XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Ben ik het niet mee eens.
Deze taxi vind ik toch heel anders smaken.

Ik haalde eerst altijd whey bij de tuinen etc, maar bleef er altijd tegenop kijken om het te drinken omdat ik het gewoon niet lekker vind.

Ik dacht eerst dat het een beetje mooispraak was dat deze whey echt lekker te drinken was,
maar sinds een maand supps bij B&F besteld, zo ook whey perfection, en het is ECHT lekker :D

Gewoon een legale cheat meal zo lekker als het is :D

(heb trouwens chocolat caramel)

Wanneer je een week minder tijd hebt om te fitnessen (door werk ed) en daarbij gewoon je whey doordrinkt. Heb je dan de kans dat je aankomt door de extra shakes? Of als 2 shakes per dag drinkt ipv 1?
Alvast bedankt

Gewoon perfect om de dag mee te beginnen en zo aan je eiwitten te komen. Doe er een beetje ultra fine oats bij en hop je kan beginnen aan de dag

Gewoon perfect om de dag mee te beginnen en zo aan je eiwitten te komen. Doe er een beetje ultra fine oats bij en hop je kan beginnen aan de dag

Dat is precies hoe ik me dag ook begin. Geen tijd om te ontbijten, gewoon shake mee in auto :)

Ultra Fine Oats + Whey Perfection is zeker een veel gebruikte combi. Sinds we lijnzaad verkopen, stop ik dat er vaak ook bij. Extra gezonden vetten 's ochtends kan geen kwaad. Zeker ook als het de opname vertraagd, waardoor je optimaal je bouwstenen binnen krijgt :)

Ralf

Ik heb Berry Blast, Cookies, Chocolade, Aardbei, Peach, Vanille etc. geprobeerd. Wellicht alle smaken, behalve banaan. Maar ik heb van de week een pot White Chocolate besteld en tot nu toe niets dan lof! Dit is echt de beste shake die ik tot nu toe gehad heb. Niet echt witte chocolade dat je proeft(Beetje mix van vanille met chocolade lijkt het), maar wel een lekkere milkshake achtig smaakje. Niet veel te zoet en tot op heden, zoals B&F zelfs vaak wil doen geloven bij alle shakes, lekker.

Minpuntje: Ik heb wel het idee dat de smaak minder verkocht wordt. Kon bijna geen reviews erover vinden en de whey lijkt al een tijdje in het magazijn te hebben gestaan(iets grover van structuur). Ik weet niet of er ook White Choc in fijne structuur te vinden is, maar hierdoor is de shake wat moeilijker 'fijn' te krijgen.

Al met al, nieuw toppertje.

Wanneer je een week minder tijd hebt om te fitnessen (door werk ed) en daarbij gewoon je whey doordrinkt. Heb je dan de kans dat je aankomt door de extra shakes? Of als 2 shakes per dag drinkt ipv 1?
Alvast bedankt

Alvast bedankt

Als je meer kcal eet dan je verbrand kom je aan. Als je die kcal met shakes binnenkrijgt zul je dus aankomen.
Krijg je die kcal met "normale" voeding binnen, zul je ook aankomen :D
In vs. Out = Results

Ultra Fine Oats + Whey Perfection is zeker een veel gebruikte combi. Sinds we lijnzaad verkopen, stop ik dat er vaak ook bij. Extra gezonden vetten 's ochtends kan geen kwaad. Zeker ook als het de opname vertraagd, waardoor je optimaal je bouwstenen binnen krijgt :)

Ralf

Stop je de gebroken lijnzaad bij je shake of andere? En drinkt dat lekker weg?

Alvast bedankt

Nee van die 25gr extra eiwitten ga je geen vet aankomen man.
Is alleen maar beter voor spierbehoudt

Ik heb Berry Blast, Cookies, Chocolade, Aardbei, Peach, Vanille etc. geprobeerd. Wellicht alle smaken, behalve banaan. Maar ik heb van de week een pot White Chocolate besteld en tot nu toe niets dan lof! Dit is echt de beste shake die ik tot nu toe gehad heb. Niet echt witte chocolade dat je proeft(Beetje mix van vanille met chocolade lijkt het), maar wel een lekkere milkshake achtig smaakje. Niet veel te zoet en tot op heden, zoals B&F zelfs vaak wil doen geloven bij alle shakes, lekker.

Minpuntje: Ik heb wel het idee dat de smaak minder verkocht wordt. Kon bijna geen reviews erover vinden en de whey lijkt al een tijdje in het magazijn te hebben gestaan(iets grover van structuur). Ik weet niet of er ook White Choc in fijne structuur te vinden is, maar hierdoor is de shake wat moeilijker 'fijn' te krijgen.

Al met al, nieuw toppertje.
Wow, dank je voor je complimenten. Whey Perfection blijft altijd genieten :zuip:
Alvast bedankt
Ja hoor, kan gerust. Je zorgt dan dat je eiwitten optimaal aangevuld worden om goed te herstellen of spieren zoveel mogelijk proberen te behouden.
Stop je de gebroken lijnzaad bij je shake of andere? En drinkt dat lekker weg?
Ja hoor, dat kan allemaal. Ik vind het zelf wel lekker, dan heb je iets in je shake om te kauwen. Eventueel een Supersmoothie maken is ook erg lekker. Dan heb je wel een blender nodig :)

Ralf

Ik vind de aarbei met water wel erg zoet en chemisch smaken, niet mijn ding.

Sinds gisteren toch maar de gok gewaagd en cherry gekocht. Na eerder een sample te hebben gehad wist ik niet helemaal wat ik er van moest vinden. Pas 1 shake gehad, maar tot nu toe zeker niet ontevreden. Een beetje malto of dextro erbij maakt het lekker vol en tikkeltje zoeter (met water). Nog niet met melk geprobeerd aangezien ik normaal al mijn shakes met water neem, maar dat zal vast nog beter smaken zonder de toevoeging van malto of dextro :)

Sinds gisteren toch maar de gok gewaagd en cherry gekocht. Na eerder een sample te hebben gehad wist ik niet helemaal wat ik er van moest vinden. Pas 1 shake gehad, maar tot nu toe zeker niet ontevreden. Een beetje malto of dextro erbij maakt het lekker vol en tikkeltje zoeter (met water). Nog niet met melk geprobeerd aangezien ik normaal al mijn shakes met water neem, maar dat zal vast nog beter smaken zonder de toevoeging van malto of dextro :)

Heb sinds 3 weken ook die Cherry. Wist ook niet echt wat ik er van moest verwachten, maar na 1 slok dacht ik direct: Ja dat is cherry! :D

Neem hem met melk en vind hem lekker. Tot nu toe verveeld ie bij mij ook nog niet. Geen rare bij smaakjes of wat dan ook.
Vooral lekker als je hem echt tot room shaked. Maar dat geldt waarsch voor elke whey shake.

Ik heb vanille voor door de brinta, aardbei voor door de kwark en chocolate cookie voor na de training:D

Mensen ervaring met de Bounty Milkshake? Laatst een sample van afslank eiwit getest en die was echt belachelijk lekker! Komt de whey in de buurt?

Mensen ervaring met de Bounty Milkshake? Laatst een sample van afslank eiwit getest en die was echt belachelijk lekker! Komt de whey in de buurt?
Ik ken hem wel in isolaat. En ondanks dat ik niet van cocos hou was hij erg lekker. Maar isolaat is ook weer anders dan Whey.

Terug
Naar boven