XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Hmm wel zonde dat er geen samples komen, zou Peach graag willen testen :P
Rest spreekt me niet echt aan, persoonlijke voorkeur. Maar goed bezig met de nieuwe smaken B&F

:) Dank je.

Misschien moeten we toch maar extra inversteren in de samples dan kan iedereen ook alle nieuwe smaken makkelijk proberen.:cool: Ga er even over nadenken..:D

Zou waarschijnlijk goed aanslaan, liep met de huidige smaken toch ook als een trein ? :P

:thumbs: Dank je!!
Ik ga je samples van de Orange Milkshake, Coconut en Sweet Apple sturen. (als we geen kant en klare samples krijgen dan maak ik er wat voor jou) De smaken zijn namelijk heel anders als je denkt. Ik was zelf ook niet direct enthousiast maar nadat ik ze geproefd had was ik helemaal verkocht. :zuip: Help mij maar onthouden als de nieuwe smaken er zijn:D

Klinkt toch wel veel belovend! :cool: Jaloers dat jij ze al geproeft heeft! ;)
Ben heel benieuwd en ga je er zeker aan herinneren! :)

:thumbs: :thumbs:

Ik heb net een bestelling geplaatst, smaak berry blast :D Sample beviel super goed, dus nu is 't tijd voor een paar kilo's whey perfection

Ik had in de sample-thread beloofd een korte review te geven van whey perfection. Bij deze.

Ik gebruik al een poosje proteïne 85 van Gotic Nutrition. Prima eiwitten, maar niet erg snel. Wil nu overstappen op whey eiwitten, en dan de beste combinatie van bcaa's, hydrolisaat e.d. voor de beste prijs.
Had al even rondgeneusd op internet en ook op dit forum en zag de gratis (ja het werkt echt ;)) samples staan. Door het enthousiasme waarmee de nieuwe lijn whey werd gepresenteerd en de goede reviews; gelijk besteld en binnen twee dagen in huis. (in een brief overigens, dus geen pakketje - hoefde dus ook niet thuis te zijn).

Ik kreeg 4 samples thuis: banaan, aardbei, vanille en cookies & cream.

Begonnen met banaan. Prima smaak, maar had hem gemixt met water waardoor die natuurlijk niet zo vol smaakte als met melk. Was wel lekker te drinken en mixte ook goed met water en ook vrij snel (paar seconden in de blender). Zat wel iets een nasmaakje aan.

Daarna de cookies & cream met melk. Dit was echt mindblowing. Wat een lekkere smaak, ook niet echt thuis te brengen als 'oooh dat is het'. Beetje een kruising tussen deeg en koekjes, maar dan romig :) Echt heel erg lekker en voordat ik de andere smaakjes had geprobeerd had ik deze gelijk besteld.

Aardbij en vanille waren ook erg lekker, maar voor mij kwa smaak niet te vergelijken met de cookies & cream (ik hou van aparte smaken). Zowel de aardbij als vanille smaakten wel erg 'natuurgetrouw' en hadden geen nasmaak wat ik bij de banaan wel had (kan ook door het water komen- deze smaken had ik dus ook weer met melk gemixt).

Alle smaken zijn wel vrij zoet, maar dat vind ik wel lekker (heerlijk om iets zoets binnen te krijgen in een lange cut-periode).
Al met al dus een prima whey, zeker ook gezien de keurige prijs :thumbup: (ook kwa inhoud trouwens, ga dat niet allemaal oplepelen hier, staat al op de eerste pagina vermeld)- ik geef hem een 10 :D

Laatst bewerkt:
Ben nu bezig met de berry blast na deze heb ik nog de cookies en cream(save the best for last:P) de berry blast is nog altijd lekker:lick:

Ik heb net een bestelling geplaatst, smaak berry blast :D Sample beviel super goed, dus nu is 't tijd voor een paar kilo's whey perfection

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Ik had in de sample-thread beloofd een korte review te geven van whey perfection. Bij deze.

Ik gebruik al een poosje proteïne 85 van Gotic Nutrition. Prima eiwitten, maar niet erg snel. Wil nu overstappen op whey eiwitten, en dan de beste combinatie van bcaa's, hydrolisaat e.d. voor de beste prijs.
Had al even rondgeneusd op internet en ook op dit forum en zag de gratis (ja het werkt echt ;)) samples staan. Door het enthousiasme waarmee de nieuwe lijn whey werd gepresenteerd en de goede reviews; gelijk besteld en binnen twee dagen in huis. (in een brief overigens, dus geen pakketje - hoefde dus ook niet thuis te zijn).

