Fitness Seller

Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg
 
Wat ik heb teruggekregen is dat het inderdaad klopt nu, het enige dat dat kan vaststellen is een nieuwe test.
 
Ze claimen zelf van wel, maar er zijn nog geen onafhankelijke labtesten naar gedaan.

Wat ik heb teruggekregen is dat het inderdaad klopt nu, het enige dat dat kan vaststellen is een nieuwe test.

Ze gaan echt niet een tweede keer op hun muil hoor.. Ze zorgen er nu echt wel voor dat de zaakjes op orde zijn
 
Ze gaan echt niet een tweede keer op hun muil hoor.. Ze zorgen er nu echt wel voor dat de zaakjes op orde zijn

Wat een naïviteit! Dergelijke bedrijven leren niet van hun fouten, zeker als ze bijna geen hinder hebben ondervonden van het fraudeleus handelen.
 
Wat een naïviteit! Dergelijke bedrijven leren niet van hun fouten, zeker als ze bijna geen hinder hebben ondervonden van het fraudeleus handelen.

Je beseft dat als Body&Fit deze fout nogmaals begaat, ze wel wel op kunnen houden? Je kunt nog zo'n groot bedrijf zijn, marktleider, maar je wordt ook erg snel weer klein gemaakt. Dat heb je wel gezien hier op DBB. En hoe weet je dat ze bijna geen hinder hebben ondervonden? Ik zie graag ook eerst een test voorbij komen om zeker te zijn, maar ze zullen daar in Heerenveen echt niet zo achterlijk zijn dat ze fluitend verder zijn gegaan.
 
Je beseft dat als Body&Fit deze fout nogmaals begaat, ze wel wel op kunnen houden? Je kunt nog zo'n groot bedrijf zijn, marktleider, maar je wordt ook erg snel weer klein gemaakt. Dat heb je wel gezien hier op DBB. En hoe weet je dat ze bijna geen hinder hebben ondervonden? Ik zie graag ook eerst een test voorbij komen om zeker te zijn, maar ze zullen daar in Heerenveen echt niet zo achterlijk zijn dat ze fluitend verder zijn gegaan.

Wat voor gevolgen heeft het voor ze gehad? Een select groepje die niet meer bij hun inkoopt, nou zeg de schade is enorm hoor. De grote mainstream massa heeft geen weet van de praktijken die B&F er op nahoudt.

Bij mij in een reguliere sportschool vlakbij het hoofdkantoor van B&F heeft niemand ooit weet gehad van het handelen van B&F. En in een gesprek met mijn sportschoolhouder over dit overwerp kwam naar voren dat hij dit niet wist. Daarnaast geeft B&F sportschoolhouders korting zodat deze ook winst maken indien deze producten weet te verkopen.

Dus zijn er gevolgen geweest? Op kleine schaal, een paar hardcore sporters en sportscholen. Er is keiharde censuur gepleegd op oa sociale media, dit hebben wij allemaal kunnen zien dus het heeft de mainstream nooit bereikt. Om dit te bewerkstelligen hebben ze trouwens een bedrijf ingeschakeld die alle sociale media moest controleren ten tijde van de "crisis". Dit weet ik van iemand die werkt op het hoofdkantoor van B&F.

Je bewering dat ze bang zijn voor nieuwe fouten zal er niet mee te maken hebben ze dat tenondergaan, maar met een kleinere winstmarge. B&F is dan ook een bedrijf dat ooit klein is begonnen en de klant hoog in het vaandel had staan maar inmiddels zo groot is geworden dat men censuur pleegt, goedkope vulstoffen toevoegt en liegt en bedriegt. Het is nu een kwestie van stilzitten geschoren worden, wachten tot de storm is gezakt en die is al grotendeels gezakt. Vervolgens constateren dat de behaalde marges en winsten onderdruk staan en weer verder gaan op oude voet.
 
Mensen zijn zo naïef. Body en fit zijn leugenaars en oplichters en dat zullen ze ook altijd blijven. In eiwitproducten zit bewust 20% minder dan op het label staat (en veel meer koolhydraten dan op het label staat) en van alle overige supplementen worden goedkoop afgekeurde partijen opgekocht.

Alleen op DBB zijn ze er niet mee weggekomen. Op facebook waar ze 150.000 likes hebben wordt alles direct verwijderd en mensen geband die er over beginnen. Op hun eigen site worden alle reviews eerst gecontroleerd voordat ze geplaatst worden.

En dan denken mensen serieus dat ze nu wel het beste met je voor hebben en kwaliteit leveren :roflol:
 
wat voor gevolgen heeft het voor ze gehad? Een select groepje die niet meer bij hun inkoopt, nou zeg de schade is enorm hoor. De grote mainstream massa heeft geen weet van de praktijken die b&f er op nahoudt.

Bij mij in een reguliere sportschool vlakbij het hoofdkantoor van b&f heeft niemand ooit weet gehad van het handelen van b&f. En in een gesprek met mijn sportschoolhouder over dit overwerp kwam naar voren dat hij dit niet wist. Daarnaast geeft b&f sportschoolhouders korting zodat deze ook winst maken indien deze producten weet te verkopen.

Dus zijn er gevolgen geweest? Op kleine schaal, een paar hardcore sporters en sportscholen. Er is keiharde censuur gepleegd op oa sociale media, dit hebben wij allemaal kunnen zien dus het heeft de mainstream nooit bereikt. Om dit te bewerkstelligen hebben ze trouwens een bedrijf ingeschakeld die alle sociale media moest controleren ten tijde van de "crisis". Dit weet ik van iemand die werkt op het hoofdkantoor van b&f.

Je bewering dat ze bang zijn voor nieuwe fouten zal er niet mee te maken hebben ze dat tenondergaan, maar met een kleinere winstmarge. B&f is dan ook een bedrijf dat ooit klein is begonnen en de klant hoog in het vaandel had staan maar inmiddels zo groot is geworden dat men censuur pleegt, goedkope vulstoffen toevoegt en liegt en bedriegt. Het is nu een kwestie van stilzitten geschoren worden, wachten tot de storm is gezakt en die is al grotendeels gezakt. Vervolgens constateren dat de behaalde marges en winsten onderdruk staan en weer verder gaan op oude voet.

+1
 
Ik vertrouw het weer helemaal na mailcontact en heb weer een pot bosvruchten besteld :)
 
Ik vertrouw het weer helemaal na mailcontact en heb weer een pot bosvruchten besteld :)

Jij bent dan ook een door B&F ingeschakelde adverteerder.
Maar dat heeft er vast weinig mee te maken.
 
Mensen zijn zo naïef. Body en fit zijn leugenaars en oplichters en dat zullen ze ook altijd blijven. In eiwitproducten zit bewust 20% minder dan op het label staat (en veel meer koolhydraten dan op het label staat) en van alle overige supplementen worden goedkoop afgekeurde partijen opgekocht.
En waarop baseer je deze laatste opmerking? Deze overige supplementen worden ingekocht bij leveranciers waar veel andere (web)shops ook inkopen. Of wil je nu beweren dat de concurrenten ook goedkope afgekeurde partijen inkopen/verkopen, daar zij dezelfde leveranciers hebben..
Alleen op DBB zijn ze er niet mee weggekomen. Op facebook waar ze 150.000 likes hebben wordt alles direct verwijderd en mensen geband die er over beginnen. Op hun eigen site worden alle reviews eerst gecontroleerd voordat ze geplaatst worden. En dan denken mensen serieus dat ze nu wel het beste met je voor hebben en kwaliteit leveren :roflol:
Het controlleren van reviews wordt vaak om hele andere redenen gedaan dan men denkt. Niet zozeer op negatief of positief, maar of er bepaalde claims in staan. Voor het plaatsen van reviews gelden bepaalde regels. XXL, Bodylab, Musculi, welke verkopende partij ook, zal aan de regels en wetgeving moeten voldoen en zij zullen dan ook echt wel de reviews checken.
 
Ralf in de building om alles te bagatelliseren.
Mensen die nog steeds zo achterlijk zijn om bij B&F te bestellen verdienen het om opgelicht te worden.
Maar ondanks alle kennis te hebben het nog steeds te lopen promoten aan onwetenden voor eigen gewin is pure misselijkheid en intriest. Snap niet hoe die mensen 's nachts kunnen slapen.
 
Heeft ice coffee smaak ook suiker wanneer je die proeft?
Ik ben aan het twijfelen tussen naturel en ice coffee.
Kan ik beide niet proeven en dan bestellen?
 
Heeft ice coffee smaak ook suiker wanneer je die proeft?
Ik ben aan het twijfelen tussen naturel en ice coffee.
Kan ik beide niet proeven en dan bestellen?

Strong bump.
 
Heeft ice coffee smaak ook suiker wanneer je die proeft? Ik ben aan het twijfelen tussen naturel en ice coffee. Kan ik beide niet proeven en dan bestellen?

Je moet geen Whey Perfection kopen. Daar zit 20% minder eiwit in dan op het label staat. Je moet helemaal niets van bodyenfitshop kopen. Zijn oplichters. Zijn hier ook van het forum afgetrapt.

Meer info:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onafhankelijke-labtest-whey-perfection-378064/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...itshop-nl-testresultaten-labels-topic-378272/

http://www.supplementlabtest.com/
 
Je moet geen Whey Perfection kopen. Daar zit 20% minder eiwit in dan op het label staat. Je moet helemaal niets van bodyenfitshop kopen. Zijn oplichters. Zijn hier ook van het forum afgetrapt. Meer info: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onafhankelijke-labtest-whey-perfection-378064/ http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/ http://forum.dutchbodybuilding.com/...itshop-nl-testresultaten-labels-topic-378272/ http://www.supplementlabtest.com/

Heb je hier een account ofzo voor aangemaakt? Volgens mij bestaat 75% van je posts tot op heden uit een copy paste van dit bericht. Ach ja, ieder z'n hobby.
 
Back
Naar boven