AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Morgen eindelijk beginnen met whey perfection :D

Zal ik zeer zeker doen :D

Ik hoop dat ik TNT niet heb gemist want vandaag was hij er nog niet :( . Heb dringend een nieuwe dosis krealkalyne nodig om wat meer te pompen tijdens de training ! En uiteraard benieuwd naar die whey perfection. Ben nu bijna aan het einde van men 2,5 kilo whey van revolutions vanillesmaak en die komt nu wel stilaan mijn oren uit ! Hopen dat hij morgen passeert !!!

Heerlijke smaak, uitstekende oplosbaarheid, samenstelling lijkt ook prima te zijn.

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed te noemen.

Mooi product en mijn nieuwe whey!

Ik hoop dat ik TNT niet heb gemist want vandaag was hij er nog niet :( . Heb dringend een nieuwe dosis krealkalyne nodig om wat meer te pompen tijdens de training ! En uiteraard benieuwd naar die whey perfection. Ben nu bijna aan het einde van men 2,5 kilo whey van revolutions vanillesmaak en die komt nu wel stilaan mijn oren uit ! Hopen dat hij morgen passeert !!!

De Whey Perfection zal je morgen verrassen:zuip:

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

Heerlijke smaak, uitstekende oplosbaarheid, samenstelling lijkt ook prima te zijn.

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed te noemen.

Mooi product en mijn nieuwe whey!

:thumbs:

Zit nu sinds vrijdag aan de whey perfection banana, de smaak blijft heerlijk. Drink het met water maar smaak blijft heerlijk :P.
Oplosbaarheid is niks op aan te merken, ben zelf Syntha 6 gewend en Whey perfection overstijgt het vele malen :D
Het word een blijvende aanvulling bij mijn supplementen. Enige nadeel is, moet mezelf dwingen niet meer dan 2 op een dag te drinken :P

Zit nu sinds vrijdag aan de whey perfection banana, de smaak blijft heerlijk. Drink het met water maar smaak blijft heerlijk :P.
Oplosbaarheid is niks op aan te merken, ben zelf Syntha 6 gewend en Whey perfection overstijgt het vele malen :D
Het word een blijvende aanvulling bij mijn supplementen. Enige nadeel is, moet mezelf dwingen niet meer dan 2 op een dag te drinken :P

Dank je, een mooi compliment!:)

Geen dank, waarheid mag gezegd worden :D

Je kan er makkelijk 4 snoepen! :D

:zuip: :zuip:

De Whey Perfection zal je morgen verrassen:zuip:

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

:thumbs:

Was het maar waar :( . Weer niet langsgeweest vandaag ! Was nochtans de hele dag thuis. Maar we houden de moed erin en hopen dat hij er morgen is :D

Hehe Shakey, moet helaas ook rekening houden met me geld uitgave :(
Anders gingen er 4 makkelijk in, inplaats van melk gewoon whey bij de maaltijden :P

Is deze nou beter dan Protein Revolutions..? en waarom ?
Zojah wat zijn de verschillen?

Is deze nou beter dan Protein Revolutions..? en waarom ?
Zojah wat zijn de verschillen?

Protein Revolution bevat extra toegevoegde BCAA's, EAA's en Leucine.
Hierdoor krijg je per serving bijna een verdubbeling aan deze aminozuren tov andere Whey Proteines. Dit maakt de kwaliteit beter maar de smaak minder. (de toegevoegde aminozuren smaken bitter, dat is een eigenschap van vrij aminozuren) Meer een persoonlijke keuze dus...

Zo kan iedereen zijn eigen keuze maken:D

Laatst bewerkt:
Hehe Shakey, moet helaas ook rekening houden met me geld uitgave :(
Anders gingen er 4 makkelijk in, inplaats van melk gewoon whey bij de maaltijden :P

Ja ik snap wat je bedoelt ;) Supplementen blijven in het algemeen gewoon duur, maar whey perfection is in vergelijking met mijn oude whey lekker goedkoop, dus snoep ik er lekker 4!

Ontopic:
Misschien leuk idee om een sample pack van whey perfection te maken? Ik gebruik natuurlijk zelf whey perfection (cookies&cream), maar het is aventoe ook heerlijk om een andere smaak tussendoor te hebben en het gewoon duur is om in één keer een aantal verschillende smaken aanteschaffen is dat wel een leuke oplossing! ;)

:D

Ja ik snap wat je bedoelt ;) Supplementen blijven in het algemeen gewoon duur, maar whey perfection is in vergelijking met mijn oude whey lekker goedkoop, dus snoep ik er lekker 4!

Ontopic:
Misschien leuk idee om een sample pack van whey perfection te maken? Ik gebruik natuurlijk zelf whey perfection (cookies&cream), maar het is aventoe ook heerlijk om een andere smaak tussendoor te hebben en het gewoon duur is om in één keer een aantal verschillende smaken aanteschaffen is dat wel een leuke oplossing! ;)

:D

Ok, kan ik wel even naar kijken zo..:)
12 samples, elke smaak twee voor een leuke prijs

zoiets?

Gisteren ook mijn pot fresh berry blast ontvangen, echt heerlijk! Zoals al gezegd werd, je moet jezelf tegen houden om het niet de hele dag door te drinken :p

Gisteren ook mijn pot fresh berry blast ontvangen, echt heerlijk! Zoals al gezegd werd, je moet jezelf tegen houden om het niet de hele dag door te drinken :p

Dank je:D Fresh Berry is inderdaad echt lekker FRIS:zuip:

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Nu verkrijgbaar:

Whey Perfection 12 Sample Box
(elke smaak 2 samples)
+free shaker

voor 11,90 euro:)

De sample box is zo voordelig mogelijk gehouden om iedereen de kans te geven Whey Perfection te proberen.:)

Dank je:D Fresh Berry is inderdaad echt lekker FRIS:zuip:

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Nu verkrijgbaar:

Whey Perfection 12 Sample Box
(elke smaak 2 samples)
+free shaker

voor 11,90 euro:)

De sample box is zo voordelig mogelijk gehouden om iedereen de kans te geven Whey Perfection te proberen.:)

Dat is nog is super :D Nu kan ik heerlijk alles afwisselen!

Superrr! :zuip: :zuip:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven