AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Super lekkere smaak, ook de samples gebruikt. Echt heel lekker allemaal.

Helemaal in vergelijking met Whey isolaat van XXL Nutrition.

Effect is lastig te zeggen na een paar sample's maar om de smaak alleen al zou ik ze nog een keer bestellen

Super lekkere smaak, ook de samples gebruikt. Echt heel lekker allemaal.

Helemaal in vergelijking met Whey isolaat van XXL Nutrition.

Effect is lastig te zeggen na een paar sample's maar om de smaak alleen al zou ik ze nog een keer bestellen

:thumb: en er komen aankomende weken nog vier heerlijke smaken aan:)

-Fresh Orange Milkshake
-Coconut Cream Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Sweet Apple Milkshake

Vooral de smaken die je niet direct verwacht (Orange en Sweet Apple) vind ik zelf echt behoren tot de allerbeste die ik ooit geproefd heb:zuip:
En ik heb al heel wat shakes gedronken:D

Ik ben zelf ook heel erg benieuwd naar de Fresh Orange (of de apple, of de peach), vooral om te zien hoe die't in water doen. Cookies en Cream is verdomd lekker, maar m'n brein kan er niet mee om als ik iets drink met de smaak van ijs en de consistentie van limonade. Ben ik de enige voor wie dat gewoon raar is?

Wat geeft die orange eigenlijk in water? Als't evenveel op ijslimonade lijkt als ik zou verwachten ga ik niet eens twijfelen. Geen idee hoe je 'maar ik moest een tweede pot whey kopen voor de smaak' uitlegt aan niet-BBers, maar ach, dat zijn zorgen voor dan.

Klopt het in de eerste plaats trouwens dat je lichaam whey na de training veel sneller opneemt als je'm in water doet ipv. melk? Of maakt dat eigenlijk niet zoveel uit? Anders hou ik het ook na de training nog even bij Cookies in melk (laatste keer dat ik het zeg, maar dat spul is f*cking lekker. Keep it up!)

:thumb: en er komen aankomende weken nog vier heerlijke smaken aan:)

-Fresh Orange Milkshake
-Coconut Cream Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Sweet Apple Milkshake

Vooral de smaken die je niet direct verwacht (Orange en Sweet Apple) vind ik zelf echt behoren tot de allerbeste die ik ooit geproefd heb:zuip:
En ik heb al heel wat shakes gedronken:D

Ik heb er genoeg van. Ik wil samples !:evilnana:

krijgen we van die nieuwe smaken ook samples

Dit spul moet verboden worden, het is TE lekker !

Niet normaal, gisteren rond 1200 bestelling geplaatst en betaald, vandaag staat tnt truus met pakket om 1120 uur voor de deur.

De bananensmaak direct naar binnen gewerkt, wat overhaastig, want het advies is met water ipv met mijn halfvolle melk, ik werk namelijk regulier ook minimaal 2 liter melk naar binnen per dag, advies....neem NIET met halfvolle melk, de kans is groot dat je geen 3 maar 6 shakes per dag gaat nemen, ze smaken gvd nog beter als van de mac en burger king !! Hihihi

De smaak is toevallig goed das mooi meegenomen, ik heb he tpakket met de Total Muscle Solution, kan daar nog niet over oordelen.

Had er geen samples bij maar dat geeft niks, de shakebeker zat er bij, ik vindt het prima zo, teveel is ook weer niet goed.

Laatst bewerkt:
Ik ben zelf ook heel erg benieuwd naar de Fresh Orange (of de apple, of de peach), vooral om te zien hoe die't in water doen. Cookies en Cream is verdomd lekker, maar m'n brein kan er niet mee om als ik iets drink met de smaak van ijs en de consistentie van limonade. Ben ik de enige voor wie dat gewoon raar is?

Wat geeft die orange eigenlijk in water? Als't evenveel op ijslimonade lijkt als ik zou verwachten ga ik niet eens twijfelen. Geen idee hoe je 'maar ik moest een tweede pot whey kopen voor de smaak' uitlegt aan niet-bodybuilders>BBers, maar ach, dat zijn zorgen voor dan.

Klopt het in de eerste plaats trouwens dat je lichaam whey na de training veel sneller opneemt als je'm in water doet ipv. melk? Of maakt dat eigenlijk niet zoveel uit? Anders hou ik het ook na de training nog even bij Cookies in melk (laatste keer dat ik het zeg, maar dat spul is f*cking lekker. Keep it up!)

Dat gevoel ken ik niet:D Het is lastig uit te leggen hoe iets precies smaakt. Maar de samples gaan er komen. Die kun je dan bij mij aanvragen:)

Al is het zo dat het niets uitmaakt voor de opname (water of melk) ga ik gevoelsmatig na de training toch altijd voor water. Maar dat is puur een gevoelskwestie.

Dank je!:zuip:

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Ik heb er genoeg van. Ik wil samples !:evilnana:

Ik weet dat ze komen maar nog niet wanneer:D Als het zover is dan laat ik het direct weten!

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

krijgen we van die nieuwe smaken ook samples

:klink: Na lang beraad: JA:D

Als ze er zijn dan dan gaan we dit direct melden:) (weet nog niet helemaal wanneer)

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Dit spul moet verboden worden, het is TE lekker !

Niet normaal, gisteren rond 1200 bestelling geplaatst en betaald, vandaag staat tnt truus met pakket om 1120 uur voor de deur.

De bananensmaak direct naar binnen gewerkt, wat overhaastig, want het advies is met water ipv met mijn halfvolle melk, ik werk namelijk regulier ook minimaal 2 liter melk naar binnen per dag, advies....neem NIET met halfvolle melk, de kans is groot dat je geen 3 maar 6 shakes per dag gaat nemen, ze smaken gvd nog beter als van de mac en burger king !! Hihihi

De smaak is toevallig goed das mooi meegenomen, ik heb he tpakket met de Total Muscle Solution, kan daar nog niet over oordelen.

Had er geen samples bij maar dat geeft niks, de shakebeker zat er bij, ik vindt het prima zo, teveel is ook weer niet goed.

:D Dat is leuk om te lezen. De samples hebben we beloofd dus als je wilt dan kan ik je rustig de samples van andere smaken Whey Perfection nasturen als je die wilt proberen:)

(dan even het referentienummer doorgeven)

krijg je eigenlijk per bestelling een shake beker of alleen de 1e keer en daarna iets anders of niets?

beetje overbodig als je straks met 10 shake bekers zit... :P

Ik denk per bestelling. Vet toch ? Je kan er nooit genoeg hebben imo ;)

krijg je eigenlijk per bestelling een shake beker of alleen de 1e keer en daarna iets anders of niets?

beetje overbodig als je straks met 10 shake bekers zit... :P

Per bestelling, dat laatste heb je wel een beetje gelijk in. We gaan ook kijken of we dit in de toekomst misschien anders kunnen doen, bv dat je zelf kunt kiezen wat je erbij wilt. Dat kan zijn een bidon, shaker of pillenbox ed....:cool:

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

ik denk per bestelling. Vet toch ? Je kan er nooit genoeg hebben imo ;)

yes::D

Ik heb de samples enige tijd terug ontvangen, Berry Blast, Banaan, Vanilla en cookies en cream. De laatste 2 waren gewoon heerlijk!!!! Dus twijfelde aan welke het zou worden van deze 2. Uiteindelijk gegaan voor cookies & cream 10lb. Echt superheerlijk met magere melk. Ik ben er ongeveer 2 weken mee bezig, en blijf em super lekker vinden met magere melk.

Superwerk geleverd B&F!
Ben benieuwd naar de nieuwe samples...

ik vraag me echt af hoe die cookies & cream smaakt :p ben ook benieuwd naar die nieuwe. ik vindt whey met water trouwens tot nu toe echt tegenvallen, ik ken er iig nog geen een die lekker is met water :p

ik vraag me echt af hoe die cookies & cream smaakt :p ben ook benieuwd naar die nieuwe. ik vindt whey met water trouwens tot nu toe echt tegenvallen, ik ken er iig nog geen een die lekker is met water :p

Heb de strawberry cream en die is echt doenbaar met water. Heb voor deze ook enkele andere merken geprobeerd met water, en dat viel idd zwaar tegen. Het hangt natuurlijk ook af welke smaak je neemt. Fruitige smaken gaan imo beter samen met water. Choco, vanille, ... daarentegen niet. Schijnbaar (en hopelijk mag ik het één van deze zelf ook eens testen als ik mijn samples binnenheb) is de berry blast lekker met water.

