Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Ja en dit zijn de vernieuwde formule die sowieso meer eiwitten dan de vorige versie zou moeten bevatten.

Had gister avond besteld en smaak is iig nog steeds vele malen beter dan die van de concurrentie!

Jij bent - zoals andere B&F fanboys - na die laatste test wel redelijk hard door de mand gevallen. Steeds roepen (in honderden topics) hoe ge-wel-dig de shakes van B&F zijn. Terwijl als je serieus traint en een beetje lang meeloopt weet dat shakes (of supps überhaupt) maar een paar procent van je gains zijn. Dus kan dat enthousiasme van je nooit zo goed plaatsten. Wel altijd leuk om te zien dat fanboys eerst hard riepen dat die eerste test niet deugde en nu in alle talen zwijgen over de test maar wel roepen dat er nu een verbeterde/vernieuwde versie is. Wat een lol. Niks verbeterd/vernieuwd: voor het eerst komen ze met een volwaardige shake (mag ik hopen). Van kut naar redelijk goed vind ik geen prestatie..

Jij bent - zoals andere B&F fanboys - na die laatste test wel redelijk hard door de mand gevallen. Steeds roepen (in honderden topics) hoe ge-wel-dig de shakes van B&F zijn. Terwijl als je serieus traint en een beetje lang meeloopt weet dat shakes (of supps überhaupt) maar een paar procent van je gains zijn. Dus kan dat enthousiasme van je nooit zo goed plaatsten. Wel altijd leuk om te zien dat fanboys eerst hard riepen dat die eerste test niet deugde en nu in alle talen zwijgen over de test maar wel roepen dat er nu een verbeterde/vernieuwde versie is. Wat een lol. Niks verbeterd/vernieuwd: voor het eerst komen ze met een volwaardige shake (mag ik hopen). Van kut naar redelijk goed vind ik geen prestatie..

:bow:

weet dat shakes (of supps überhaupt) maar een paar procent van je gains zijn.
Ik snap echt niet waar je het over hebt, whey met oats is een goeie maaltijd vervanger, en maaltijden zijn belangrijk om gains te maken. Je hebt een avatar van Scooby, Scooby zegt zelf dat protein powder heel handig is. Waarom loop je over de hele forum te zeiken over whey? Heb je niks beters te doen met je tijd?

En wil je nog een grappige feit? Scooby raad de Whey van B&F dik aan. http://scoobysworkshop.com/best-protein-powders-eu-europe/ Hoe voel jij je hierbij? Ga je nu je avatar van scooby verwijderen?

Ik snap echt niet waar je het over hebt, whey met oats is een goeie maaltijd vervanger, en maaltijden zijn belangrijk om gains te maken. Je hebt een avatar van Scooby, Scooby zegt zelf dat protein powder heel handig is. Waarom loop je over de hele forum te zeiken over whey? Heb je niks beters te doen met je tijd?

En wil je nog een grappige feit? Scooby raad de Whey van B&F dik aan. http://scoobysworkshop.com/best-protein-powders-eu-europe/ Hoe voel jij je hierbij? Ga je nu je avatar van scooby verwijderen?

Eigenlijk zeg je het zelf: whey (samen met oats) is "slechts" een maaltijdvervanger en niet meer dan dat. De basis is voeding, als je lang genoeg meeloopt dan weet je dat. Ik heb ook nooit gezegd dat whey geen onderdeel kan uitmaken van een maaltijd, maar Sniezel hemelt de B&F whey zo op dat je zou denken dat die whey (en dan met name de WP van B&F) een must is. Whey is een prima eiwitbron, maar meer dan dat ook niet.

Dat "grappige" feit over scooby is oud nieuws, maar je denkt niet na dat is overduidelijk. Scooby noemt B&F WP inderdaad als goede shake, maar dat was voordat bekend was dat er gerommeld is met de whey perfection. Had jij aanleiding om te twijfelen aan het label van de whey perfection voordat de tests er kwamen? Ik in ieder geval niet, er waren geen objectieve redenen om daaraan te twijfelen. Scooby ook niet. Als jij wel twijfelde, dan was je een helderziend. Goed voor je :thumbs:. Kortom, je kletst in de marge en denkt niet na.

Ik heb af en toe wat tijd om te posten, kennelijk neem jij de moeite (en tijd) om op mijn eerdere reactie te reageren. Het ironische van alles is dat mijn post wel ergens op slaat maar jouw post kant noch wal raakt. In die zin is jouw post een waste of time. Je kijkt kennelijk ook naar mijn eerdere posts ook nog. Wat een giller. Heb jij niks beters te doen met je tijd? :o

Laatst bewerkt:
Scooby noemt B&F WP inderdaad als goede shake, maar dat was voordat bekend was dat er gerommeld is met de whey perfection.? :o

Scooby noemt het niet als een gewoon een "goeie shake", hij noemt het als een van de beste shakes die er zijn in Europa. Heb je bewijs dat ze "gerommeld" hebben met de Whey Puur? Waar haal jij je feiten vandaan?

