaken !!!

Ja moet je van houden, beetje romige koffie met melk smaak.
Inderdaad zoals de naam het zegt, ice coffee haha. Zoals je het drankje ook kan kopen in de winkels/horeca

Ik moet toch echt even zeggen hoe ongelooflijk lekker Tropical Milkshake is. Heb tot nu toe altijd de lekkere banaan en berry blast genomen maar dit is toch echt een stuk lekkerder.
Mijn complimenten B&F!
Dank je! Whey Perfection is mijn vaste prik elke ochtend en na de training. Voor vele de #1 onder de eiwitten!

BF_Banner_mail_Gratis-multi.jpg

Ik vind de Ice Coffee erg lekker. Het is een romige koffiesmaak. Dat smaakt naar het welbekende "koffiekoekje".
Net even de Cherry Summerfruit besteld benieuwdd hoe die gaat smaken !!!
Bedankt voor je order. Laat je het ons weten wat je er van vind? :zuip:

Ralf

Zit de Sports Multi ook bij een "combitopper" met Whey Perfection? :D

Cherry aanrader !!
Lekker smaakje geen minpunten eraan als je van kersen houd kopen dan maar !
Zet er altijd wat dextro en fine oats bij :D

Ik heb vandaag voor het eerst de speculaas geprobeerd, maar ik vind het helemaal niets! Het smaakt erg onnatuurlijk en chemisch. Nu zit ik hier met m'n emmer van 2kg.. :(

Wanneer komt Granny's Apple Pie weer op voorraad voor de 2270 gram pot? Hij staat nog wel bij de emmerversie, maar omdat ik de smaak nog niet ken lijkt me dat een iets te grote gok.

Ik heb vandaag voor het eerst de speculaas geprobeerd, maar ik vind het helemaal niets! Het smaakt erg onnatuurlijk en chemisch. Nu zit ik hier met m'n emmer van 2kg.. :(

De eerste paar shakes vond ik hem ook niet echt super, maar in mijn geval was dit een kwestie van wennen. Nu ben ik er echt verslaafd aan. Helaas is hij alweer bijna op.

Welke smaak vinden jullie beter, ice coffee of cappuccino?

Ik heb de banaan 4,5 kilo gelukkig bijna op ik twijvel over de volgende smaak heb laatst ook banaan bulk whey van m double you die is wel lekker maar ook veel duurder.

Terug
Naar boven