XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Enig idee wanneer de witte chocolade leverbaar is?

Whey is bijna op namelijk :)

Bitterkoekes amaretto, heerlijk!

Dank je, voor het compliment!!:) We breken deze week weer alle
Whey Perfection records met al die nieuwe heerlijke smaken!!:)

Ik denk dat iedereen die een beetje fanatiek traint in Nederland & Belgie nu onderhand wel een keer Whey Perfection heeft geproefd.:zuip: En eenmaal aan de whey Perfection wil je nooit meer anders!:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik dacht dat Lemon ice ook een nieuwe smaak was, mij in elk geval nog nooit opgevallen.

Maar nu zit ie in de probeer doos en wat is lemon ice lekker zeg, heel subtiel van smaak.

De stracciatella is ook heerlijk, die schuimt lekker met (naar het zich laat aanzien) stukjes chocolade.

Weet er iemand of er bepaalde whey perfection shakes lekkerder smaken met water?
Ik zit er aan te denken om er een te kopen met watermeloen smaak voor in de zomer,
alleen vraag ik me dan af of deze niet lekkerder zou zijn als je het mengt met water.
Heeft iemand ervaring met dit?

deze sample is mij goed bevallen zeker van goede kwaliteit

Ik dacht dat Lemon ice ook een nieuwe smaak was, mij in elk geval nog nooit opgevallen.

Maar nu zit ie in de probeer doos en wat is lemon ice lekker zeg, heel subtiel van smaak.

De stracciatella is ook heerlijk, die schuimt lekker met (naar het zich laat aanzien) stukjes chocolade.

De Lemon Ice is een heerlijke smaak voor het mooie weer! Heerlijk fris!!:)

Stracciatella is één van onze nieuwe toppers!:zuip:

Whey Perfection blijft je verbazen:)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 12:27 ----------

deze sample is mij goed bevallen zeker van goede kwaliteit

Dank je!

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 12:32 ----------

Weet er iemand of er bepaalde whey perfection shakes lekkerder smaken met water?
Ik zit er aan te denken om er een te kopen met watermeloen smaak voor in de zomer,
alleen vraag ik me dan af of deze niet lekkerder zou zijn als je het mengt met water.
Heeft iemand ervaring met dit?

Eigenlijk alle smaken komen zeer goed tot hun recht / zijn heel lekker in water. :) Specifiek de Watermelon ook, heb zelf de Watermelon nog niet in melk geproefd.:)

Welke smaak zouden jullie mij aanraden?
ik drink mijn shakes altijd gewoon met water.

Welke smaak zouden jullie mij aanraden?
ik drink mijn shakes altijd gewoon met water.

Ligt ook een beetje aan je eigen smaak.:) Eigenlijk elke smaak is heel geslaagd dus dat is lastig kiezen. In de fruitsmaken vind ik de Cool Cassis, Frambozen en Banaan erg lekker. De Chocolate Coconut Bounty en Cookies zijn ook echt een traktatie. Je kunt ook eerst kiezen voor een Whey Perfection Variety Pack. 15 sachets/smaken voor 9,90. Dan kun je heel voordelig je favoriete smaak bepalen!:)

ik ga Whey Perfection Variety Pack bestellen kan ik ff kijke welke smaak ik wil :) dan bestel ik een pot van 4,5kg, en die shake beker komt ook van pas

WOW zo veel smaken beschikbaar, wat ik wil weten is zullen deze smaken blijven, dus altijd beschikbaar zijn of verandert het steeds.
Welke smaken kunnen we in de toekomst nog verwachten?

Laatst bewerkt:
ik ga Whey Perfection Variety Pack bestellen kan ik ff kijke welke smaak ik wil :) dan bestel ik een pot van 4,5kg, en die shake beker komt ook van pas

Super, dank je!:)

Bepaal nu wel heel voordelig je favoriete smaak Whey Perfection:
Variety Pack
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

15 smaken (7 nieuwe smaken!) + Shaker voor 9,90!

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 08:48 ----------

WOW zo veel smaken beschikbaar, wat ik wil weten is zullen deze smaken blijven, dus altijd beschikbaar zijn of verandert het steeds.
Welke smaken kunnen we in de toekomst nog verwachten?

Er kan wel eens een smaak op zijn of een smaak worden vervangen maar in principe zullen deze smaken constant beschikbaar zijn. We verwachten op korte termijn ook nog de White Chocolate voor Whey Perfection.:)

zal er ooit chocolate peanutbutter komen?

Vorige week mijn proefpakket binnen gekregen, zojuist de 4e smaak geproefd (lemon ice, nieuw). Inderdaad een frisse en subtiele smaak. Naar mijn mening had ie iets minder romig en wat meer zurig (lemon) gekund, maar jullie kunnen uiteraard niet iedereen tevreden stellen. Verder was banaan ook erg lekker. Nutella (ook nieuw) was prima te doen, maar naar mijn mening iets te veel noot en te weinig choco. Appeltaart (nieuw) wederom lekker, maar net iets te subtiel voor mijn doen.
Al met al tot nu toe zeer positief verrast, want geen van de smaken was te "chemisch", iets waar ik eerst bang voor was. Mijn favoriet tot nu toe was banaan, met als goede tweede lemon ice.
Later doe ik nog een reviewtje over de overige 11 smaken in mijn pakket.

@B&F: Ik vond het jammer dat ik bij mijn bestelling niet de mogelijkheid had om alle smaken te proberen (de reeds gevestigde smaken vielen af denk ik?) of om zelf een selectie te maken (wat ik wel begrijp ivm met inpakken in magazijn en logistiek). Misschien iets voor in de toekomst?
Keep up the good work!

Vorige week mijn proefpakket binnen gekregen, zojuist de 4e smaak geproefd (lemon ice, nieuw). Inderdaad een frisse en subtiele smaak. Naar mijn mening had ie iets minder romig en wat meer zurig (lemon) gekund, maar jullie kunnen uiteraard niet iedereen tevreden stellen. Verder was banaan ook erg lekker. Nutella (ook nieuw) was prima te doen, maar naar mijn mening iets te veel noot en te weinig choco. Appeltaart (nieuw) wederom lekker, maar net iets te subtiel voor mijn doen.
Al met al tot nu toe zeer positief verrast, want geen van de smaken was te "chemisch", iets waar ik eerst bang voor was. Mijn favoriet tot nu toe was banaan, met als goede tweede lemon ice.
Later doe ik nog een reviewtje over de overige 11 smaken in mijn pakket.

@B&F: Ik vond het jammer dat ik bij mijn bestelling niet de mogelijkheid had om alle smaken te proberen (de reeds gevestigde smaken vielen af denk ik?) of om zelf een selectie te maken (wat ik wel begrijp ivm met inpakken in magazijn en logistiek). Misschien iets voor in de toekomst?
Keep up the good work!

Dank je, voor de complimenten! :) Gaan we zeker doen!
(niet alle smaken heeft nu even te maken met beschikbaarheid, enkele smaken waren op in sachets)

welke smaken kunnen we nog meer na de zomer verwachten?

Terug
Naar boven