Scooby noemt het niet als een gewoon een "goeie shake", hij noemt het als een van de beste shakes die er zijn in Europa. Heb je bewijs dat ze "gerommeld" hebben met de Whey Puur? Waar haal jij je feiten vandaan?

Ik snap jouw punt niet, je kletst man. Als er niet gerommeld is met de Whey Pure, waarom zou het dan wat prijs/kwaliteit verhouding inderdaad niet een van de beste whey shakes zijn? Ik kan die mening van Scooby best begrijpen. Als er inderdaad gerommeld is met de Whey Pure - waarvan hij niet van de op de hoogte was/is - dan nog is er niks aan de hand, want hij wist dat niet in dat geval.

Meisjes meisjes doe eens lief tegen elkaar.

Waow Aliase, het zit je wel hoog he ;)

Voor mij is een whey de traktatie van de dag. Mij gaat het sowieso puur om de smaak en 65gr eiwitten is zat voor mij, vooral voor die prijs.

De whey van Optimum nutrition bevat immers ook maar 64gr eiwit en wordt ook gezien als de beste whey ter wereld. Jullie doen net alsof het een waardeloos product is terwijl er bijna geen Amerikaanse wheys zijn die zelfs meer dan 65gr eiwit bevatten .
Of drinkt heel Amerika ook troep?

Vind t een beetje zielig hoe iedereen er zo over door blijft janken. Man up, jullie lijken net wijfen.

Waow Aliase, het zit je wel hoog he ;)

Voor mij is een whey de traktatie van de dag. Mij gaat het sowieso puur om de smaak en 65gr eiwitten is zat voor mij, vooral voor die prijs.

De whey van Optimum nutrition bevat immers ook maar 64gr eiwit en wordt ook gezien als de beste whey ter wereld. Jullie doen net alsof het een waardeloos product is terwijl er bijna geen Amerikaanse wheys zijn die zelfs meer dan 65gr eiwit bevatten .
Of drinkt heel Amerika ook troep?

Vind t een beetje zielig hoe iedereen er zo over door blijft janken. Man up, jullie lijken net wijfen.

Je hebt gelijk als je zegt dat het bij andere merken ook niet goed is, maar dat maakt het B&F verhaal er niet minder kut op.

Doorjanken? Het is grappig dat B&F fanboys -waaronder ook jij - na de eerste test riepen de test deugt niet en na de tweede test ineens zeggen het maakt toch allemaal niets uit, zeik niet etc. Lolbroek. Kan me mateloos irriteren aan dat onnodige en misplaatste fanboy gedrag. Maar ik hou erover op, peace!

praatjes hebben ze genoeg ,onze fanboys (en dat voor een paar rotcenten)

Doorjanken? Het is grappig dat B&F fanboys -waaronder ook jij - na de eerste test riepen de test deugt niet en na de tweede test ineens zeggen het maakt toch allemaal niets uit, zeik niet etc. Lolbroek. Kan me mateloos irriteren aan dat onnodige en misplaatste fanboy gedrag. Maar ik hou erover op, peace!

Hier heb je wel een punt. Eerst bij hoog en laag mensen beschuldigen van neppe tests, XXL aanvliegen want die zouden 't gedana hebben met hun kloontjes en nu blijkt dat het echt zo is boeit 't toch allemaal niet want in Amerika is 't ook kut.

OKe nou ik laat me verbazen !!

Als je al die jaren al mensen bedonderd, waarom zou ik het nu dan wel moeten vertrouwen ?!!

Goed koop is duur koop >> niet altijd maar vaak wel !!
B&f is ideaal voor de studenten / jongeren die geen euro te besteden hebben, en daar spelen ze zeer goed op in ;)

Helaas wel, ben zelf ook student die op kamers zit en alles zelf betaald. Ben al jaren vaste klant bij b&f, tot de oplichterij naar buiten kwam. Heb eergisteren bij xxl besteld mede door de korting, maar de normale whey is daar 10 euro duurder dan bij b&f en dan word het wel iets interessanter om alsnog bij b&F te bestellen. Stemmetje in mijn hoofd zegt niet doen haha, ook geen zin in die oplichterij. Welke fabrikant stopt nou fructose in de whey?? daar zakt me de broek van af.

Helaas wel, ben zelf ook student die op kamers zit en alles zelf betaald. Ben al jaren vaste klant bij b&f, tot de oplichterij naar buiten kwam. Heb eergisteren bij xxl besteld mede door de korting, maar de normale whey is daar 10 euro duurder dan bij b&f en dan word het wel iets interessanter om alsnog bij b&F te bestellen. Stemmetje in mijn hoofd zegt niet doen haha, ook geen zin in die oplichterij. Welke fabrikant stopt nou fructose in de whey?? daar zakt me de broek van af.

Dan bestel je toch die perfect whey protein van xxl

Idd, ga dit ook doen, voorheen altijd de basic bulk whey besteld nu dan de opvolger maar eens proberen :cool:

Er is ook nog bulkpowders, zijn een tientje de kilo voor whey. Is van een grote britse club waar ik altijd besteld heb dus is wel te vertrouwen. Heb het mijn vrienden toen ze nog studeerden en sporten ook aangeraden.

Terug
Naar boven