MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Gebruik al enkele maanden Whey perfection, echt lekker en goe spul.

Deze week ook eens Total muscle Solution bestel. Iemand ervaring me die combinatie????

Mss tip voor de mensen van body en fitshop. De shakers kunnen al bijna niet meer in de kast.... :-)

Gebruik al enkele maanden Whey perfection, echt lekker en goe spul.

Deze week ook eens Total muscle Solution bestel. Iemand ervaring me die combinatie????

Mss tip voor de mensen van body en fitshop. De shakers kunnen al bijna niet meer in de kast.... :-)

Dan ben je een vaste klant:D Vanaf volgende week kun je zelf kiezen wat je bij je bestelling krijgt.

De combinatie in meesterlijk. De beste Whey Proteine samen met het meest spieropbouwende product verkrijgbaar!:)

Muscle Perfection Combi
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Whey Perfection 2270 gram
-Total Muscle Solution 1200 gram
-Gratis shakebeker

Samen voor 59,90!

Whey Perfection nieuwe smaken::zuip:

-Frambozen Milkshake
-Neutraal / Smaakloos

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanaf nu leverbaar in 13 heerlijke smaken!:)

-Banana Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cappuccino
-Cookies en Cream Milkshake
-Berry Blast Milkshake
-Sweet Apple Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Neutraal - Smaakloos

Is neutraal ook een smaak? :D nee joke, ziet er goed uit man. ben erg benieuwd hoe het gaat smaken.

Komen er samples voor?

Heb al bijna 2 lege 10lb verpakkingen van WP staan. met andere woorden, bevalt prima. Lekkere smaak, goed oplosbaar en bij langsgaan altijd leuk prijsje:x:p Altijd handig , in de buurt wonen en de jongens van B&F persoonlijk kennen van de gym:D

See you soon for a refill

PS heeft de smaakloze een andere voedingswaarde vanwege het ontbreken van geur en smaakstoffen?

Laatst bewerkt:
Heb al bijna 2 lege 10lb verpakkingen van WP staan. met andere woorden, bevalt prima. Lekkere smaak, goed oplosbaar en bij langsgaan altijd leuk prijsje:x:p Altijd handig , in de buurt wonen en de jongens van B&F persoonlijk kennen van de gym:D

See you soon for a refill

PS heeft de smaakloze een andere voedingswaarde vanwege het ontbreken van geur en smaakstoffen?

Dank je, voor het compliment!:) Ja, het eiwitgehalte is dan iets hoger. Zie je op de sportschool dan. :D

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Komen er ook 1kg verpakkingen? Ik wil graag kunnen afwisselen maar met grote potten en 'weinig' gebruik gaat dat niet helaas.

1 kg verpakkingen komen voorlopig nog niet. Maar misschien in een later stadium:cool:

Komen er ook 1kg verpakkingen? Ik wil graag kunnen afwisselen maar met grote potten en 'weinig' gebruik gaat dat niet helaas.

Ik denk dat er vaak eerder vraag is naar grotere volumes, dan kleinere.

Overigens, als je veelvuldig gebruik maakt van de Whey Perfection, dan zou je ook bv. 2 potten in gebruik kunnen nemen, zodoende kun je dan toch regelmatig afwisselen.

Ikzelf heb hier 4 potten in gebruik, en ik wissel iedere dag met een andere smaak, dus de potten komen toch wel leeg. ;)

Ik ben nieuw met het gebruik van whey shakes en fitness, ik wou graag weten wat is het verschil tussen Whey perfection en Optimum Nutrition 100% Whey Gold Standard, ik ben wel zeer geinteresseerd in Whey perfection.

Ik ben nieuw met het gebruik van whey shakes en fitness, ik wou graag weten wat is het verschil tussen Whey perfection en Optimum Nutrition 100% Whey Gold Standard, ik ben wel zeer geinteresseerd in Whey perfection.

Er is eigenlijk geen verschil tussen Whey Perfection en de Gold Standard Whey. De eiwitbronnen en de waardes zijn exact gelijk. De smaak en prijs van Whey Perfection zijn ook nog eens een stuk beter. Dan is de keuze snel gemaakt:)

Laatst bewerkt:
edit: boeie, ik heb hem al besteld dus ik zie overmorgen wel of het met water lekker is

Laatst bewerkt:
Whey Perfection in de smaak Frambozen is lekkerrrrr. :D

:thumbs:

hmmmm framboos! :D

-Leon

Ik hoor hier alleen over de smaak, maar niets over de werking?
Is het beter om een isolaat whey te nemen, of deze concentraat? Wat is het meest spieropbouwend?

Ik hoor hier alleen over de smaak, maar niets over de werking?
Is het beter om een isolaat whey te nemen, of deze concentraat? Wat is het meest spieropbouwend?

Dat maakt op zich bijna niets uit. Met Whey Perfection heb je meer eiwitten voor je geld als met de Isolaat.:) De Isolaat neem je bij lactose intolerantie of als je op dieet bent. In elk ander geval is Whey Perfection op elk front de beste koop. Een lekkere smaak is dan mooi meegenomen:D

Terug
Naar boven