MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Hij is ook lekker voor in de kwark :D

Na duizenden lovende commentaren op jullie producten heb ik toch wel een tegenvaller. ik heb enkele maanden de smaak cappucino aangevraagd op het forum hier samen met nog wat andere members. Klantvriendelijk als jullie zijn, meteen een procedure opgestart en hij is er !

Heb hem meteen besteld, en wat blijkt : ik kan hem echt niet binnenkrijgen. Weet niet hoe het komt, maar de smaak maakt me zwaar misselijk. Heb momenteel 2 maal geprobeerd en telkens moeten inhouden om niet over mn nek te gaan. Nog iemand die hem zo hard vind tegenvallen ?

PS : overigens, alle andere smaken van whey perfection vind ik zeer lekker.

Na duizenden lovende commentaren op jullie producten heb ik toch wel een tegenvaller. ik heb enkele maanden de smaak cappucino aangevraagd op het forum hier samen met nog wat andere members. Klantvriendelijk als jullie zijn, meteen een procedure opgestart en hij is er !

Heb hem meteen besteld, en wat blijkt : ik kan hem echt niet binnenkrijgen. Weet niet hoe het komt, maar de smaak maakt me zwaar misselijk. Heb momenteel 2 maal geprobeerd en telkens moeten inhouden om niet over mn nek te gaan. Nog iemand die hem zo hard vind tegenvallen ?

PS : overigens, alle andere smaken van whey perfection vind ik zeer lekker.

Stuur maar door :D

Een toffee of caramel smaak zou het nog beter maken! :D

Zo kan je natuurlijk blijven doorgaan ;) Nog steeds sinds de "release" mijn favo en nog altijd met plezier gedronken whey.

Super mooie prijs en waar voor je centjes en spiertjes.

Een toffee of caramel smaak zou het nog beter maken! :D

Zo kan je natuurlijk blijven doorgaan ;) Nog steeds sinds de "release" mijn favo en nog altijd met plezier gedronken whey.

Super mooie prijs en waar voor je centjes en spiertjes.

Dank je, voor het compliment:) Suggesties blijven natuurlijk welkom. Ik zal de 2 smaken in gedachte houden:)

Ik ga binnenkort beginnen voor het eerst met het nemen van supplementen, dus ook whey, ik ga voor de whey perfection, alleen nooit een shake gedronken, geen idee welke smaak ik het beste zal vinden, nu zie ik dat er 20 Single Serving Variety Pack (elke smaak 2) is, zo kan ik zien welke smaak mij het best bevalt, wel prijzig vooral omdat ik maar in 4 smaken ben geinteresseerd. is er ook de mogelijkheid om framboos in te mixen in dat variety pack? in plaats van fresh orange?

Ik ga binnenkort beginnen voor het eerst met het nemen van supplementen, dus ook whey, ik ga voor de whey perfection, alleen nooit een shake gedronken, geen idee welke smaak ik het beste zal vinden, nu zie ik dat er 20 Single Serving Variety Pack (elke smaak 2) is, zo kan ik zien welke smaak mij het best bevalt, wel prijzig vooral omdat ik maar in 4 smaken ben geinteresseerd. is er ook de mogelijkheid om framboos in te mixen in dat variety pack? in plaats van fresh orange?

Er zijn nog geen samples van Framboos, deze komen in een later stadium. De Framboos kun je eigenlijk wel om mijn verantwoording kopen, de smaak is fantastisch!:zuip:We krijgen er elke dag weer complimenten over!:)

Die proefbox van Whey Perfectionwas zeker een succes, Fresh Orange, Sweet Apple, Sunny Peach en Cookies en Cream waren echt goed!! Complimenten

Ik vond apple niet zo lekker naar mijn mening. Maar de chocolade smaak was gewoon chocomelk :D.
Haha.. volgens mij liggen onze smaken erg verschillend. Chocolade vond ik niet super, maar smaak was voor chocolade dik inorde. Alleen niet mijn smaak. Ik ben normaal niet eens een zoetekauw maar vond de Apple erg lekker!!

Daar is geen letter van gelogen. :thumb:

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Haha.. volgens mij liggen onze smaken erg verschillend. Chocolade vond ik niet super, maar smaak was voor chocolade dik inorde. Alleen niet mijn smaak. Ik ben normaal niet eens een zoetekauw maar vond de Apple erg lekker!!

Je favoriete smaak:zuip: zit er altijd tussen bij Whey Perfection:)

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Ik vond apple niet zo lekker naar mijn mening. Maar de chocolade smaak was gewoon chocomelk :D.

De choco vindt ook gretig aftrek.:D

wanneer zal er samples van framboos zijn voor de variety pack?

Heb zelf de Cookie's 'nd Cream achter de rug, en niet te zuipen dat het is.
blegh vieze rouwe deeg smaak met giftig tintje. De cream smaak voegt een boterig gevoel toe in de mond wat het ook niet echt lekkerder maakt.
Ik mixte het na de training bij de gym met water, en thuis met melk wat toch beter beviel.
Wat was ik blij dat hij eindelijk op was na 80 vieze shakes :P
Heb nu de strawberrie smaak al paar weken in huis en die is delicious!
vergelijkbaar met normale milkshake uit de snackbar dus het is niet meer met geknepen neus drinken!

Cookies 2/5 sterren
Strawberrie 5/5 sterren

Heb zelf de Cookie's 'nd Cream achter de rug, en niet te zuipen dat het is.
blegh vieze rouwe deeg smaak met giftig tintje. De cream smaak voegt een boterig gevoel toe in de mond wat het ook niet echt lekkerder maakt.
Ik mixte het na de training bij de gym met water, en thuis met melk wat toch beter beviel.
Wat was ik blij dat hij eindelijk op was na 80 vieze shakes :P
Heb nu de strawberrie smaak al paar weken in huis en die is delicious!
vergelijkbaar met normale milkshake uit de snackbar dus het is niet meer met geknepen neus drinken!

Cookies 2/5 sterren
Strawberrie 5/5 sterren

Ok:D De cookies is mega populair, zo zie je dus dat smaken verschillen.

Gelukkig hebben we 13 smaken en zit voor iedereen de favoriet er wel bij.:) Strawberry is inderdaad heerlijk:zuip:Dank je, voor het compliment!:)
als je de Strawberry lekker vindt dan zou ik ook de Framboos en Berry eens proberen daar krijgen wel veel complimenten over.

Terug
Naar boven