MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Er is ook nog bulkpowders, zijn een tientje de kilo voor whey. Is van een grote britse club waar ik altijd besteld heb dus is wel te vertrouwen. Heb het mijn vrienden toen ze nog studeerden en sporten ook aangeraden.

Grote Briste club + jij hebt daar altijd besteld = vertrouwen? Wauw. Ik heb ook altijd bij een grote Nederlandse club besteld, maar die was niet te vertrouwen helaas. :rolleyes:

Grote Briste club + jij hebt daar altijd besteld = vertrouwen? Wauw. Ik heb ook altijd bij een grote Nederlandse club besteld, maar die was niet te vertrouwen helaas. :rolleyes:

Ja, bedoel vertrouwen in de zin dat ze je wel een pot opsturen en er niet met je geld vandoor gaan.

Voor elke pot whey die je verder in NL koopt geld dat je kans loopt dat er minder proteine in zit dan op het label staat. Behalve voor die van XXL

Voor mij GEEN whey perfection meer. En überhaupt geen B&F meer. Ik het verleden heb ik veel andere merken gebruikt, maar ben door de goedkopere prijzen een jaar geleden toch overgestapt naar B&F. Het viel me al op dat de whey perfection veel zanderiger was dan bijvoorbeeld de whey van XXL of M Double You. Dit is nu wel te verklaren, want hoe meer whey, hoe minder fijn/zandiger het product is. Maar goed, die prijs he!! Dat kan je gewoon niet laten! Ik heb serieus SPIJT dat ik ben overgestapt naar B&F. Hiermee heb ik mijn favoriete merken en bedrijven in de kou laten staan. En tevens meegeholpen om de markt nog zieker en kapotter te maken. Want B&F is overheersend marktleider en kleinere bedrijven als XXL en Bodylab zijn genoodzaakt hun prijzen in de buurt te houden van B&F. Laat staan de nog kleinere bedrijven die helemaal kapot gaan door B&F. Zij moeten zich steeds verdedigen omdat ze een paar euro meer rekenen voor een kg whey. En dit terwijl hun product beter is EN de inkoop van de grondstof whey sterk is gestegen de laatste 10 jaar. Maar goed, leg dat maar eens uit aan een twijfelende klant, want een pot whey eiwit is toch een pot whey eiwit? Daar komt nog eens bij dat B&F zeer weinig winst maakt, oftewel, er zijn ALLEEN MAAR VERLIEZERS.
Denk nou eens goed na! Neem als voorbeeld andere producten, bijvoorbeeld de Multi men en Omega 3 van B&F, € 2,90 en € 2,50. Met fraaie full colour verpakking en zelfs de capsule houders zijn voorzien van kleuren B&F logo's. Het is die prijs hé, je moet het wel kopen! Maar is het niet een beetje erg goedkoop voor de beste kwaliteit vitamines en omega 3 visolie? De groeten! XXL here we come!

Voor mij GEEN whey perfection meer. En überhaupt geen B&F meer. Ik het verleden heb ik veel andere merken gebruikt, maar ben door de goedkopere prijzen een jaar geleden toch overgestapt naar B&F. Het viel me al op dat de whey perfection veel zanderiger was dan bijvoorbeeld de whey van XXL of M Double You. Dit is nu wel te verklaren, want hoe meer whey, hoe minder fijn/zandiger het product is. Maar goed, die prijs he!! Dat kan je gewoon niet laten! Ik heb serieus SPIJT dat ik ben overgestapt naar B&F. Hiermee heb ik mijn favoriete merken en bedrijven in de kou laten staan. En tevens meegeholpen om de markt nog zieker en kapotter te maken. Want B&F is overheersend marktleider en kleinere bedrijven als XXL en Bodylab zijn genoodzaakt hun prijzen in de buurt te houden van B&F. Laat staan de nog kleinere bedrijven die helemaal kapot gaan door B&F. Zij moeten zich steeds verdedigen omdat ze een paar euro meer rekenen voor een kg whey. En dit terwijl hun product beter is EN de inkoop van de grondstof whey sterk is gestegen de laatste 10 jaar. Maar goed, leg dat maar eens uit aan een twijfelende klant, want een pot whey eiwit is toch een pot whey eiwit? Daar komt nog eens bij dat B&F zeer weinig winst maakt, oftewel, er zijn ALLEEN MAAR VERLIEZERS.
Denk nou eens goed na! Neem als voorbeeld andere producten, bijvoorbeeld de Multi men en Omega 3 van B&F, € 2,90 en € 2,50. Met fraaie full colour verpakking en zelfs de capsule houders zijn voorzien van kleuren B&F logo's. Het is die prijs hé, je moet het wel kopen! Maar is het niet een beetje erg goedkoop voor de beste kwaliteit vitamines en omega 3 visolie? De groeten! XXL here we come!

XXL en bodylab kleine bedrijven serieus?
Voor de info ik denk dat de topconcurrenten van bodyenfit xxl en bodylab zijn en die zijn niet echt 'klein'.
En dan die paar euro's sommige bedrijven rekenen voor MERKEN zoals bsn, die bodyenfit ook heeft, veel meer aan.
Het verschil ging ongeveer over een 4 gram eiwit per scoop dacht ik.
Is dat zo een probleem? Denk je serieus omdat je de 4 gram niet kreeg al je gains verloren zijn.

Voor de info ik denk dat de topconcurrenten van bodyenfit xxl en bodylab zijn en die zijn niet echt 'klein'.
En dan die paar euro's sommige bedrijven rekenen voor MERKEN zoals bsn, die bodyenfit ook heeft, veel meer aan.
Is dat zo een probleem? Denk je serieus omdat je de 4 gram niet kreeg al je gains verloren zijn.

4 gram op een scoop van 28 gram is een 7e deel. Doe 't rekenwerk maar, als je baas dat van jouw loon inhoudt word je ook compleet gek.

Pff lezen is ook een vak.. Ik zei kleinere bedrijven en niet kleine bedrijven. Maar goed, het zegt al genoeg dat je b&f zo verdedigd :janken:

Rommel!! :thumbd:

Ben overgestapt naar ISO-100 van Dymatize.

Geen suikers, vetten, koolhydraten, lactose en aspartaam.

Rommel!! :thumbd:

Ben overgestapt naar ISO-100 van Dymatize.

Geen suikers, vetten, koolhydraten, lactose en aspartaam.

Is een goed product, ben er zéér tevreden over.
En ik kijk niet zozeer naar de prijs maar meer naar de kwaliteit,vind dat toch belangrijker dan de prijs.

Is een goed product, ben er zéér tevreden over.
En ik kijk niet zozeer naar de prijs maar meer naar de kwaliteit,vind dat toch belangrijker dan de prijs.
Zeker een goed product! +1 qua kwaliteit.
Alleen moet je portemonnee het wel toelaten. ;)

Hebben jullie al een idee wanneer de smaak Granny's apple pie weer terug komt?
Vond die wel echt lekker met oats en beetje extra kaneel

Supplement Review: Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

_

Laatst bewerkt:
Iemand van jullie ooit last gehad van metaalsmaak tijdens of na het drinken van whey?

Ik heb dit namelijk bij de smaak raspberry, wel vervelend.

Skeptik

Not sure of hij echt denkt dat Wovano "Ralf" is van B&F. Zo ja: :o

Groetjes,

Fral

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven