MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Ik heb vandaag voor het eerst de speculaas geprobeerd, maar ik vind het helemaal niets! Het smaakt erg onnatuurlijk en chemisch. Nu zit ik hier met m'n emmer van 2kg.. :(

De eerste paar shakes vond ik hem ook niet echt super, maar in mijn geval was dit een kwestie van wennen. Nu ben ik er echt verslaafd aan. Helaas is hij alweer bijna op.

Welke smaak vinden jullie beter, ice coffee of cappuccino?

Nemen jullie speculaas met water ofzo? Want ik neem hem met magere melk en heb er serieus al 10kg van weg gevroten!

Vind het echt de meest verrukkelijke smaak ever :D

Over ice coffie of Cappucino....
Ice coffie smaakt wat romiger naar Koffie koekjes. (je weet wel, hoop ik)
Cappucin is wat donkerder en bitterder. Echte espresso smaak er doorheen.

Ice coffee is mijn favoriet. Vind de cappuccino wat zwaar. Je krijgt de smaak trouwens ook als je ice coffee neemt en daar een klein beetje van een zakje oploscappucino bij doet.
Smaken zijn persoonlijk natuurlijk.

Neem momenteel even Isolaat Perfection maar deel Sniezel ze mening wel mbt de speculaas.. Die is echt jammie met melk!
Gevolgd door Berry Blast!

Ice coffee is mijn favoriet. Vind de cappuccino wat zwaar. Je krijgt de smaak trouwens ook als je ice coffee neemt en daar een klein beetje van een zakje oploscappucino bij doet.
Smaken zijn persoonlijk natuurlijk.
De Ice Coffee is heeeeerlijk he :zuip: Hij doet me altijd denken aan zo'n koffiekoekje!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb een paar vraagjes met betrekking tot dit product:

Hoelang blijft de whey goed na openen?
Neem je een hele schep met melk/water of meet je het poeder tot het op de 30 staat op het schepje?
Ik lees erg goeie (en veel) commentaren over de berry blast. Als ik de site bezoek en wil bestellen zie ik deze smaak echter nergens staan. Is deze uit het assortiment gehaald of heet deze nu bosvruchten/frambozen/... ?

Bedankt voor de antwoorden!

Iemand?

Heb een paar vraagjes met betrekking tot dit product:

Hoelang blijft de whey goed na openen?
Als het goed is staat er een houdbaarheidsdatum op de pot. Het is echter gedroogd poeder, dus hoogstwaarschijnlijk is het nog ver na de aangegeven datum goed.
Neem je een hele schep met melk/water of meet je het poeder tot het op de 30 staat op het schepje?
Gewenste hoeveelheid whey in een shaker oid doen, gewenste hoeveelheid vloeistof erbij doen, roeren / schudden / blenden en klaar is kees.
Ik lees erg goeie (en veel) commentaren over de berry blast. Als ik de site bezoek en wil bestellen zie ik deze smaak echter nergens staan. Is deze uit het assortiment gehaald of heet deze nu bosvruchten/frambozen/... ?
Durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik geloof dat berry blast eruit is gehaald en bosvruchten + frambozen ervoor in de plaats zijn gekomen.
Bedankt voor de antwoorden!

...

Berry Blast is inmiddels Bosvruchten. Inderdaad een aanrader voor zowel de Whey als de Cassein.

Bedankt Sniezel en Prestigio!

Ik twijfel nog tussen frambozen en bosvruchten.. Ze klinken allebei heel lekker :D

Jammer dat white choc niet in 4,5kg is. Deze leek me wel lekker.

De banana milkshake smaak is echt niet aan te raden!
De smaak is goed maar heb hier al 3 potten van met de hoop
dat het elke keer beter is maar het is elke keer super KLONTERIG!

En als ik er een shake mee maak in de blender blijven er gewoon stukken aan de kom plakken (is van glas).
Beetje jammer dat B&F hier niets aan doet want na 3 potten besteld te hebben over een langere periode
kan dit geen 'pech' zijn of iets in die richting..

Strawberry wel een aanrader.

En als ik er een shake mee maak in de blender blijven er gewoon stukken aan de kom plakken (is van glas).
Beetje jammer dat B&F hier niets aan doet want na 3 potten besteld te hebben over een langere periode

Das apart, de cassein banaan is wel echt instant oplosbaar met in 2 keer heen en weer schudden. 1 seconde!
Smaak is wel goed toch?

Laatst een Whey perfection variety box besteld omdat ik van smaakvariatie hou. Maar het pakket was niet compleet.
Contact opgenomen met klantenservice en desgevraagd een complete box inventarisatie gestuurd. Waarna er tot 2 x toe niet word gereageerd op mijn mail.:mad: Zal wel door een geirriteerde ondertoon komen omdat dit de derde order is op rij die misloopt. (verkeerde product en te kleine verpakking gestuurd).
Maar goed 5 mailtjes en 1 telefoontje verder is hun enige aanbod of een sachet of 5 euro korting op je volgende bestelling.???
Nou die sachet had hier al 3 weken geleden al op de mat moeten liggen en na al dat gezeur met die misgelopen orders en het werk wat ik eraan heb gehad komt die bestelling er echt niet meer.

Voor deze heer geen B&F meer. Ik bestel in het vervolg bij XXL nutrition.:D

Zwaai

Heb nog nooit problemen gehad met bodyen fitshop...

Das apart, de cassein banaan is wel echt instant oplosbaar met in 2 keer heen en weer schudden. 1 seconde!
Smaak is wel goed toch?

Smaak is goed. Maar als het zelfs gaat plakken aan het glas van je blender dan is het wel ernstig.
Baal ervan want het heeft een lekkere smaak (ook met water) maar zoals ik al aangaf is strawberry ook erg lekker en wel goed oplosbaar.

Laatst een Whey perfection variety box besteld omdat ik van smaakvariatie hou. Maar het pakket was niet compleet.
Contact opgenomen met klantenservice en desgevraagd een complete box inventarisatie gestuurd. Waarna er tot 2 x toe niet word gereageerd op mijn mail.:mad: Zal wel door een geirriteerde ondertoon komen omdat dit de derde order is op rij die misloopt. (verkeerde product en te kleine verpakking gestuurd).
Maar goed 5 mailtjes en 1 telefoontje verder is hun enige aanbod of een sachet of 5 euro korting op je volgende bestelling.???
Nou die sachet had hier al 3 weken geleden al op de mat moeten liggen en na al dat gezeur met die misgelopen orders en het werk wat ik eraan heb gehad komt die bestelling er echt niet meer.

Voor deze heer geen B&F meer. Ik bestel in het vervolg bij XXL nutrition.:D

Zwaai
We hebben al reeds contact met elkaar gehad en is het is goed opgelost lijkt me ;) Als er problemen of vragen zijn, stuur me gerust een privébericht. Dan pak ik dat altijd netjes en snel voor je op!:cool:
Smaak is goed. Maar als het zelfs gaat plakken aan het glas van je blender dan is het wel ernstig.
Baal ervan want het heeft een lekkere smaak (ook met water) maar zoals ik al aangaf is strawberry ook erg lekker en wel goed oplosbaar.
Bedankt voor je complimenten. Whey Perfection is voor velen de nr1 eiwit! :zuip: Dit vanwege zijn lekkere smaak en structuur.

Ralf

Heel herkenbaar. Ik heb dit al met 2 potten Whey Perfection Berry Blast / framboos gehad. Mijn huidige pot/emmer staat al een half jaar weggestopt omdat het niet weg te drinken is qua dikte.

Iemand ervaring met de smaak peach/mango en tropical?

Reclame voor je eigen site?

Ik heb nog nooit een whey perfection shake gehad die "te dik" werd, en heb echt ALLE smaken wel gehad.

Waar kan ik de smaak Tropical mee vergelijken? Taxi?

Terug
Naar boven