AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

We hebben er niet direct plannen voor maar ik zal het eens in de groep gooien:D Misschien is het wel een aardig idee.:)

Als je graag verschillende smaakjes tegelijk in huis wilt hebben voor afwisseling hoef je dan niet gelijk 4 2,5 kg potten in huis te hebben.

En wanneer komt de cappuccino/café latte smaak!? :cool:

het feit dat whey perfection 78 gram eiwit per 100 gram bevat, wordt voldoende gecompenseerd door het aantal aminozuren?

maw is de kwaliteit daadwerkelijk zo goed als ik lees? zal dit voor betere resultaten zorgen dan een whey met 90%+ eiwit?

het feit dat whey perfection 78 gram eiwit per 100 gram bevat, wordt voldoende gecompenseerd door het aantal aminozuren?

maw is de kwaliteit daadwerkelijk zo goed als ik lees? zal dit voor betere resultaten zorgen dan een whey met 90%+ eiwit?

Nee, dat niet. In het totale plaatje kwaliteit(Volactive)-prijs-smaak is Whey Perfection wel de beste koop.:)

Net een sample gehad. Is echt heel fijn poeder en lost super op, in melk en in yogurt geprobeerd.
Had kokos en die was weer veel te zoet. Best weg te krijgen hoor, maar niet dagelijks. Maar dat is persoonlijke smaak en heb ik eigenlijk bij elk merk tot dusver.

Ik ga waarschijnlijk isolaat in neutraal kopen. Of komt die binenkort ook in cappucine/cafe latte?

Net een sample gehad. Is echt heel fijn poeder en lost super op, in melk en in yogurt geprobeerd.
Had kokos en die was weer veel te zoet. Best weg te krijgen hoor, maar niet dagelijks. Maar dat is persoonlijke smaak en heb ik eigenlijk bij elk merk tot dusver.

Ik ga waarschijnlijk isolaat in neutraal kopen. Of komt die binenkort ook in cappucine/cafe latte?

De Isolaat niet. De Whey Pefection wel. De volgende smaken komen erbij: Cappucciono, Frambozen Milkshake en Neutraal.:)

Neutraal Perfection is dan ook volledig ongezoet? Is ook nog een optie, wel lekker goedkoop in de aanbieding met Micellar Casseine ;)

..

Laatst bewerkt:
Ben nieuwsgierig naar de frambozen smaak :D

Komt er dan ook weer een sample actie ? :P

De chocolade blijft echt een toppertje:D.

Die frambozen smaak, smaakt dat net als de isolaat red berry.
Want die vond ik beetje vies/nep smaken.

Komt er dan ook weer een sample actie ? :P

We krijgen nu nog geen samples van de nieuwe smaken. Je moet mij op m'n woord geloven hoe lekker de smaken zijn:D

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:59 ----------

De chocolade blijft echt een toppertje:D.

Die frambozen smaak, smaakt dat net als de isolaat red berry.
Want die vond ik beetje vies/nep smaken.

Nee, smaak kan ik moeilijk uitleggen.:cool: Dit was een typisch voorbeeld van een smaak die we eigenlijk niet zochten (we hebben al veel fruitsmaken) maar wel moesten nemen omdat we deze zo lekker vonden.:D

Hmm het is dat ik vertrouwen heb in jullie oordeel :P
Tegen die tijd als die er is even kijken hoe of wat want heb nog 2 potten staan :P

Wie o wie heeft wel eens verschillende smaken whey gemixt?
Ik heb nu Micellar Casein Superior in de smaak banaan en dat is echt nasty nasty!.. Ik wil het niet weggooien maar mixen met een andere smaak.

Dus wie heeft dit wel eens gedaan en welke smaken? :D

:D Correct! De vraag naar Whey Perfection is momenteel zo groot dat onze enige zorg is of we de bestellingen elk dag wel op tijd weg krijgen:)

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

Ik heb nu Micellar Casein Superior in de smaak banaan en dat is echt nasty nasty!.. Ik wil het niet weggooien maar mixen met een andere smaak.

Met een laten we zeggen half-half mixje kun je inderdaad de Micellar meer een Perfection smaakje geven. En dat is een stuk beter:D

De Micellar Casein in banaan is juist één van de lekkerste smaken, kan er geen genoeg van krijgen. :)

Verschillende smaken Whey door elkaar gooien is nou niet mijn keus. :p

Terug
Naar boven