XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Had vandaag mijn bestelling binnen, direct een shakie genomen...
zoooo die cookies is echt superlekker ! :klink:
Zo nog even een noxplode en dan... knallen op de sportschool!
Daarna neem ik een shakie banaan, zal mij benieuwen!:D
Tot nu toe een dikke 10

Heb vandaag de strawberry ontvangen. Meteen één geprobeerd met water, en moet zeggen niet slecht ! Vind alle whey met water eigenlijk niet smaken, maar deze viel toch nog goed mee. Met melk moet hij echt super zijn, morgen eens proberen ! Overigens ook leuk dat er samples van andere smaken/merken bijzaten. Ik ga zeker nog eens een bestelling plaatsen, wellicht binnenkort eens TMS proberen :)

Had vandaag mijn bestelling binnen, direct een shakie genomen...
zoooo die cookies is echt superlekker ! :klink:
Zo nog even een noxplode en dan... knallen op de sportschool!
Daarna neem ik een shakie banaan, zal mij benieuwen!:D
Tot nu toe een dikke 10

Na een zware training komt de beloning:meal: Je zou alleen al gaan trainen omdat je daarna een lekkere shake Whey Perfection kunt nemen:zuip:

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Heb vandaag de strawberry ontvangen. Meteen één geprobeerd met water, en moet zeggen niet slecht ! Vind alle whey met water eigenlijk niet smaken, maar deze viel toch nog goed mee. Met melk moet hij echt super zijn, morgen eens proberen ! Overigens ook leuk dat er samples van andere smaken/merken bijzaten. Ik ga zeker nog eens een bestelling plaatsen, wellicht binnenkort eens TMS proberen :)

De smaak met melk is heerlijk romig, bijna een milkshake..

Total Muscle Solution moet je zeker nemen. We krijgen hier geweldige reacties op. :cool:

Tip;
Op veler verzoek hebben we een aanbieding gemaakt met Total Muscle Solution en Whey Perfection samen. (de meest gebruikte kracht en spieropbouwende combi)

Muscle Perfection Stack

Laatst bewerkt:
Had ik dat eerder gezien, had ik die combo zeker besteld :D Volgende keer dan maar ! Even offtopic @ Body & Fit-shop : Bestaan er (en verkopen jullie) iets dat degelijk werkt tegen (of minstens dan toch preventief) striae ? Die striemen op mijn biceps beginnen bijna de Tshirt-zone te overschrijden :/

De smaak chocola is inderdaad echt net een milkshake. Heerlijk! Compenseert de wat mindere zure smaak van Total Muscle Solution weer.

net een test verpakking van cookie & cream op! zeker lekker, best zoet, maar ben bang dat die smaak op den duur gaat vervelen! Voor mij denk toch maar de bananen smaak ( moet nog wel de aardbei en vanilla proeven!!)

Had ik dat eerder gezien, had ik die combo zeker besteld :D Volgende keer dan maar ! Even offtopic @ Body & Fit-shop : Bestaan er (en verkopen jullie) iets dat degelijk werkt tegen (of minstens dan toch preventief) striae ? Die striemen op mijn biceps beginnen bijna de Tshirt-zone te overschrijden :/

Het is gewoon aanleg eigenlijk. Er bestaan talloze creames om het weg te krijgen, maar of het echt werkt:rolleyes: Je hebt het of je hebt het niet..
Wat je preventief wel kunt doen is de huid zo soepel mogelijk houden met vocht inbrengende cremes, uierzalf en eventueel extra vitamine E nemen.

Smeren dus:cool:

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

net een test verpakking van cookie & cream op! zeker lekker, best zoet, maar ben bang dat die smaak op den duur gaat vervelen! Voor mij denk toch maar de bananen smaak ( moet nog wel de aardbei en vanilla proeven!!)

Vindt zelf de Berry ook erg lekker (in de lijn van smaken als aardbei en banaan..) Vooral voor de zomer lekker fris:cool:

Na een zware training komt de beloning:meal: Je zou alleen al gaan trainen omdat je daarna een lekkere shake Whey Perfection kunt nemen:zuip:

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

:bow:net de bananenshake gehad...ook al super:)

:bow:net de bananenshake gehad...ook al super:)

Dank je:) Zo wordt het moeilijk kiezen in de smaken:D en dan te bedenken dat we er over enkele weken er nog een paar heerlijke smaken bij krijgen:cool:

Laatst bewerkt:
Welke smaken zijn dat ? :P
Zit er toevallig ook Peachez bij ?

Welke smaken zijn dat ? :P
Zit er toevallig ook Peachez bij ?

JA :D

Fresh Orange Milkshake
Coconut Cream
Sweet Apple
Sunny Peach

Mijn twee favorieten zijn Fresh Orange en Sweet Apple:cool:

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Dan mag ik wel opschieten met me pot cookies! :zuip:

Ik kan bijna niet wachten, dan hebben we 10 topsmaken:). De Sweet Apple en fresh Orange zijn echt de verrassing vind ik..

Kl*te, dan wil ik die smaken ook wel testen allemaal :D. Maar vind het zo vaag om zo'n sample pakket te bestellen . Misschien kan je een 'mega-sample pakket' samenstellen binnenkort. Alle 10 smaken, 225 gram per smaak (ongeveer 8 shakes per smaak). Zo kom je mooi aan 2,250 kg zoals een volwaardige pot. Als je elke smaak dan eens 10 keer kan testen, heb je misschien een beter beeld van welke jouw echt liggen. ( Want de ene smaakt beter met koud weer, de andere bij warm, de ene dan weer bij brinta, de andere bij kwark, etc.).

• Topic Starter Topic Starter
nieuwe smaken = nieuwe samples!! :D :D

We weten nog niet of er samples komen van de nieuwe smaken:o

Ze moeten per minimaal 5000 per smaak:cool:

JA :D

Fresh Orange Milkshake
Coconut Cream
Sweet Apple
Sunny Peach

Mijn twee favorieten zijn Fresh Orange en Sweet Apple:cool:

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Ik kan bijna niet wachten, dan hebben we 10 topsmaken:). De Sweet Apple en fresh Orange zijn echt de verrassing vind ik..

Orange ben ik zelf geen fan van, maar wel apart een whey shake orange volgensmij nog niet veel of zelfs nooit gezien. Coconut en appel gaat hem voor mij niet worden, maar sunny peach lijkt me wel weer een leuke! :)

Whey Perfection gaat de geschiedenis in ;)
gegarandeerd zuipwerk! :zuip:

Laatst bewerkt:
Heb Zaterdag ook een 2,2 kilo pot Whey perfection (chocolade smaak) samen met een pot Totale muscle solution (fresh fruit) opgehaald bij B&F shop in Zwolle.
Prijs kwaliteit verhouding vind ik het een zeer goede Whey en de oplossing en de smaak met water is gewoon lekker.
Ik vind het echt een aanrader.

Coconut cream klinkt zo heerlijk :D!

Orange ben ik zelf geen fan van, maar wel apart een whey shake orange volgensmij nog niet veel of zelfs nooit gezien. Coconut en appel gaat hem voor mij niet worden, maar sunny peach lijkt me wel weer een leuke! :)

Whey Perfection gaat de geschiedenis in ;)
gegarandeerd zuipwerk! :zuip:

:thumbs: Dank je!!
Ik ga je samples van de Orange Milkshake, Coconut en Sweet Apple sturen. (als we geen kant en klare samples krijgen dan maak ik er wat voor jou) De smaken zijn namelijk heel anders als je denkt. Ik was zelf ook niet direct enthousiast maar nadat ik ze geproefd had was ik helemaal verkocht. :zuip: Help mij maar onthouden als de nieuwe smaken er zijn:D

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Coconut cream klinkt zo heerlijk :D!

Is het ook:D

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Heb Zaterdag ook een 2,2 kilo pot Whey perfection (chocolade smaak) samen met een pot Totale muscle solution (fresh fruit) opgehaald bij B&F shop in Zwolle.
Prijs kwaliteit verhouding vind ik het een zeer goede Whey en de oplossing en de smaak met water is gewoon lekker.
Ik vind het echt een aanrader.

Dank je:) Whey Perfection en Total Muscle Solution zijn ook ongeveer wel onze twee meest gevraagde producten.

Hmm wel zonde dat er geen samples komen, zou Peach graag willen testen :P
Rest spreekt me niet echt aan, persoonlijke voorkeur. Maar goed bezig met de nieuwe smaken B&F

Terug
Naar boven