Ik kreeg 4 samples thuis: banaan, aardbei, vanille en cookies & cream.

Begonnen met banaan. Prima smaak, maar had hem gemixt met water waardoor die natuurlijk niet zo vol smaakte als met melk. Was wel lekker te drinken en mixte ook goed met water en ook vrij snel (paar seconden in de blender). Zat wel iets een nasmaakje aan.

Daarna de cookies & cream met melk. Dit was echt mindblowing. Wat een lekkere smaak, ook niet echt thuis te brengen als 'oooh dat is het'. Beetje een kruising tussen deeg en koekjes, maar dan romig :) Echt heel erg lekker en voordat ik de andere smaakjes had geprobeerd had ik deze gelijk besteld.

Aardbij en vanille waren ook erg lekker, maar voor mij kwa smaak niet te vergelijken met de cookies & cream (ik hou van aparte smaken). Zowel de aardbij als vanille smaakten wel erg 'natuurgetrouw' en hadden geen nasmaak wat ik bij de banaan wel had (kan ook door het water komen- deze smaken had ik dus ook weer met melk gemixt).

Alle smaken zijn wel vrij zoet, maar dat vind ik wel lekker (heerlijk om iets zoets binnen te krijgen in een lange cut-periode).
Al met al dus een prima whey, zeker ook gezien de keurige prijs :thumbup: (ook kwa inhoud trouwens, ga dat niet allemaal oplepelen hier, staat al op de eerste pagina vermeld)- ik geef hem een 10 :D

Leuke reactie, dank je.

De 10, daar zijn we natuurlijk heel blij mee:) een betere/hogere waardering is er niet.

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Ben nu bezig met de berry blast na deze heb ik nog de cookies en cream(save the best for last:P) de berry blast is nog altijd lekker:lick:

:D Daar denken we hetzelfde over..

Vandaag de berry blast sample met water geprobeerd. Deze is, in tegenstelling tot de banaan, vind ik, wel erg lekker met water :) Hij is lekker fris, maar ondanks het water toch romig.

Vandaag de berry blast sample met water geprobeerd. Deze is, in tegenstelling tot de banaan, vind ik, wel erg lekker met water :) Hij is lekker fris, maar ondanks het water toch romig.

Correct, fris en lekker in water. Voor mij dagelijkse kost:zuip:

Na een weekje strawberry smaak te gebruiken moet ik toch nog even zeggen : prima product ! Strawberry met water is best lekker, met melk is hij echt gewoon super ! Alsof je naar een ijssalon zou gaan en een lekkere romige aardbeienmilkshake bestelt (maar dan gezonder :-o). Wat pas echt een aanrader is : vlak voor het slapengaan deze whey goed mengen met wat kwark ! Het is precies lekker zoete aardbeienyoghurt en helemaal geen klontjes ! Nu ben ik echt wel heel benieuwd naar die andere smaken hoor. Vooral cream and cookies , en die berry blast lijken me echt apart. Ben wel een zoetebek dus wil vooral die eerste testen ! Kan ik hier ergens een sample aanvragen ?

Laatst bewerkt:
Na een weekje strawberry smaak te gebruiken moet ik toch nog even zeggen : prima product ! Strawberry met water is best lekker, met melk is hij echt gewoon super ! Alsof je naar een ijssalon zou gaan en een lekkere romige aardbeienmilkshake bestelt (maar dan gezonder :-o). Wat pas echt een aanrader is : vlak voor het slapengaan deze whey goed mengen met wat kwark ! Het is precies lekker zoete aardbeienyoghurt en helemaal geen klontjes ! Nu ben ik echt wel heel benieuwd naar die andere smaken hoor. Vooral cream and cookies , en die berry blast lijken me echt apart. Ben wel een zoetebek dus wil vooral die eerste testen ! Kan ik hier ergens een sample aanvragen ?

Dank je, voor de complimenten. Stuur mij maar even een PM met naam en adres voor de samples van de andere smaken.

Is er al bekend wanneer de nieuwe smaken komen?
Ben erg benieuwd!

Ook al bekend of der samples van komen ?

