AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Qua smaak kan inderdaad niets tegen Whey Perfection op:D De smaak van Micellar Casein vinden veel mensen minder. En ja, smaken verschillen:D

Vandaag de sample van cookie en cream geproefd :D

De smaak was echt lekker zacht.

Wou deze smaak al lang proeven en zeer toevallig kreeg ik van B&F ook een sample hiervan tijdens mijn bestelling. :thumb:

Zelf heb ik een pot berry blast staan. Als deze op is ga ik een sample pack bestellen zodat ik alle smaken van de perfection kan proeven :D

Momenteel dus de berry blast en de cookie en cream gehad en beiden zijn werkelijk zalig. :D

Ik weet nu niet als het aan mij ligt.

Maar ik vond dat de cookie en cream veel meer schuim had dan de berry blast.

Maar kan ook zijn dat het deels komt dat ik langer geshaked heb. XD

Maar dit zorgde dan ook voor een lekkere luchtige smaak :thumbs:

De Cookies vind ik een heerlijke smaak voor zo rond koffietijd. Ik drink zelf geen koffie meer. De Whey Perfection Cookies vind ik dan perfect als de rest koffie drinkt:zuip:

Whey Perfection is nu ook verkrijgbaar in de smaak:

Capuccinno :zuip:

11 heerlijke smaken alweer:D

Frambozen en neutraal komen eraan:cool:

De nieuwe smaken Frambozen Milkshake en Neutraal komen overigens 1e week 2011 binnen:)

5de pot inmiddels besteld, dit keer berry blast, ben benieuwd :D

Ik neem WP altijd 's ochtends en na de training maar ik wil ''pure muscle BCAA's'' van B&F er naast gaan nemen.

Maar is dit wel nodig?

Want voor de training en tijdens de training snap ik het dat je die 5 gram in neemt, maar na de training neem ik al een shake WP van B&F waar ook al 5 gram BCAA's in zit per dosering.

Dus dan zou ik het product alleen gebruiken voor de training en tijdens de training. Heeft dit wel zin?

Ik neem WP altijd 's ochtends en na de training maar ik wil ''pure muscle BCAA's'' van B&F er naast gaan nemen.

Maar is dit wel nodig?

Want voor de training en tijdens de training snap ik het dat je die 5 gram in neemt, maar na de training neem ik al een shake WP van B&F waar ook al 5 gram BCAA's in zit per dosering.

Dus dan zou ik het product alleen gebruiken voor de training en tijdens de training. Heeft dit wel zin?

Ja, de BCAA's worden echt direct opgenomen. Inname voor en tijdens de training helpt met het voorkomen van spierafbraak tijdens zware workouts.:)

---------- Toegevoegd om 08:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Dat kan niemand ontkennen denk ik. :D

Als je deze eenmaal geproefd hebt, dan wil je geen andere meer. :p

En dat merken we!:)

Terug
Naar boven