Ik heb de samples enige tijd terug ontvangen, Berry Blast, Banaan, Vanilla en cookies en cream. De laatste 2 waren gewoon heerlijk!!!! Dus twijfelde aan welke het zou worden van deze 2. Uiteindelijk gegaan voor cookies & cream 10lb. Echt superheerlijk met magere melk. Ik ben er ongeveer 2 weken mee bezig, en blijf em super lekker vinden met magere melk.

Superwerk geleverd B&F!
Ben benieuwd naar de nieuwe samples...

:thumbs: Zodra de samples van de nieuwe samples er zijn laat ik dit direct weten.

Dank je, voor het compliment:)

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------

De Cookies is echt een aanrader, ook in water. De smaak is heerlijk.
Je mag mij eventueel wel een PM sturen met je naam en adres, dan stuur ik je een paar samples van de Cookies:)

---------- Toegevoegd om 07:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------

Heb de strawberry cream en die is echt doenbaar met water. Heb voor deze ook enkele andere merken geprobeerd met water, en dat viel idd zwaar tegen. Het hangt natuurlijk ook af welke smaak je neemt. Fruitige smaken gaan imo beter samen met water. Choco, vanille, ... daarentegen niet. Schijnbaar (en hopelijk mag ik het één van deze zelf ook eens testen als ik mijn samples binnenheb) is de berry blast lekker met water.

De Berry is lekker fris:zuip:en net als de Cookies ook lekker in water. Laat het ons maar weten:)

Kheb nou de aarbeien smaak, Smaak is vrij zoet maar wel lekker!!! die 4.5kg zal wel weer binnen een maand opzijn :P

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Wat geeft die orange eigenlijk in water? Als't evenveel op ijslimonade lijkt als ik zou verwachten ga ik niet eens twijfelen. Geen idee hoe je 'maar ik moest een tweede pot whey kopen voor de smaak' uitlegt aan niet-bodybuilders>BBers, maar ach, dat zijn zorgen voor dan.

Melkeiwit vertraagd de opname van de whey dus met water is natuurlijk sneller!

Melkeiwit vertraagd de opname van de whey dus met water is natuurlijk sneller!

Was ik dus ook bang voor. Maar spreken we dan over een verschil van enige minuten, of is whey met melk na de training echt een grote no-no? 'k Ben best benieuwd naar de exacte cijfers, als iemand ze heeft.

Was ik dus ook bang voor. Maar spreken we dan over een verschil van enige minuten, of is whey met melk na de training echt een grote no-no? 'k Ben best benieuwd naar de exacte cijfers, als iemand ze heeft.

Ik heb zo de bron niet direct bij de hand maar volgens mij is redelijk recent aangetoond dat melk of een klein beetje caseine de opname zeker niet negatief is voor de werking of opname.

Wat geeft die orange eigenlijk in water? Als't evenveel op ijslimonade lijkt als ik zou verwachten ga ik niet eens twijfelen. Geen idee hoe je 'maar ik moest een tweede pot whey kopen voor de smaak' uitlegt aan niet-"bodybuilders">BBers, maar ach, dat zijn zorgen voor dan.

Neem gewoon je whey met melk voor de training ;)

Bedankt voor de samples Body&Fit. De fresh berry milkshake was alleszins heerlijk met melk, beter dan de strawberry imo ! De cookies en cream hou ik voor een speciale gelegenheid want ik heb een voorgevoel dat deze nog lekkerder gaat zijn :D

Volgensmij gaat de whey perfection orange heeeel lekker zijn met water. Zal echt een doorbraak worden op het gebied van whey+water :D

Onwijs benieuwd :O

Terug
Naar boven