Ook al bekend of der samples van komen ?

Ja, ga er maar wel van uit:). Het was een heftige discussie omdat de samples in grote aantallen gaan maar we zijn zo overtuigd van de smaken en het voordeel dat dan iedereen die ook weer kan proberen dat dat de doorslag heeft gegeven.

Ik hoop wel dat de samples er snel zijn daar heb ik nog geen bevestiging van (de datum)

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Ben benieuwd! De smaken lijken me heel apart.

Wij zijn ook echt heeeeeel benieuwd naar jullie mening..:)

Nou als ze net goed zo smaken als de banaan dan zit dat helemaal goed:thumbs:

5000 samples per smaak toch? Je mag gerust een doosje opsturen naar Milkshakey dat komt wel op hoor! Hahaha ;)

Gaat vast en zeker goed komen met die smaken. Alleen zijn de verwachtingen nu wel een stuk groter dan in het begin van Whey Perfection, maar het vertrouwen is er! :thumbs:

Ben bang dat B&F weer een hap uit me volgende salaris gaat nemen.. ;)

Echt he gast, ik heb hier nog een pot Revolutions Vanille shake staan van 2,5 kilo die maar half leeg is. Meteen de kast ingepleurd want die wil ik echt niet meer drinken nudat ik die van B&F gebruik. En met de samples Berry Blast en Cream and Cookies op tocht, vrees ik dat ik binnenkort een nieuwe kamer ga mogen inrichten voor al die potten :D

Whey Perfection samples uitgeprobeerd

Hoi,

Van de week heb ik de ontvangen samples van de Whey Perfection uitgeprobeerd!

Ik had vier smaken:
-vanille
-Cookies and cream
-aardbeien
-fresh berries

Door een fout in de bezorging ontving ik de eerste zending samples veels te laat. Ik heb toe aan body en fit shop gevraagd of ze verzonden waren. Ze deden niet moeilijk ze stuurden ze gewoon opnieuw! Gevolg krijg ik gelijktijdig twee enveloppen met samples. Nu is terugsturen duurder dus ik heb het volgende gedaan. Ik heb de smaaktest voor iedere smaak met water en met halfvolle melk gedaan. Want meestal gebruik ik halfvolle melkl maar als de melk op is dan wil ik het ook nog wel eens met water gebruiken. Meestal vond ik dat laatste een klap in mijn gezicht......

Ik moet eerlijk zijn dat de smaken Hééééél erg goed zijn. De coookies and cream is echt verukkelijk je wil gewoon nog een shake.....De cookies and cream vind ik ook heel lekker om te mengen met mijn brinta.(een ander forum lid had dat ook al opgemerkt en hij heeft volkomen gelijk) Ik neem sóchtends altijd een halve liter melk met tweemaal 28 gram whey perfection en daar 40 gram brinta doorheen. Geeft een lekkere ontbeidshake.

De vanille en aardbeien zijn in melk verukkelijk. In water zijn ze het beter dan wat ik ooit in water heb geproeft.

De fresh berries daaar had ik even moeite mee....In het verleden al eens sinasappel gehad en dat fruitige in een shake....tja MAAR ik vind deze fresh berries heel verrassend! niet te zurig en heel vol van smaak. Dat had ik niet verwacht zo lekker. zeker voor herhaling vatbaar.

Over de kwaliteit als zodanig, het is heel kort door de bocht een 80% eiwit preparaat maar wel een die verreikt is met snelle isolaat en hydrolysaat en een goed aminozurenprofiel heeft.

Deze wehy klontert absuluut niet en is lekker in water en melk...

Tja en als je dan de prijs bekijkt dan blijft er niets te klagen over....

Het enige is dat het iets meer suiker bevat dan ik tot nu toe gewend ben in mijn bulk whey van XXL. Hij smaakt ook iets zoeter maar voordeel is wel dat daar waar de bulk whey meer naar zoetstof smaakt, de whey perfection een natuurlijker zoete smaak heeft

Ik kan kort zijn ik ben om....de Whey Perfection van body en fit shop is echt een heel goed product. Ik zal er zeker een kilo of vijf aan gaan schaffen in de smaken cookies and cream en fresh berries.

Oh en tot slot: ik heb altijd snel last van mijn darmen en tot nu toe gaat ook dat goed.

Groeten
GdV42

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven