AndroidHealthClinic

Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg
 
Veel smaken zijn er weer.

Nu lekker Vanilla Ice halen.
 
20% minder!!!!!!!!!
 
Ik gebruik whey perfection al jaren maar kreeg er obstipatie en darmkrampen van.
smaken zijn wel prima, oplosbaarheid ook goed ( niet perfect )

ik ben er nu weer een paar dagen mee gestopt en gelijk zijn de darmkrampen en obstipatie weg en kan ik weer normaal kakken.
ik denk dat het door de lactose komt.

ik ga nu ook alle lactose/zuivel vermijden en stap over op egg protien met water.
misschien ook maar beter om alle zuivel uit me dieet te bannen.
 
Ik gebruik whey perfection al jaren maar kreeg er obstipatie en darmkrampen van.
smaken zijn wel prima, oplosbaarheid ook goed ( niet perfect )

ik ben er nu weer een paar dagen mee gestopt en gelijk zijn de darmkrampen en obstipatie weg en kan ik weer normaal kakken.
ik denk dat het door de lactose komt.

ik ga nu ook alle lactose/zuivel vermijden en stap over op egg protien met water.
misschien ook maar beter om alle zuivel uit me dieet te bannen.
Ik heb er in gepoept

Ralf
 
Body&fit levert weer de oude originele wey perfection waar ze helemaal achter staan en waarvan de kwaliteit, prijs en smaak sensationeel is. http://www.bodyenfitshop.nl/sale/?page=3 Whey Perfection Single Serving Variety Pack Body & Fit Sportsnutrition De originele Whey Perfection in handige sachets! - Handig om mee te nemen - Elke sachet bevat 30 gram (= 1 serving) - Elk variety pack bevat 12 verschillende smaken - Op elk front de beste Whey! Kwaliteit is waar we voor staan – pure perfectie! De naam zegt het allemaal….. Whey Perfection, op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1! 1. De kwaliteit = sensationeel! 2. De prijs = sensationeel! 3. De smaak = sensationeel!
 
Body&fit levert weer de oude originele wey perfection waar ze helemaal achter staan en waarvan de kwaliteit, prijs en smaak sensationeel is. http://www.bodyenfitshop.nl/sale/?page=3 Whey Perfection Single Serving Variety Pack Body & Fit Sportsnutrition De originele Whey Perfection in handige sachets! - Handig om mee te nemen - Elke sachet bevat 30 gram (= 1 serving) - Elk variety pack bevat 12 verschillende smaken - Op elk front de beste Whey! Kwaliteit is waar we voor staan – pure perfectie! De naam zegt het allemaal….. Whey Perfection, op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1! 1. De kwaliteit = sensationeel! 2. De prijs = sensationeel! 3. De smaak = sensationeel!
ok bedankt net 34 dozen gekocht
 
Body&fit levert weer de oude originele wey perfection waar ze helemaal achter staan en waarvan de kwaliteit, prijs en smaak sensationeel is. http://www.bodyenfitshop.nl/sale/?page=3 Whey Perfection Single Serving Variety Pack Body & Fit Sportsnutrition De originele Whey Perfection in handige sachets! - Handig om mee te nemen - Elke sachet bevat 30 gram (= 1 serving) - Elk variety pack bevat 12 verschillende smaken - Op elk front de beste Whey! Kwaliteit is waar we voor staan – pure perfectie! De naam zegt het allemaal….. Whey Perfection, op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1! 1. De kwaliteit = sensationeel! 2. De prijs = sensationeel! 3. De smaak = sensationeel!

Bedankt :D
 
Er komt een nieuwe smaak zie ik net, ik hoop intens dat dit een slechte 1 april grap is..

t05004.png
 
Er komt een nieuwe smaak zie ik net, ik hoop intens dat dit een slechte 1 april grap is..

t05004.png


Bijna net zo'n goede grap als hun kwaliteit
 
Er komt een nieuwe smaak zie ik net, ik hoop intens dat dit een slechte 1 april grap is..

t05004.png

Ik moest wel lachen anders, what's not to like about sushi!? Helemaal mooi om die reactie's van mensen te lezen, sommige trappen er met open ogen in.... :D
 
Ik heb nog een oude pot, maar dan van de Isolaat Perfection, 1 zonder smaak, namelijk de Naturel.
Kan ik die nog wel gebruiken?
Of hebben jullie alles in de container gegooid? :D

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Ik heb nog een oude pot, maar dan van de Isolaat Perfection, 1 zonder smaak, namelijk de Naturel.
Kan ik die nog wel gebruiken?
Of hebben jullie alles in de container gegooid? :D
 
Kan je gewoon gebruiken natuurlijk. Alleen rekening mee houden dat er 20% minder eiwit in zit en een hoop extra suiker.
 
[/COLOR]Ik heb nog een oude pot, maar dan van de Isolaat Perfection, 1 zonder smaak, namelijk de Naturel.
Kan ik die nog wel gebruiken?
Of hebben jullie alles in de container gegooid? :D[/QUOTE]

Kan je gewoon gebruiken natuurlijk. Alleen rekening mee houden dat er 20% minder eiwit in zit en een hoop extra suiker.

Hoe kan er extra suiker in een product toegevoegd worden dat geen zoet- of smaakstoffen bevat?
Dit zou je echt wel gaan proeven.
 
Zijn de isolaat potten weer wat ze beweren? (Op de eventuele paar % fluctuatie na)
 
Back
Naar boven